Neuh, want dan klopt Max von Sydow niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:42 schreef Professional het volgende:
Of het antwoord moet zijn dat ze allemaal acteren in een film die door hunzelf is geregisseerd?

Frank it is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef Sokolsky het volgende:
Frank

In dat geval: Christian Bale.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:48 schreef Doff het volgende:
Of het zijn goochelaars o.i.d.?

Allemaal niet gezien en wist het alleen zeker van Edward Norton.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Gillingham +1
Dat was toch niet zo moeilijk?
(Scoop, Ansiktet en The Illusionist)

Boeiequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:52 schreef Gillingham het volgende:
ps. Sorry Doff.

Allemaal goed, maar zowel hoogste als laagste onjuist.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Andrei Rublyov - hoogste?
The Mirror
Stalker
Ivan's Childhood
Solyaris - laagste?

Sokolsky +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef Sokolsky het volgende:
Ivanovo detsvo - hoogst
Solyaris
Stalker
Andrei Rublyev
Zerkalo - laagste

moet je Kobayashi eens zienquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Allemaal tussen de 8.0 en 8.2 en al zijn films tussen 7.8 en 8.2. Opmerkelijk.

Mwah, over weten of iets een 8,0 of 8,1 heeft kun je twijfelen hoor. Maar ik klaag niet, wilde alleen even de bal terug kaatsen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft tenminste nog alles met film trivia te maken.

Als ik op Kobayashi zoek komt er altijd zo'n lange lijst waar je er eentje uit moet zoeken. Gelukkig is het de bovenste van de partial matches.quote:

Oh, de variatie bedoel je. Ik dacht over de hoogte. Die is wel indrukwekkend, doe maar eens Sort by Rating.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik op Kobayashi zoek komt er altijd zo'n lange lijst waar je er eentje uit moet zoeken. Gelukkig is het de bovenste van de partial matches.![]()
Ik zie bij de eerste 3 films al een 7.9 een 8.6 en een 9.0, dus bij hem zit duidelijk wat meer variatie.

Snap ik, is je goed recht én je goede geheugen wederom.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mwah, over weten of iets een 8,0 of 8,1 heeft kun je twijfelen hoor. Maar ik klaag niet, wilde alleen even de bal terug kaatsen.

quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
MB Marlon?

Ja variatie inderdaad, Tarkovsky is vooral erg constant, maar mist de uitschieters. Kobayashi heeft zeker veel hogere punten ertussen zitten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oh, de variatie bedoel je. Ik dacht over de hoogte. Die is wel indrukwekkend, doe maar eens Sort by Rating.
(wat hoogte betreft staat Satyajit Ray ook wel lekker)

quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:25 schreef Gillingham het volgende:
Ingrid Bergman?

quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:28 schreef RuneRose het volgende:
Dan zal VR wel geen Ving Rhames zijn.

quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:29 schreef Gillingham het volgende:
Lauren Bacall?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |