Okeoke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lets not discuss that dog
Stick off is my advise.
2 voetbalclubs op 1 kussen daar sluipt de fifa tussenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef Keltie het volgende:
Feijenoorders en ajacieden, het gaat toch niet samen hey.
Neen of course not.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:36 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Okeoke.
Al nieuwe vrouwen op het oog dan?![]()
Ga naar de kroeg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Neen of course not.
Heavy shock te verwerken heeft.
ja, ga zeevissen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg.
Iets met een zee en vissen.
Zee en vissen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg.
Iets met een zee en vissen.
Oke.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zee en vissen?![]()
Er is maar 1 remedie.
feyenoord verafschuwen en AJAX een centrale plaats teruggeven in mn leven.
That's what I gonna do.
MOKUM DE MACHTIGSTE!!!!
Jooddduuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zee en vissen?![]()
Er is maar 1 remedie.
feyenoord verafschuwen en AJAX een centrale plaats teruggeven in mn leven.
That's what I gonna do.
MOKUM DE MACHTIGSTE!!!!
Neen, is mijn arm nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Tezz het volgende:
Ik hoop voor je dat die tatoo op je arm uit je fobo niet iets te maken heeft met je ex!
Sjurlie met zo'n hartje er bij op je arm laten tatoerenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Tezz het volgende:
Ik hoop voor je dat die tatoo op je arm uit je fobo niet iets te maken heeft met je ex!
wrom plaats je een foto van een tat in je fobo als het niet je eigen foto isquote:
Aha, dus jullie gaan nu zorgen voor sappige rellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lets not discuss that dog
Stick off is my advise.
Ik jank niet, zit op mn werkquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:02 schreef bonke het volgende:
dus ondanks dat je een flink potje aan et janken bent, open je toch een topic om stoer over te komen ?
Die zal niet meer komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aha, dus jullie gaan nu zorgen voor sappige rellen.![]()
Kom d'r maar in Salsa, bring it on.![]()
AFCA = AFCA... dus goed. Maar ik kan zo'n tattoo niet nemen, krijgk geen baan meer gekquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom plaats je een foto van een tat in je fobo als het niet je eigen foto is![]()
okee tis ajaxmaar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |