Ah, top.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
Dat jij zo'n klein mannetje bent betekent niet meteen dat iedereen dat de perfecte lengte voor een vrouw vindtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef cultheld het volgende:
1.60 - 1.70 is juist perfect voor een vrouw.
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurtquote:Op zondag 28 januari 2007 03:24 schreef popolon het volgende:
1.80 is beter.
Maar als je zelf een klein kereltje bent dan is 1.80 wel wat te hoog gegrepen ja.
van Maurice de Hond?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurt. Momenteel heb ik er echter één van 1.60 in de peiling
.
quote:
Zolang ja maar weet dat een vrouw kleiner moet zijn dan de man.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mwah, een vriendin van me is ook iets van 1.80 en ik sluit niet uit dat er ooit nog iets tussen ons gebeurt. Momenteel heb ik er echter één van 1.60 in de peiling
.
Ik begrijp je punt wel, maar dat valt in de praktijk reuze mee joh. Een vriend van me is 1.76 en z'n vriendin is 1.82 (gelukkig voor hem is ze niet zo van de hakken). Ik heb er nog niemand om zien lachenquote:Op zondag 28 januari 2007 04:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang ja maar weet dat een vrouw kleiner moet zijn dan de man.
Cliche misschien maar echt, kerels met een langere vrouw, 't ziet er echt niet uit.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets meer vlees mag toch wel dude?
Als er geneukt word wil ik geen bamboe-chime-uit-de-tuin-geluid maar geklets!
En toch weet hij Ellemieke en Yolanthe in te pakken. Doet hij goedquote:Op zondag 28 januari 2007 05:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan Smit zonder een hoop opmaak een kop vol puisten heeft.
Klopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En toch weet hij Ellemieke en Yolanthe in te pakken. Doet hij goed
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:05 schreef digispeed het volgende:
Wat zit iedereen toch te zeiken op die jan smit.
leuke jongen toch !
En de gemiddelde fokker al helemaal nietquote:Op zondag 28 januari 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.
kan je je ook voorstellen dat mensen niet zo houden van z'n muziek en van de persoon in het algemeen?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft succes, geld, fans en nu ook mooie vrouwen. Daar houdt de gemiddelde Nederlander niet zo van.
Kan ik me voorstellen, maar als ik dit topic zo lees dan gaat daar niet over. Schijnt alleen over het uiterlijk van Jan te gaan, daardoor komt het op mij vooral als afgunst over.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
kan je je ook voorstellen dat mensen niet zo houden van z'n muziek en van de persoon in het algemeen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |