quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken haar van Beverly Hills kan dat ?
Nee, maar wordt nogal gehyped. Is dat terecht?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef sativa het volgende:
Heeft iemand Dreamgirls gezien?
Ja het wordt gehyped, het is bij Oprah geweest en nu denkt de hele wereld dat het supergeweldig is, dat zal wel...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, maar wordt nogal gehyped. Is dat terecht?
Editten is Vorbitten!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef B_BOY het volgende:
Lara cox
Anita Scheppers
het moest dus in de serie zijn en niet der eigen naam
ik heb inderdaad de herhalingen gezien in 2003, niet allemaal hoor, maarja dat kwam 's middags nadat ik terugkwam uit school geen zin om hw te maken en dan de tv dus maar aan. en ja zoveel komt ersmiddags niet op tv.quote:
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:22 schreef Attitude het volgende:
Ja.... antwoord gegeven door B-Boy is goed maar hij heeft ge-edit.... zijn er regels hiervoor??
Ja, het mag niet! Maar ja niemand anders wist het, dus geef hem de punten maar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:22 schreef Attitude het volgende:
Ja.... antwoord gegeven door B-Boy is goed maar hij heeft ge-edit.... zijn er regels hiervoor??
is idd australischquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:27 schreef Yestuuur het volgende:
ik heb het volgens mij ook een paar keer gekeken.. is dat die australische serie? (schijt aan dat ge edite trouwens...als nu iemand anders het antwoord kort erna had gegeven zou die van mijn part de punten mogen hebben maar dat is niet zo..)
ow okej, tis allemaal niet goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef Attitude het volgende:
B_Boy, reageer af en toe,door te zeggen of het goed is of niet, we mogen geen 2 reacties plaatsen
(dacht ik)
yester zit goed te denken, het zit inderdaad in de categorie muziek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef Yestuuur het volgende:
een ritmeaanduiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |