Ik moet nog steeds lachen om de droogheid van dat laatste plaatjequote:
Ik heb reeds weer een (bak)steentje bijgedragen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:52 schreef cerror het volgende:
Ik zei toch dat Anarchiedrank een woord wordt.
jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om de droogheid van dat laatste plaatje
Avataarquote:
quote:
Moks! Wie geht's?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef Mokster het volgende:
Nice!
Goed! Vooral nu ik zojuist heb besloten mijzelf morgen te verwennen met een dagje-met-de-auto in plaats van met de trein. Na drie dagen afzien in de trein heb ik een file verdiend. Vind ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:43 schreef JDude het volgende:
Moks! Wie geht's?
Als de file een traktatie is dan is het toch wel triest gesteld met de IJzeren Weg tussen Haarlem en Rijswijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef Mokster het volgende:
Goed! Vooral nu ik zojuist heb besloten mijzelf morgen te verwennen met een dagje-met-de-auto in plaats van met de trein. Na drie dagen afzien in de trein heb ik een file verdiend. Vind ik.
Vandaag ging alles goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef JDude het volgende:
Als de file een traktatie is dan is het toch wel triest gesteld met de IJzeren Weg tussen Haarlem en Rijswijk.
Jah!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Misstique het volgende:
Of je wordt miljonair, hoef je nooit meer naar je werk te reizen.
heb je éíndelijk die auto met chauffeur, hoef je niet meer te werken...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Misstique het volgende:
Of je wordt miljonair, hoef je nooit meer naar je werk te reizen.
Als je mij je auto geeft dan wil ik er wel mee pendelen hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:52 schreef Mokster het volgende:
Vandaag ging alles goed.
Maar ik word gewoon diep ongelukkig van al die mensen om me heen zo 's morgens vroeg en 's avonds op weg naar huis. Pauper-gedoe. Ik wil eigenlijk gewoon een auto met chauffeur.
Die kan me dan netjes thuisbrengen wanneer ik weer eens ladderzat ben van de wijn na een uitgebreide lunch met mijn vriendinnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef mcDavid het volgende:
heb je éíndelijk die auto met chauffeur, hoef je niet meer te werken...![]()
Én na het shoppen op de P.C. Hooftstraat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die kan me dan netjes thuisbrengen wanneer ik weer eens ladderzat ben van de wijn na een uitgebreide lunch met mijn vriendinnen.
Uiteraard!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
Én na het shoppen op de P.C. Hooftstraat.
sja zo gaat dat he!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kwam hier niet meer nu weet ik weer waarom de laatste post 21.33 was
Ah, mooi, dan kan ik m'n afwas even doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef JDude het volgende:
Gelukkig ben ik er weer.
Om half twaalf nog?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef rompompom het volgende:
Ah, mooi, dan kan ik m'n afwas even doen.
Ik ook vandaag. En dan weer naar Rotterdam, voor Vrienden van Amstel Live. Bier!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef Janetje het volgende:
Screw you guys niet mcd I'm going home.
Feli, dude! Ik zal een biertje op je drinken vanavond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Jarig, met bier, frituur en wiet.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef Janetje het volgende:
Screw you guys niet mcd I'm going home.
Hetisfuckingkoud..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:46 schreef cerror het volgende:
Hetiskoud.
Behalve op dinsdag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
Mezunallentegenutsysteem.
Dag moppie van mequote:
Wel bijna grappig. Dappere poging!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:16 schreef mcDavid het volgende:
Gothic
Ik werk nog met een 8Mhz machine.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel bijna grappig. Dappere poging!
Ik heb een Dell computer besteld. Voor m'n ouders. Die zaten nog met een Pentium III 600MHz te werken..
Zozoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel bijna grappig. Dappere poging!
Ik heb een Dell computer besteld. Voor m'n ouders. Die zaten nog met een Pentium III 600MHz te werken..
Mijn C128 kan op 1 Mhz draaien.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef cerror het volgende:
Stad in zuipen, spater!
Dat deed ik tot een maand of 3 geleden ook nogquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef rompompom het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:56 schreef Mokster het volgende:
Ha! Ik weet tenminste niet eens wat Snes is.
Mhz. staat vast wel ergens op Google.quote:
En de nes is de voorganger.quote:
Die was zo hoekig dat je zowat blaren kreeg van de controlpadsquote:
En de wii ziet er hetzelfde uit. En nooit last van gehad heel vaak op gespeeld wel. Daarna een sega 16 bit gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Die was zo hoekig dat je zowat blaren kreeg van de controlpads
Ach, je kan fok!en.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Mokster het volgende:
Computerspelletjes snap ik niet. Computers evenmin.
Het is MHz. Let op de hoofdletters!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Mhz. staat vast wel ergens op Google.
Overloper!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En de wii ziet er hetzelfde uit. En nooit last van gehad heel vaak op gespeeld wel. Daarna een sega 16 bit gehad.
Ik moet wel, met ouders zoals die van mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Mokster het volgende:
Computerspelletjes snap ik niet. Computers evenmin.
Ik ben geen fanboy, ik kan op playstation, nintendo, sega en ook de xbox spelen.quote:
Gamen die zo veel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet wel, met ouders zoals die van mij.
Ik doelde op computerkennis. Ik heb een hoop zelf uitgevogeld in de loop der jaren, gewoon omdat ik alles probeerde. Mijn vader weet net aan hoe-ie de magnetron moet bedienen en mijn moeder is blij dat ze kan patiencen en typen. Die leggen dus niet zelf een draadloos netwerk aan, zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef mcDavid het volgende:
Het idee van een draadloos netwerk is dan ook dat je het niet hoeft aan te leggen!
Optie vijf.quote:aan·leg·gen2 (ov.ww.)
1 (een vaartuig) afmeren
2 (een wapen) richten
3 tegen of om iets aanbrengen
4 doen overeenkomstig een bepaald doel => aanpakken
5 bezig zijn tot stand te brengen
Ik zou optie twee wel op jou willen uitvoeren, maar ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij wint.
Maar toch zou ik dat "installeren" noemen
Ik heb zojuist een broodje in brand laten vliegen. In de magnetron. Omdat ik op het knopje "magnetron" drukte, in plaats van op het knopje "oven". En daar pas achterkwam toen ik rook zag en rook. Nu ben ik zielig. En stinkt mijn huis naar brand. Mag ik een koffiekoek? Dank u.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:26 schreef timbob het volgende:
ja hoi.
ik wil graag 3 bruin, 2 zakken krentebollen en een halfje wit..
tijgerwit ja, lekker.
Hm?
ohja, doe maar 4 van die koffiekoeken dan.
ok, tot ziens!
Sambal bij?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:26 schreef timbob het volgende:
ja hoi.
ik wil graag 3 bruin, 2 zakken krentebollen en een halfje wit..
tijgerwit ja, lekker.
Hm?
ohja, doe maar 4 van die koffiekoeken dan.
ok, tot ziens!
is weer eens wat anders dan een vaatdoekje he?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een broodje in brand laten vliegen. In de magnetron. Omdat ik op het knopje "magnetron" drukte, in plaats van op het knopje "oven". En daar pas achterkwam toen ik rook zag en rook. Nu ben ik zielig. En stinkt mijn huis naar brand. Mag ik een koffiekoek? Dank u.
Gaat het weer een beetje, Mevrouw Janetje?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:14 schreef Janetje het volgende:
Brak.. damn wat ben ik brak..
Hoe?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Zozo.
Ik ga vroeg naar m'n nest.. dat weet ik wel..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, Mevrouw Janetje?.
Ah, een lotgenoot.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga vroeg naar m'n nest.. dat weet ik wel..![]()
Mwah.. had flink doorgetankt met bier en lag er om een uur of half 6 in..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, een lotgenoot.. De hele zondag brak door de zaterdag.
Ik heb een beetje gedronken niet super veel maar erg veel "gejumpt en gestampt" en dat ben ik niet meer gewend zonder harddrugs omdat vol te houden dus dat was wel een hoop beweging.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. had flink doorgetankt met bier en lag er om een uur of half 6 in..
Dus ietwat brakjes ben ik wel ja..
Oh, bedankt voor de waarschuwing! Ik zal er rekening mee houden!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Mokster het volgende:
Tip: smeer je kalmerende-oogcontour-gel niet, ik herhaal: NIET, ín je ogen maar slechts eromheen.
Ik lig al een half uur jankend in mijn bed.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga vroeg naar m'n nest.. dat weet ik wel..![]()
Bedankt, ik wilde het nét op gaan doen!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Mokster het volgende:
Tip: smeer je kalmerende-oogcontour-gel niet, ik herhaal: NIET, ín je ogen maar slechts eromheen.
Dat deed een ander laatst bij mij.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:19 schreef mcDavid het volgende:
Altijd lachen als je toevallig half-bekenden tegen komt op FOK! en dan blijkt dat je nog foto's van ze hebt in redelijk bezopen toestand.
Link?!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef KanterKering het volgende:
[..]
Dat deed een ander laatst bij mij.
Hoeveel heb je er op?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOLALAAL !
Ik wil ook!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bijna een hele zak !
fruittoffees
Dat heb je aan den lijve ondervonden?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:39 schreef KanterKering het volgende:
En Jezus slikt.
Gok eens..quote:Op maandag 29 januari 2007 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
van wie is die klote koon nou weer ?
Ik dacht, "laat ik eens in zijn posthistory kijken of ik die foto's kan vinden"quote:
Bloedlink.quote:
Het was 'm niet overigensquote:Op maandag 29 januari 2007 00:19 schreef mcDavid het volgende:
Altijd lachen als je toevallig half-bekenden tegen komt op FOK! en dan blijkt dat je nog foto's van ze hebt in redelijk bezopen toestand.
pwned!quote:
Inkoppertjequote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef JDude het volgende:
Ik ben kut en lui.
Met allemaal n00bjosti's zeker?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Misstique het volgende:
En dat die reeks verdomde hard loopt?
Ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Misstique het volgende:
Wisten jullie al dat er een soort BeF2 is geopend?
Niet zo hard als BeF in het begin. Dat (schijnt, ik heb dat niet meegemaakt) was één keer F5'en en dan waren er drie pagina's volgespamd.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Misstique het volgende:
En dat die reeks verdomde hard loopt?
Ja. Ze hebben opvoeding nodig in post- en PIgedragquote:
Het komt wel in de buurt hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef rompompom het volgende:
Niet zo hard als BeF in het begin. Dat (schijnt, ik heb dat niet meegemaakt) was één keer F5'en en dan waren er drie pagina's volgespamd.
Jup..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Misstique het volgende:
Ik heb even gelurckt. De users zeggen me niks en het gesprek al evenminquote:
Ik zit er ook alleen voor mn postcount.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb even gelurckt. De users zeggen me niks en het gesprek al evenmin.
Sure.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit er ook alleen voor mn postcount.
Je verraadt ons!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit er ook alleen voor mn postcount.
Ik verveel me ja!quote:
Heul niet.quote:
Je gaat vreemd..quote:
Link?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Misstique het volgende:
Second that.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:06 schreef mcDavid het volgende:
Doe mij maar bier, frieten en tieten.,
!!
quote:
De lachende piccolo!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef rompompom het volgende:
Je weet wel, die man van de leesmap.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
Tof jongens.. ik schijn een relatie te hebben volgens fokradio..
Feliciteer me hier...
Ik wilde er net een topic over openen. Maar okay, dan maar hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
Feliciteer me hier...
Van harte J.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
Feliciteer me hier...
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
Feliciteer me hier...
Sterker nog, ik heb al 12 kinderen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Van harte J.
Ook al trouwplannen wellicht?
Jij bent altijd te laat.quote:
Tof. Met wie?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Janetje het volgende:
Feliciteer me hier...
En dan nog zo'n fris-fruitige uitstraling!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:44 schreef Janetje het volgende:
Sterker nog, ik heb al 12 kinderen.
quote:
Maar ongetwijfeld wel later dan het misgecommuniceerde tijdstip.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:48 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
hoewel ik vandaag door een miscommunicatie zomaar ineens als eerste op school was![/sub]
Slechts 3 kwartier.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld wel later dan het misgecommuniceerde tijdstip.
Tip 2: onthoud je eigen tips om een herhaling te voorkomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:43 schreef Mokster het volgende:
Vertel me dat dit een grapje is?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
Tip 2: onthoud je eigen tips om een herhaling te voorkomen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip 2: onthoud je eigen tips om een herhaling te voorkomen.
In slaap gevallen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:19 schreef KanterKering het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzbier!
Nieuw merk?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:19 schreef KanterKering het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzbier!
Doe het nog eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:22 schreef KanterKering het volgende:
Ik had zin in de z te posten.
Doe dat eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:30 schreef mcDavid het volgende:
*meer zin heeft om in 3e persoon te posten.
Is geen nostalgie. Still on tv.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:39 schreef JDude het volgende:
Bassie en Adriaan nostalgie topics op de late avond zijn goed voor je postcount
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef KanterKering het volgende:
[..]
Is geen nostalgie. Still on tv.
Op welke zender?quote:
Als het zo door gaat komt het er nog wel van vóór het volgende deel!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef Misstique het volgende:
Heeft mcD eik inmiddels al geneuckt?
Verlicht ons met jouw oplossing.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het zo door gaat komt het er nog wel van vóór het volgende deel!
Das niet zo moeilijk hoe snel BeF gaat tegenwoordig. Als je vroeger neukte na elke OP dan was je pas ene player.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het zo door gaat komt het er nog wel van vóór het volgende deel!
Konijn-achtig zeg maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoe snel BeF gaat tegenwoordig. Als je vroeger neukte na elke OP dan was je pas ene player.
Ik denk dat alles een beetje overwerkt raakt dan. Helemaal stroef enzo.quote:
Uitputtingsveschijnselen..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat alles een beetje overwerkt raakt dan. Helemaal stroef enzo.
Denk dat je nog wel 12 van deze BeFtopics tijd nodig hebt....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef mcDavid het volgende:
Hey niet zo snel mensen! Gun me de tijd!
200 delen eerder.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel 12 van deze BeFtopics tijd nodig hebt....
Nou ja.. mcd.. meld de vorderingen dan maar in deel 1000.quote:
Weddenschapje doen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. mcd.. meld de vorderingen dan maar in deel 1000.
Nee dank je..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weddenschapje doen?
Als ik vóór deel 1000 nog geen sex gehad heb, ga jij daar in hoogst eigen persoon voor zorgen! [afbeelding]
Whehe, het is in ieder geval een stuk grappiger zo dan allen "Hoi, neuken?".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weddenschapje doen?
Als ik vóór deel 1000 nog geen sex gehad heb, ga jij daar in hoogst eigen persoon voor zorgen! [afbeelding]
Jij rekent de vrouwen je bed in?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga wel weer aan me wiskunde..
En je kan er ook al geen Nobelprijs mee winnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:26 schreef Janetje het volgende:
Maths won't get you girls..
Hij kan wel met z'n abakus eerst alles op een rijtje zetten, dat helpt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:26 schreef Janetje het volgende:
*abakus het raam uit gooit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij kan wel met z'n abakus eerst alles op een rijtje zetten, dat helpt.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:28 schreef timbob het volgende:
[..]
En je kan er ook al geen Nobelprijs mee winnen
Diploma's en salaris wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:26 schreef Janetje het volgende:
quote:
't gaat voorlopig alleen om de sex hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, na drie dure scheidingen komt-ie daar ook wel van terug.
De komende tien jaar verdien je nog geen fuck.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't gaat voorlopig alleen om de sex he
Scherp.quote:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
En jij maar nadenken hoe ik het bedoel.
Vaagheid.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Je maakt me wel in de war Hans!
Ik weet dat jij nooit iets slechts over mij zou zeggen.... maar dit lijkt er toch wel verrekte veel op!
Avé Maria Tiek.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
Avé BeFfers.
Mooie homepage heb je.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
Avé BeFfers.
Dank jequote:
Word je in Nederland op de radio ook doodgegooid met Knights of Cydonia, trouwens? In België behoorlijk. Wel een tof nummer!quote:
Ze zijn hier blijven hangen bij Starlight.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Word je in Nederland op de radio ook doodgegooid met Knights of Cydonia, trouwens? In België behoorlijk. Wel een tof nummer!
Dat nummer herken ik denk pas als ik het hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn hier blijven hangen bij Starlight.
Zitten een paar goeie nummers op, maar ik vind het hun minste album tot nu toe.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat nummer herken ik denk pas als ik het hoor..
Ik ga de cd eens eens luisteren, als ik weer zu hause bin. Ben benieuwd naar het ressie.
Mooie om mee te beginnen dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zitten een paar goeie nummers op, maar ik vind het hun minste album tot nu toe.
Waar kan ik er eentje komen afhalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Janetje het volgende:
Ik ga croisantjes in de oven doen.
Mét kaas.
Thanks.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:53 schreef mcDavid het volgende:
Ontbijtze!
Dat kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Janetje het volgende:
Ik ga croisantjes in de oven doen.
Mét kaas.
'T lukt je toch niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:46 schreef mcDavid het volgende:
Godver, laatste pagina?
NEUKEN, NU!!! WIE??
't is dat geld bieden tegen mijn principes is... [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url]
Ik voel je pijn.. ik leef met je mee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:46 schreef mcDavid het volgende:
Godver, laatste pagina?
NEUKEN, NU!!! WIE??
't is dat geld bieden tegen mijn principes is... [afbeelding]
wat denk je, zou het werken als ik alle vrouwen die in me telefoon staan op alfabetische volgorde afbel?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef KanterKering het volgende:
[..]
'T lukt je toch niet.
Je wil tè graag. Werkt niet.
Wat was ook al weer de msn van je zusje?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.. ik leef met je mee.
Why?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:27 schreef mcDavid het volgende:
Godver had het forum niet nog ene paar weekjes down kunnen blijven?
Nog steeds nks te neuken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:27 schreef mcDavid het volgende:
Godver had het forum niet nog ene paar weekjes down kunnen blijven?
Excommuniceren niet meer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Stofje het volgende:
Neuken is overrated. Communiceren is tegenwoordig in.
"Hoi. Mag ik je lippen lezen?"quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Stofje het volgende:
Jij gaat ook wel anders miepen als je alle meisjes die je kent alleen op msn spreekt!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Stofje het volgende:
Dude, even serieus... Ben je serieus?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij gaat ook wel anders miepen als je alle meisjes die je kent alleen op msn spreekt!
Ohja, dat was ik aant doen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef Janetje het volgende:
Van mij had het ook wel wat langer gemogen..
*Weer stug verder gaat leren.
... je moederquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef Janetje het volgende:
Wanhopige student wil vriendin huren
Waarom moest ik nou denken aan...
Het is dat kwartjes niet meer bestaan......quote:
mag ik u wijzen op het in subscript gedrukte gedeelte van deze post?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is dat kwartjes niet meer bestaan......
Doet FB mee?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
zullen we neucken mcd ?
succesquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:05 schreef mcDavid het volgende:
Dan vraag ik het haar zelf wel.
Vraag Boem maar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
maak eens een chiptune van de intro van Dribbel
Jij ook.quote:
Waar is je intro dan?quote:
quote:
My point excactly.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef Dribbel_ het volgende:
maak eens een chiptune van de intro van Dribbel
Hoe laat deze ochtend mot je hem maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:21 schreef Janetje het volgende:
Heel die fucking toets in m'n hoofd gestampt *op eigen schouder klopt.
12 uur..quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe laat deze ochtend mot je hem maken?
Trustequote:Op donderdag 1 februari 2007 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
12 uur..
Ga zo m'n nest eens in..
Precies. Zeker gezien de frequentie waarmee ik hier post, tegenwoordigquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
JD..
My timing is always impecable..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |