Ik sluit mij hier geheel bij aan. Alleen zou ik de radiator verven i.p.v. veren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:51 schreef Deetch het volgende:Radiator afkoppelen en in de schuur spuiten (gronden+veren), let op dat het niet te koud is. Alle gaatjes en oneffenheden wegwerken. Rode muur grijs gronden (dan wordt de muur mooier rood, vraag maar in de kluswinkel na) Plafond en witte muren wit gronden Plafond en witte muren witten (randen aftapen) Rode muur roden (randen aftapen, let op dat witte muren helemaal droog zijn anders gaat de verf met je tape mee) Radiator terug plaatsen
En niet outside_lines kleuren
Nee dat is gewoon een contrastkleur. Bovendien is het niet knallend rood ofzo, het is iets donkerder. Ik plaats wel een foto als ik klaar ben, kan je zien dat het best aardig wordt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:45 schreef SpecialK het volgende:
Rood?
Wil je er een bordeel van maken?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:51 schreef Deetch het volgende:Radiator afkoppelen en in de schuur spuiten (gronden+veren), let op dat het niet te koud is. Alle gaatjes en oneffenheden wegwerken. Rode muur grijs gronden (dan wordt de muur mooier rood, vraag maar in de kluswinkel na) Plafond en witte muren wit gronden Plafond en witte muren witten (randen aftapen) Rode muur roden (randen aftapen, let op dat witte muren helemaal droog zijn anders gaat de verf met je tape mee) Radiator terug plaatsen
En niet outside_lines kleuren
Er zit een kraantje onderaan je radiator, daar kun je hem leeg laten lopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef simmu het volgende:
ok, vraagje over dat radiator demonteren: hoe haal je dan al dat water eruit? tis toch niet ahndig als dat dan door de gang loopt?
Ja, en verder eerst lichte kleuren en dan donkere kleuren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Outside_lines het volgende:
Goed dat je het zegt Foo_niks, beter de deurposten voor de muren dus?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Er zit een kraantje onderaan je radiator, daar kun je hem leeg laten lopen.
kijk wel uit, als er géén voetventiel gemonteerd zit laat je dus je hele systeem leeglopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:20 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Er zit een kraantje onderaan je radiator, daar kun je hem leeg laten lopen.
in het geval van terpetineverdunbare verf zou ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:19 schreef Outside_lines het volgende:
Goed dat je het zegt Foo_niks, beter de deurposten voor de muren dus?
Allemaal leuk en aardig. Maar ik zou NU toch wachten met die radiator.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef simmu het volgende:
ok, vraagje over dat radiator demonteren: hoe haal je dan al dat water eruit? tis toch niet ahndig als dat dan door de gang loopt?
En de mogelijkheid heb je niet als je het los gaat halen ,buiten dat 24 uur zonder verwarming lijkt me in januari ook niet zo fijn .quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Knoeiboel wordt dat en vergis je niet in de puinhoop die je krijgt als een leiding of koppeling kapot gaat.
1. Plafond wittenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:49 schreef Ghanschje het volgende:
1) radiator wit,
2) muren/plafond wit,
3) De aangrenzende randen met de rode muur goed afplakken
4) De radiator goed afplakken
5) muur rood waarbij er voorzichtig bij de randen en radiator geverfd wordt
Het is te koud Sangerquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
1. Plafond witten
2. Muren witten
3. Radiator afkoppelen
4. Muur roden (rood verven dus), witte muren afdekken/afplakken
5. Radiator schilderen/spuiten
6. radiator aankoppelen
7. Deurposten verven, muren afplakken
8. Biertje opentrekken
|
Forum Opties | |
---|---|