Hey, op dezelfde dag als Tobiasquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:21 schreef Anitra het volgende:
Djulian is vandaag voor het eerst naar de psz gegaan.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef bixister het volgende:
ik ken ook een jongetje dat heel veel van die pseudo-kroep aanvallen heeft gehad, erg naar. die moest soms echt met gillende sirenes naar 't ziekenhuis door de benauwdheid. beterschap voor benthe!
Hehe neej ben ik ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:32 schreef bixister het volgende:
ze groeien er normaal gesproken overheen, maar het jongetje dat ik ken is al 10 en hij heeft vorig jaar ook nog zo'n aanval gehad. echt vreselijk naar. maar goed, hij is dus wel een extreem geval, en zit lichamelijk sowieso nogal complex in elkaar, hij heeft nog een aantal andere lastige aandoeningen. ik hoop voor jullie dat dit eenmalig was voor Benthe. wel goed dat de huisarts dr nog even ziet.) was niet mijn bedoeling je te ongerust te maken!
Het speelt ook tegen de avond op overdag ging het allemaal wel alleen erg moe maar tegen 5 uur begon het feest. Stomen is goed buiten lopen nog beter al zit je daar s'nachts niet op te wachten. Er is niets tegen te doen dan neusspray, zetpillen en heel veel moederliefde.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Stiekemurd het volgende:
HA wil Benthe toch even zien. Om 4 uur afspraak......
Op de creche gaat het goed en was ze lekker eigenwijs. Of te wel de ouwe Benthe
Maar toch maar ff voor de zekerheid, zeker nu dat het bijna weekend is.
Vandaar dat hij er vannacht niet bij was.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:30 schreef Githa het volgende:
En dan is het zoverJordy is een heuze peuter geworden!
Wij komen ons aanmelden in dit topic![]()
Hieper de piep Hoeraaaaaaaaaaaaaa !
[afbeelding]
Ohwquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef dutchie het volgende:
[..]
Vandaar dat hij er vannacht niet bij was.Jordy en Githa welkom en
van harte!
(had op het bankje al even verteld dat ik over jou gedroomd had Githa, maar je had Jordy niet mee)
Vandaag voor het eerst met Léon bij de logopedist geweest. Hij moest even de kat uit de boom kijken, maar het ijs was snel gebroken.Ze gaat de aankomende tijd spelenderwijs hem leren zijn tong anders te gebruiken waardoor hij minder gaat slissen. Volgens mij gaat hij het hartstikke leuk vinden die sessies. Ze gaan lezen, spelen, werkjes maken en hij krijgt ook stickers.
In ieder geval zie ik het wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |