Je raadt nooit wat ik eerst las...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat de DRIE dames nu heel ff bellen.
Dat geldt alleen voor de winnaar, ze krijgen alleen een maandvergoeding die zeker géén 30.000 euro zal zijn....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is overigens de dagvergoeding die ze van DGK krijgen? 100? Want Natasia geeft toch aan dat de 10.000 borg haar tegenhoudt om te gaan? Dan had ze dus 100 dagen na het begin kunnen vertrekken.
Heb je de post vandaag niet gezien? Sommigen hadden post waarvan 50% zwart was gemaakt. Ze laten niet alle tekst door.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Als de anderen hier een brief over krijgen is alles al verknald. Ik hoop dus dat de redactie die brieven even achterhoudt.
Nee, dit is juist een mooie overtreffende trap. Dat Huub het lef heeft om voor de camera's iets met een hoer te doen was al tegen het zere been. Dat hij nu aangeboden krijgt om het met drie dames tegelijk te doen, droom van menig man, doet nog veel meer zeerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nu wel genoeg Hoer gezien in het huis. Het is leuk geweest, laten ze nu maar wat anders verzinnen.
I second that ! De lol is er nu wel af.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nu wel genoeg Hoer gezien in het huis. Het is leuk geweest, laten ze nu maar wat anders verzinnen.
Dat kan iedere man hoor, als hij maar betaalt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dit is juist een mooie overtreffende trap. Dat Huub het lef heeft om voor de camera's iets met een hoer te doen was al tegen het zere been. Dat hij nu aangeboden krijgt om het met drie dames tegelijk te doen, droom van menig man, doet nog veel meer zeer![]()
Ghehe, ik ook.quote:
Trustequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Truste all ik heb het wel weer gezien voor vandaag.
Zoals Judith ook al zei: "A dirty mind is a joy forever"quote:
Is ziek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is er met NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |