Vind je? Ik vind het uiterst irritant, want ze gaan nu door elkaar heenpraten en proberen elkaar onderuit te halen, het duurt te lang allemaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:25 schreef mirannie het volgende:
Naar mijn idee zit er bij Xfactor veel minder talent, dus wat dat betreft Idols beter. Maar de strijd tussen de juryleden vind ik wel weer een pluspunt. Heerlijk hoe vooral Henk en Henkjan tegen elkaar in gaan.
klopt, dat valt dit jaar inderdaad een beetje tegenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de introfilmpjes bij Idols veel leuker en creatiever, en de openingen van de shows waren vele malen beter.
Amen, met name de rol van de jury vind ik bij X-Factor tenenkrommendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Andiyan het volgende:
Naar aanleiding van de discussie in dit topique: Hearts #2 "We wants it, we needs it. Must have the precious"
Vond ik deze kwestie wel een apart topic waard:
De aangedragen argumenten:
Idols pluspunten:
Geen Wendy van Dijk.
De kijker bepaalt wie eruit gaat.
Idols backstage.
Geen uitslagshow op zondag.
Geen strijd tussen juryleden.
Ben het geheel hiermee eens. Daarbij zou ik willen toevoegen dat ik overall gezien het talent bij XFA helemaal niet bijzonder vind. Sharon die er imo bovenuit steekt boeit mij eigenlijk niet zoveel. In ieder geval niet zoals ik dat o.a. bij Hind en Raffaëla had van IDO 1 en 3.
Wat vinden jullie?![]()
Nou, bij de laatste Idols waren er toch wel drie met een hele goede stem... Raffaela, Floortje en Ellen waren allen vocaal zeer sterk... Floortje vond ik niet te pruimen maar zingen kan ze wel...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
X factor heeft nu 2 kandidaten met een zeer goede stem (Sharon en Anja). Dat is bij Idols nog nooit gebeurd. Iedere Idols editie had 1 hele sterke en de rest hooguit middelmaat.
Irma was vocaal ook echt goed en erg ondergewaardeerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, bij de laatste Idols waren er toch wel drie met een hele goede stem... Raffaela, Floortje en Ellen waren allen vocaal zeer sterk... Floortje vond ik niet te pruimen maar zingen kan ze wel...
In de eerste Idols staken Hind en Zosja er qua stem bovenuit wat mij betreft...
En bij de tweede vond ik Boris en toch ook Ron vocaal erg goed
Irma... hoe kon ik die vergetenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irma was vocaal ook echt goed en erg ondergewaardeerd.
Toen zij "Vlieg met me mee" zongquote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Irma... hoe kon ik die vergeten
Irma was inderdaad fan-tas-tisch vocaal
Ik ook. Ik vind alleen de juryfunctie nogal vreemd, want het hangt altijd van één iemand af. Eigenlijk zou een jury onafhankelijk van de coaches moeten handelen, en dat gaat vrij lastig als de coaches ook meteen de jury zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga toch voor X-factor op dit moment.
En in Idols 3 had Angelique daar moeten staan in plaats van Floortje. Iedereen vergeet Angelique!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Irma had in de finale moeten staan met Boris.
Kliekjequote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En in Idols 3 had Angelique daar moeten staan in plaats van Floortje. Iedereen vergeet Angelique!
Ja! Angliquequote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
En in Idols 3 had Angelique daar moeten staan in plaats van Floortje. Iedereen vergeet Angelique!
Ja, maar jij was een Floraanhanger.quote:
Dat zegt waarschijnlijk genoeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar los daarvan, Angelique vond ik echt 3x niks. Wel een aardige stem, maar dat was dan ook alles.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij was een Floraanhanger.
Eens... haar uitstraling heeft haar genekt maar ik vond haar echt fantastischquote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:50 schreef Andiyan het volgende:
Ik mis idd ook de toffe showopeningen en introfilmpjes.
Hoewel het X6-introfilmpje van zaterdag veel goedmaakte!![]()
als je dat vindt, waarom post je hier dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:47 schreef sanni het volgende:
De topic-header is al fout. Deze moet zijn:
Idols is even slecht en inhoudsloos als X-Factor?![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:47 schreef sanni het volgende:
![]()
Soso, wat ben jij stoer!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:47 schreef sanni het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef PeRi het volgende:
Sanni, als je alleen komt janken ipv ontopic zijn, mag je ook wegblijven?.
JK in de finale ipv Maud.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar JK was gewoon niks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef m-materazzi het volgende:
Maud vond ik echt helemaal niets aan.
Vergeet Angelique niet!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen zij "Vlieg met me mee" zong.
http://www.rtl.nl/(/shows(...)l2004/video/irma.xml
Maudquote:Op zondag 18 februari 2007 21:57 schreef my_own het volgende:
en natuurlijk Jim, Maud en Floortje. Ik hoop niet dat mn favoriet weer op 2 komt, Sharon
Duiderlijk volgens mijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:33 schreef Woelli het volgende:
Gewoon even voor de duiderlijkheid
Poll: Wat is beterIdols X-factor
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou nou, overtuigend betoogquote:Op zondag 18 februari 2007 23:22 schreef superhero87 het volgende:
En ik vind de X Factor aan de ene kant leuker en aan de andere kant ook weer minder dan Idols
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |