Je komt aardig in de buurt... de reden wil ik weten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef erkel het volgende:
Omdat de regisseur naar huis wilde en het wel welletjes vond voor die dag, dus geen zin had in ellenlang en nutteloos zwaardgevecht?![]()
Of je geeft meer/betere hintsquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:32 schreef Attitude het volgende:
Ik wacht nog 10 minuten, dan bedenk ik een andere vraag ok?
En dat heb je niet opgezocht?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Schorpioen het volgende:
De acteur van de nomaad had problemen met verplichtingen en contracten met andere werkgevers zodat zijn scene maar een bepaalde lengte mocht hebben, op straffe van een boete die voor de rekening van de regisseur zou komen.
Nee, ik zuig het volledig uit mijn duim. Je wil toch niet zeggen dat dit het goede antwoord is hequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef PhysicsRules het volgende:
De choreograaf die Indiana zou leren om met het zwaard te zwaaien was afwezig omdat deze een hartaanval had gekregen toen hij over een bruggetje naar de studio liep. Dit werd veroorzaakt door de schok die hij kreeg toen hij in het water dan onder hem stroomde zijn broer zag drijven, die eerder op de dag, 10 kilometer verderop uit een boeing 747 was gevallen. Dit had kunnen gebeuren doordat de nooduitgang was opengeschoten; deze zat niet goed dicht omdat een onverlaat er per ongeluk met een zwaard voorbij was gekomen. Toevallig was dit net het zwaard waarmee de nomade aan het zwaaien was. Indiana herkende dit en schoot in blinde woede de nomade dood.
Nu jij weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |