Misschien kun je van deze site wat informatie halen, je vindt er bijv. een rekenhulp om te zien of je in aanmerking komt voor toevoeging.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:30 schreef Gutnre het volgende:
Waar vind je die, en hoe weet ik dat ik daar inderdaad niet voor hoef te betalen?
Ons inkomen is ruim beneden minimum. Vergelijkbaar met student.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:57 schreef golfer het volgende:
Is de werkgever verwijtbaar aansprakelijk te stelen voor dat ongeluk?
Die 30% (of iets minder) zul je niet makkelijk krijgen tenzij de werkgever verwijtbaar aansprakelijk is. Althans, de werkgever is het niet verplicht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:20 schreef Gutnre het volgende:
en loopt hij geld mis (ziektewet 70%, gedeelte aangevuld door uitzendbureau maar nogsteeds geen 100%).
Je bent als werkgever vrij snel aansprakelijk. Dat staat in art. 7:658 BW en in de jurisprudentie daaromheen. De werkgever is alleen maar niet aansprakelijk als hij:quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:57 schreef golfer het volgende:
Is de werkgever verwijtbaar aansprakelijk te stelen voor dat ongeluk?
No Claim op de zorgverzekering denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef Slasher het volgende:
Wat heeft het probleem eigenlijk met je no-claim te maken?
Dat vatte ik al, maar ik zag de context niet met de blijvende schade.... Wat kan je die 255 euro nou schelen als je blijvende schade hebt, dan ga je toch de behandelingen nemen die nodig zijn om de schade te beperken? Daar betaal je premie voor..... Maar goed als diegene liever 255 euro heeft dan een behandeling moet hij dat zelf weten, ik zou het iig wel weten...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:59 schreef sanger het volgende:
[..]
No Claim op de zorgverzekering denk ik
wonen jullie wellicht samen? In dat geval zou het zo maar kunnen dat jouw vriend ook rechten kan ontlenen aan jouw RB-verzekering.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/972018/1/50#45619688] Wat zijn de mogelijkheden om rechtsbijstand te krijgen? We hebben hier geen verzekering voor. Ik wel, hij niet. Stom, weet ik, maar nu niets meer aan te doen.
Een knappende spanband? Dat neigt wel erg naar volledige aansprakelijkheid voor de werkgever, tenzij je vriend zelf iets heel doms heeft gedaan met die band, maar dat moet de werkgever dan zien te bewijzen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Gutnre het volgende:
Heeft een haak van een spanband in zijn oog gekregen omdat deze knapte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |