Goed. Druk met m'n studie, maar dat betekent eigenlijk niet dat ik hier minder kom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Homdeck het volgende:
goed. beetje druk enzo met werken, daarom ben ik er wat minder.
en met jou?
ga niet veel bijzonders doen. beetje fokken en tv kijken, je kent het wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed. Druk met m'n studie, maar dat betekent eigenlijk niet dat ik hier minder kom.![]()
Ga je vanavond nog iets leuks doen? Weet je al of je naar de meeting komt??
Oke, ik hoop hetquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga niet veel bijzonders doen. beetje fokken en tv kijken, je kent het wel.
ik weet nog zeker of ik kom, maar ik denk het wel.
Ik heb vandaag 104 blz gedaan. Vanavond kan ik nog wel een blz of 70 doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik zeggen. Als ik beter geleerd had (paar uurtjes aan de sheets besteed had), was 't goed te maken. Nu heb ik wat dingen gegokt en een eind in de rondte zitten zwetsen, maar of 't een voldoende oplevert betwijfel ik... helaas.
En hoe gaat 't met jouw SOG dan?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga over twee weken naar Arie en Silvester, oleeeee!
Laatst met iemand gechat die op het briljante idee kwam om naar het theater te bellen ook al stond er uitverkocht, want er kan nog een losse zitplaats zijn. Wat dus ook het geval is
Binnenkort kaartje ophalen
thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
deze stond gewoon in picturetrail natuurlijk. Voor etcetera
wanneer? waar?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga over twee weken naar Arie en Silvester, oleeeee!
Laatst met iemand gechat die op het briljante idee kwam om naar het theater te bellen ook al stond er uitverkocht, want er kan nog een losse zitplaats zijn. Wat dus ook het geval is
Binnenkort kaartje ophalen
200%? was idd geinigquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik niet, maar ik ben bij de vorige show geweest en die vond ik echt fantastisch
Grootste probleem is, wat ga ik in de pauze doen
dank jequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 2 weken (7 februari) in Hengelooooooo, en ik zal geen spoilers geven
ja idd, moet de dvd maar 'n keertje opscharrelenquote:En bij 200% was het inderdaad zo dat je het daarna nog een keer moet zien, want het gaat best snel allemaal
ik ookquote:Ik heb er zin in
Heb jij dat gedaan of iemand die in de zaal zat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Etcetera het volgende:
rij 4 willen ze ook nog wel eens pakken(wat je ook doet, ga niet naar de wc na 3 minuten
)
Stoel 1 kan ook helemaal in het midden zijn, verschilt per theaterquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rij 4, maar wel helemaal op een hoek (stoel 1)
Niet verwacht dat ik zo kort van te voren nog een kaartje zo dicht bij kon krijgen
ik geloof dat het op de dvd van Vet! gebeurd, dan gaat Wilfred (ja, ze hebben zijn naam van vriendenmatennaaier ontfutselt) na 3 minuten naar de wcquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan of iemand die in de zaal zat?
Ik weet gelukkig wel de Arie & Silvester-manier van aankondigen dat je naar de wc gaat
Laatste show van Youp van 't Hek waar ik was, ging er ook iemand naar de wc. Daar kwamen nog wel wat opmerkingen over
Nu je het zegt, die opmerking over de matennaaier weet ik wel waarquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik geloof dat het op de dvd van Vet! gebeurd, dan gaat Wilfred (ja, ze hebben zijn naam van vriendenmatennaaier ontfutselt) na 3 minuten naar de wcecht hij wordt er door gehaald daarna
![]()
Ha MaJoquote:
Hoi Etceteraquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
hey dart
A&S hebben gewoon goeie humor
'ik wil een achteruitkijkspiegel voor een Seat Marbella!'
'ja, dat is een goede ruil!'
en het viergraneneiverhaalblijft grandioos goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |