quote:Op maandag 23 april 2007 04:14 schreef PLAE@ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k_j7dwMqOXE&mode=related&search=
oeh, ik ga mijn mening herzien.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Zal Yolanthe vroeger ook Pittige Tijden hebben gekeken
http://www.youtube.com/watch?v=L_NDLHn_R8w (2.10 minuut)
quote:Mannen boos op Yolanthe
Veel mannelijke Nederlanders zijn woedend op Yolanthe Cabau van Kasbergen sinds ze het met Jantje Smit doet.
"Ik krijg dagelijks brieven van jongens die me vragen waarom ik voor Jan heb gekozen. Ze schrijven: ik vond je zo leuk en nu vind ik je niet meer leuk", aldus de 22-jarige actrice die bekend werd in de soap Onderweg Naar Morgen.
Na maanden van speculaties gaf het koppel onlangs toe wel degelijk een relatie te hebben. Na een vrij korte relatie met Ellemieke Vermolen (die momenteel ook weer bezet is) sloeg Jantje Smit het volgende mokkel aan de haak. "Je kunt nu eenmaal niet eeuwig vrijgezel blijven. Verliefd worden houd je niet tegen", aldus Yolanthe.
Eensch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
Fans van een BN'er zijn per definitie sneu.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef cultheld het volgende:
Fans van een BN'er zijn per definitie sneu.
Omgquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Zal Yolanthe vroeger ook Pittige Tijden hebben gekeken
http://www.youtube.com/watch?v=L_NDLHn_R8w (2.10 minuut)
pff, kunnen ze niet gewoon met rust gelaten wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag gezellig samen aan het winkelen bij de Ikea in Barendrecht
Ik heb ze zelf niet gezien, maar mijn tante die er werkt staat samen met Yolanthe en Jan op de foto....
"ja die kast is wel leuk voor die kamer" zeiden ze....
Gaan ze samenwonen ofzo?
Mijn tante heeft het vriendelijk gevraagd.... en ze zei als je er geen tijd voor heb dan snap ik dat. En toen mocht ze gewoon met hem en Yolanthe op de foto.... jaloers??? Dat jij ze nie tegen ben gekomenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
pff, kunnen ze niet gewoon met rust gelaten worden![]()
Yolanthe heeft toch net een app. gekocht, die is ze aan 't inrichtenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag gezellig samen aan het winkelen bij de Ikea in Barendrecht
Ik heb ze zelf niet gezien, maar mijn tante die er werkt staat samen met Yolanthe en Jan op de foto....
"ja die kast is wel leuk voor die kamer" zeiden ze....
Gaan ze samenwonen ofzo?
ik zou denk ik niet jaloers zijn (als is het leuk ze een x te zien) maar ik zou meer iets hebben 'laat ze maar lekker met rust'. Die 2 hebben al zo weinig 'vrijheid'. Tuurlijk; risico v/h vak, maar gaan ze een x uit zou ik zoiets hebben van laat ze maar lekker!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante heeft het vriendelijk gevraagd.... en ze zei als je er geen tijd voor heb dan snap ik dat. En toen mocht ze gewoon met hem en Yolanthe op de foto.... jaloers??? Dat jij ze nie tegen ben gekomen
Waarom moet je nu meteen voor 'jaloers' bestempeld als je van mening bent dat ze beter met rust kunnen worden gelaten.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tante heeft het vriendelijk gevraagd.... en ze zei als je er geen tijd voor heb dan snap ik dat. En toen mocht ze gewoon met hem en Yolanthe op de foto.... jaloers??? Dat jij ze nie tegen ben gekomen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:27 schreef nonserviam het volgende:
En wat ga je dan doen met die foto? Komt ie op de schouw ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |