LB, hier nog een weinig-poeper hoor. Kai doet dat lang niet elke dag en het kost hem bijna altijd heel erg veel moeite. Soms is de boel zo hard dat ik bijna denk dat je er een ruit mee in kan gooien. Wij geven hem soms ook laxo, als het echt te lang duurt.
Wat goed dat Zoë het zo naar haar zin heeft. Op die manier laat je haar in ieder geval met een gerust hart daar.
Irisje, slimmerik
Wij moeten ook nodig van die speen af. Kai is er zo ongeveer mee vergroeid. Het ding is alleen bedoeld voor in bed maar hij heeft ze volgens mij overal verstopt dus elke keer als ik er eentje weghaal haalt hij gelijk een andere tevoorschijn. De laatste tijd wil hij er zelfs meerdere mee naar bed nemen. "saap lekkah, peentje"
![]()
Ik denk dat de peentjes dit jaar aan Sinterklaas worden meegegeven ofzo. Dat duurt dan nog even. Door het niet lopen is hij al zo onzeker. Ik ben bang dat ik door nu zijn speentjes af te pakken een stukje houvast wegneem.
Vandaag gaan we naar de bieb om monsterboekjes te halen en we gaan, op advies van een wijze kozakkendame
![]()
, samen een pokiesverjager in elkaar knutselen. Misschien dat het werkt. Vannacht zijn de pokies niet langsgeweest. Vanmorgen verging de wereld want meneer wilde persee bruine sokken aan