een nederlandse in baywatch?? dan heb ik ook wat gemistquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
Angela Visser is sowieso ook goed.
Dan moet je dat melden in de vraag. Anders krijgt degene die het antwoord compleet maakt het punt, maar goed vragensteller beslist.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Attitude het volgende:
[..]
je noemde er 3, wilde er 5 zien, dus geen aanvulling erop ofzo...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
Die had 1 of ander miezerig bijrolletje eens geloof ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Neleos het volgende:
en had ze lekker memmen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Volgens mij was dat maar voor 1 aflevering..maar dat boeit niet
Dat was één aflevering waarbij ze haar enkel verstuikt had of zoiets lomps. En dan moest ze in het Nederlands om hulp gaan vragen. Stond destijds in alle bladen omdat het zo bijzonder wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
een nederlandse in baywatch?? dan heb ik ook wat gemist
Ze heeft 1 keer meegespeeld. Ik kan het me niet meer helemaal herinneren, maar volgens mij was het een vrij belachelijke aflevering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
een nederlandse in baywatch?? dan heb ik ook wat gemist
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Attitude het volgende:
tiffany amber thiessen is van 'saved by the bell'
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken haar van Beverly Hills kan dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |