mislukte ijzel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Er valt hier nu wel "iets"... Soort kleverige regen die daarna weer loslaat
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Er valt hier nu wel "iets"... Soort kleverige regen die daarna weer loslaat
Staat d'r hier ook nog een op omvallen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef -skippybal- het volgende:
Net filkkerde hier trouwens een boom van 4 meter om die nog beschadigd was van de storm![]()
hier ook ja. ook al apeldoornquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:28 schreef JoeKurr het volgende:
Het regent hier nu licht, en het waait wat.
De boom hierachter gaat behoorlijk heen en weer, maar blijft vooralsnog staan.
Ik eis foto's liefst filmpjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:28 schreef JoeKurr het volgende:
Het regent hier nu licht, en het waait wat.
De boom hierachter gaat behoorlijk heen en weer, maar blijft vooralsnog staan.
kun je ze nog op 1 hand tellen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sneeuwvlokjes hier in Maastricht!
Neuh, maar het is ook niet méér dan heel fijne vlokjesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je ze nog op 1 hand tellen?
Kan hier helaas op het werk niet uitgebreid een boom gaan zitten filmenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik eis foto's liefst filmpjeen nog beter
dat die tijdens filmen omvalt
![]()
![]()
alles is hier binnen 5 minuten gesmolten toen het ging regenenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier is het ook boven nul, die sneeuw kan ik wel vergeten geloof ik.
Nou, dan ga ik maar eens wat doen. ik heb nu wel lang genoeg voor het raam gezeten met mijn camera.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef addie het volgende:
[..]
alles is hier binnen 5 minuten gesmolten toen het ging regenen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar eens wat doen. ik heb nu wel lang genoeg voor het raam gezeten met mijn camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |