Zijn alle vrouwen tegenwoordig leuk en knap?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap best wat al die knappe leuke vrouwen in Jan zien, zeg ik als knappe leuke vrouw.
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn alle vrouwen tegenwoordig leuk en knap?
Dus je vindt jezelf leuk en knap! Aan de hand van je wazige foto's kan ik dit nog niet zo bevestigen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.
Ik denk dat uiterlijk in deze werkelijk geen rol speelt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:
Kolere, als dat waar is ga ik Yolanthe toevoegen op MSN, dan maak ik ook dikke kans!
Ik kan er idd niet helemaal bij met me hoofd... die Jantje heeft het fysiek van een manwijf.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Tering wat is die Yolanthe lekker.
Ik denk dat hij erop doelde dat jij een lelijk mormel bent, kan er naast zitten hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe en Ellemieke allebei leuk en knap ja.
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Yolanthe? Waarom krijgen de grootste talentloze sukkels altijd de lekkerste wijven?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
die is raakquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
Als dat zo was, had jij Natalie Portman aan de ene, en Jessica Alba aan de andere arm hangen.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.quote:
Je hebt wel een vette avatar!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mênquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve Natalie Portman, die vuige israelische gratenbaal.
Zodra ze ietwat meer gewicht heeft zeg ik a-okey. (mooi koppie heeft ze).quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mên!
Ze is 1.55 ofzo! En... Ze eet heel gezond.... Ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra ze ietwat meer gewicht heeft zeg ik a-okey. (mooi koppie heeft ze).
Werd die Genki Sudo uit je sig niet laatst verslagen door 'the kid'... van 1.63...quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Natalie is de heilige graal mên!
Iets meer vlees mag toch wel dude?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze is 1.55 ofzo! En... Ze eet heel gezond.... Ofzo?.
Je bedoelt Kid Yamamoto die precies 1 regel onder hem staat? Was een controversiele stoppage btwquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werd die Genki Sudo uit je sig niet laatst verslagen door 'the kid'... van 1.63...![]()
Normaal vind ik dat ook. Maar voor haar maak ik maar al te graag een uitzondering.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Iets meer vlees mag toch wel dude?
Als er geneukt word wil ik geen bamboe-chime-uit-de-tuin-geluid maar geklets!
Ah dat had ik neit gezien, allebei grote vechters btw!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt Kid Yamamoto die precies 1 regel onder hem staat? Was een controversiele stoppage btw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |