Ik ben blij dat het winter is voor zover je dit winter kunt noemen, de winter hoort bij Nederland. Laat het de komende 50 jaar gerust nog maar winter worden, zou het geen winter worden dan is het goed mis met het klimaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik haat dit weer. Hoi.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb gisteren overigens een dvd geleend over Mythen en Mysteriën.
InhoudDe zondvloed en de zoektocht naar atlantis De heilige graal, sprookjesschat of heilige mythe Het gehem van de dode zeerollen. De godenlijnen van Nazca Het gestolen lam Gods. Het geheim van de piramiden De lijkwade van Turijn, relikwie of vervalsing? Het wonder van Santiago de Compostella De ark van Noach
Kreeg die dvd gisteren niet afgespeeld op mijn computer, dus ik ga vandaag even voor een afspeelprogramma zoeken met de juiste plug-ins. Wilde gisteren eerst boeken lenen erover maar dan denk ik van, een dvd met 360 minuten aan beeldmateriaal is misschien prettiger voor de afwisseling inplaats van gedrukte letters en woorden in boekvorm.
Een 3 dubbele dvd dus
Ben benieuwd of het wat is
Tussen de boeken liggen die dvd's waar ik altijd leen, je hebt boeken over Egypte en Atlantis liggen daar, en daarboven op de kast staan dvd's en tussen de boeken staan ook dvd's.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Je gaat er idd goed mee bezig
Ik wist niet dat ze zulke DVDs haddenMaar moet zo met mn zusje naar de dokter, vlakbij de bieb
![]()
Ik heb je gemist hier Mirage, het was alsof the truth ouwehoer niet compleet was zonder jou inbreng.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Mirage het volgende:
LOL @ Dromenvanger.... je bent echt een lieverd !!!
Nah, het kan best zijn dat bij ons de dvds alleen in de centrale bieb zijn, en daar ga ik niet heenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tussen de boeken liggen die dvd's waar ik altijd leen, je hebt boeken over Egypte en Atlantis liggen daar, en daarboven op de kast staan dvd's en tussen de boeken staan ook dvd's.
Ben benieuwd of het een beetje professioneel gebracht wordt die dvd. De beleving zoals in de film Indiana Jones zit ik op te wachten dusEen beleving alsof je zelf ook op zoek bent naar atlantis of de heilige graal. Een manier van film brengen waar je wordt meegenomen in het verhaal zodat je echt in het verhaal zit.
Dus ga jij ook naar de bieb straks?
Gisteren kreeg ik een nieuw pasje van de bibliotheek, ik mag nu overal lenen in Limburg. Voorheen mocht ik alleen in mijn woonplaats lenen en nu mag ik door heel Limburg met 1 pasje lenen waar ik maar wil.
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Mirage het volgende:
zeg... ik ben niet alleen een exhibionist hoor........ kbenookheelafentoegewoonlief...toch ?
of is het allen om mijn glazen dildo te doen ?![]()
Ik kreeg alleen binnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef nokwanda het volgende:
Nou DV... die kun je aan het taalgebruik best herkennen. Als je in de gaten hebt hoe de echte OS praat en schrijft is het heeel duidelijk te onderscheiden
Mij niet. ik vinjeliefquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Mirage het volgende:
zeg... ik ben niet alleen een exhibionist hoor........ kbenookheelafentoegewoonlief...toch ?
Ik miste zeker te weten ook jou aanwezigheid in de normale vorm voor zover je over normaal kunt spreken als je met jou te maken hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Mirage het volgende:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:04 schreef Metro2005 het volgende:
ah hier zaten jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |