Wisten we al wel eigenlijk, toch?quote:Johan Museeuw bekent dopegebruik
**Johan Museeuw heeft dinsdag bekend op
het einde van zijn carrière doping te
hebben gebruikt.De Belgische oud-renner
zei dat in een reactie op het bericht
dat Quick Step-manager Patrick Lefevere
zou hebben aangezet tot dopinggebruik.
De 41-jarige Museeuw verklaarde dat hij
in de nadagen van zijn loopbaan "het
sportieve spel niet eerlijk gespeeld
heeft".De oud-wereldkampioen kondigde
na zijn bekentenis aan dat hij ontslag
neemt als PR-medewerker bij Quick Step,
de ploeg waarvoor hij vroeger reed.
"Ik wilde mijn loopbaan in schoonheid
afsluiten",legde Museeuw uit."Daarom
deed ik dingen die niet konden",aldus
de Leeuw van Vlaanderen.
"Iedereen speelt vals behalve Rabobank"quote:
Nee, hij is er wel al voor veroordeeld. Na die veroordeling begon hij te zeuren dat er geen bewijs tegen hem was, dat ze hem probeerden zwart te maken, dat er een hetze tegen hem was etc. Staat hij nu wel mooi met een bek vol tandenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef dndiek het volgende:
Heeft hij het nou voor de tweede keer bekend of wat?
De rabo,s wordt toch verweten dat ze te lief zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Iedereen speelt vals behalve Rabobank"![]()
In zekere zin dus wel waar!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Iedereen speelt vals behalve Rabobank"![]()
Waren ook mijn gedachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:29 schreef Zwansen het volgende:
Wat een lul. Hij probeert het verhaal nu zo te draaien dat hij het alleen op het eind van zn carriere heeft gebruikt. Hij denkt ff slim te zijn.
Nogmaals Henk Baarsquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:33 schreef Plastic_Power het volgende:
Waarom identificeert die ene renner die geen doping gebruikt(e) zich nou niet gewoon? Dat is toch een stuk efficienter? We blijven aan de gang met die revelaties![]()
Zoals het er nu aan toe gaat, zou ik er niet eens van opkijken, maar het zou me toch wel diep teleurstellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef golfer het volgende:
Het wachten is nu op Dekker die ook binnenkort gaat toegeven dat ie gebruikt heeft, zoals alle toprenners na afloop van hun carrière tegenwoordig opbiechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |