abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:17:40 #126
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_45902144
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:21 schreef Anitra het volgende:

Djulian is vandaag voor het eerst naar de psz gegaan.
Hey, op dezelfde dag als Tobias

Hier waren er een paar traantjes (bij hem, ik heb me wonderwel weten in te houden ), maar die waren snel gedroogd hoorde ik. Hij heeft lekker gespeeld, en zat toen we hem na afloop op gingen halen keurig op zijn stoeltje in de kring. Zo onder de indruk van alles dat we hem daar volgens mij nog rustig een uur op hadden kunnen laten zitten
Eenmaal buiten heeft ie zomaar uit het niets een minuut heel hard staan te huilen, alles kwam er even uit, en daarna had ie de dag blijkbaar verwerkt en was ie helemaal happy.
Ik vond hem zo dapper, zo in het klasje met al die kindjes en juffen die hij niet kent, niet wetend wat hem boven zijn hoofd hangt, nog niet zo goed kunnen praten... en het dan toch maar mooi redden

Mammietje, ik vond het ook heel moeilijk hoor, ben 2,5 jaar bijna 24 uur per dag bij hem geweest en dan laat je hem zomaar opeens achter bij vreemden
Maar wat je zelf ook al zegt: het is zo goed voor hun ontwikkeling, en ook voor jezelf, om ook een soort van 'eigen leven' op te bouwen.

(tot zover weer deze 'pluis komt ook weer eens aanwaaien update' )
pi_45902790
Pluis leuk dat Tobias ook gaat!!
Rick bracht hem vanmorgen en die had het er ook moelijk zag ik toen hij ff snel ht fototoestel af kwam geven. Idd ook dat je hem bij vreemden achterlaat. Ik had er minder moeite mee Ik heb de hele ochtend tegen het ophalen opgezien. Ik moest op krukkenwant nog geen goede stoel en ik had een zware nacht gehad en dan kom je daar en dan al ie moeders die je aan staan te kijken Maar ik heb het wel mooi ff geflikt Ik heb wel Djulian zelf opgehaald
pi_45908443
Iemand ervaring met (pseudo) kroep?
Vannacht heeft Benthe daar last van gehad. In een stomende badkamer gezeten en ging toen goed. Ze heeft weer geslapen en vanmorgen ook weer gestoomd. Ze is nu wel naar de creche toe, omdat ze helemaal de oude is. Vraag me af of ik misschien toch maar ff naar de huisarts moet of ff aankijken?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:33:24 #129
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45908615
Volgens mij heeft Rottdog daar laatst een tijd mee lopen tobben met Zoë, Stiekemurd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45908684
Ik heb net toch maar ff naar de huisarts gebeld. Benthe was helemaal overstuur dat ze zo slecht ademhaalde. Ontzettend zielig. Assistente gaat ff overleggen en dan belt ze terug.
pi_45909147
Wel fijn dat 't nu beter gaat Stiekemurd.

Wat een peuterspeelzaalverhalen hier ineens. Myrthe vindt 't er ook erg leuk nog, al heeft ze soms verhalen dat de juf geen leuke spelletjes doet of niet aardig is. Gewoonlijk gaat ze er wel met veel plezier naar toe en heeft ook geen moeite met het afscheid. Volgens de juf speelt ze er lekker, is heel zorgend in de weer met de babypopjes daar dus dat klinkt iig wel goed.
En verder wil ze ab-so-luut geen baby zijn, juist GROOT. Je kunt haar niet meer beledigen dan door te zeggen dat ze klein is.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:38:19 #132
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45909967
Fleur heeft gisteren van d'r eigen centjes rolschaatsen gekochten. En die moesten dus mee naar bed. Lag ze in bed, hoorde ik van achter de deur:

-dank je Fleur ik ben er echt heel blij om....

Zo lief
pi_45912857
ik ken ook een jongetje dat heel veel van die pseudo-kroep aanvallen heeft gehad, erg naar. die moest soms echt met gillende sirenes naar 't ziekenhuis door de benauwdheid. beterschap voor benthe!

haha die fleur, zichzelf bedanken. leuk!
pi_45913105
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef bixister het volgende:
ik ken ook een jongetje dat heel veel van die pseudo-kroep aanvallen heeft gehad, erg naar. die moest soms echt met gillende sirenes naar 't ziekenhuis door de benauwdheid. beterschap voor benthe!

HA wil Benthe toch even zien. Om 4 uur afspraak......
Op de creche gaat het goed en was ze lekker eigenwijs. Of te wel de ouwe Benthe
Maar toch maar ff voor de zekerheid, zeker nu dat het bijna weekend is.
pi_45913920
Een van mijn broertjes heeft dat ook vaak gehad. Later astma, nu is hij volwassen en overal overheen gegroeid. Hij hoefde trouwens nooit naar het ziekenhuis ervoor hoor.
Succes bij de huisarts vanmiddag.
pi_45914131
Het komt ook vaker bij jongens voor dan bij meisjes. Heb idd op internet gelezen dat ze er overheen groeien.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:25:31 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45914753
Benthe ik hoop dat het goed blijft gaan.

Succes vanmiddag.
pi_45914994
ze groeien er normaal gesproken overheen, maar het jongetje dat ik ken is al 10 en hij heeft vorig jaar ook nog zo'n aanval gehad. echt vreselijk naar. maar goed, hij is dus wel een extreem geval, en zit lichamelijk sowieso nogal complex in elkaar, hij heeft nog een aantal andere lastige aandoeningen. ik hoop voor jullie dat dit eenmalig was voor Benthe. wel goed dat de huisarts dr nog even ziet.) was niet mijn bedoeling je te ongerust te maken!
pi_45915639
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:32 schreef bixister het volgende:
ze groeien er normaal gesproken overheen, maar het jongetje dat ik ken is al 10 en hij heeft vorig jaar ook nog zo'n aanval gehad. echt vreselijk naar. maar goed, hij is dus wel een extreem geval, en zit lichamelijk sowieso nogal complex in elkaar, hij heeft nog een aantal andere lastige aandoeningen. ik hoop voor jullie dat dit eenmalig was voor Benthe. wel goed dat de huisarts dr nog even ziet.) was niet mijn bedoeling je te ongerust te maken!
Hehe neej ben ik ook niet
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:42:27 #140
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45917097
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Stiekemurd het volgende:

HA wil Benthe toch even zien. Om 4 uur afspraak......
Op de creche gaat het goed en was ze lekker eigenwijs. Of te wel de ouwe Benthe
Maar toch maar ff voor de zekerheid, zeker nu dat het bijna weekend is.
Het speelt ook tegen de avond op overdag ging het allemaal wel alleen erg moe maar tegen 5 uur begon het feest. Stomen is goed buiten lopen nog beter al zit je daar s'nachts niet op te wachten. Er is niets tegen te doen dan neusspray, zetpillen en heel veel moederliefde.

Sterkte stiekemerd het is namelijk heel naar om te zien.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 15:30:29 #141
81992 Githa
pi_45918573
En dan is het zover Jordy is een heuze peuter geworden!
Wij komen ons aanmelden in dit topic

Hieper de piep Hoeraaaaaaaaaaaaaa !
pi_45920167
Jaaaa Jordy is ook 2 Nog gefeliciteerd Githa, Jordy en Spooky !
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:37:01 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45920336
Hiep, hiep hoerraaa
Wat leuk Jordy, dat jij je hier komt melden. En wat zie je er heerlijk jarig uit op die foto
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:04:00 #144
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45921175
Jordy ook alweer 2 Nog gefeliciteerd en Githa en Spooky ook natuurlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:15:34 #145
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45921482
Benthe, beterschap

Jordy, welkom hier
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:51:17 #146
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45923898
Yeah!!!! Jordy! 2 jaar! Gefeliciteed lieve knapperd, ook voor jullie Githa en Spook!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:07:28 #147
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45925700
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:30 schreef Githa het volgende:
En dan is het zover Jordy is een heuze peuter geworden!
Wij komen ons aanmelden in dit topic

Hieper de piep Hoeraaaaaaaaaaaaaa !
[afbeelding]
Vandaar dat hij er vannacht niet bij was. Jordy en Githa welkom en van harte!
(had op het bankje al even verteld dat ik over jou gedroomd had Githa, maar je had Jordy niet mee)

Vandaag voor het eerst met Léon bij de logopedist geweest. Hij moest even de kat uit de boom kijken, maar het ijs was snel gebroken. Ze gaat de aankomende tijd spelenderwijs hem leren zijn tong anders te gebruiken waardoor hij minder gaat slissen. Volgens mij gaat hij het hartstikke leuk vinden die sessies. Ze gaan lezen, spelen, werkjes maken en hij krijgt ook stickers. In ieder geval zie ik het wel zitten.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:45:39 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_45926961
hawwow jordy
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:57:42 #149
103793 kozakken
Living the life
pi_45927384
Hoera voor Jordy
Wat is hij alweer groot
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 22:16:13 #150
81992 Githa
pi_45927987
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef dutchie het volgende:

[..]

Vandaar dat hij er vannacht niet bij was. Jordy en Githa welkom en van harte!
(had op het bankje al even verteld dat ik over jou gedroomd had Githa, maar je had Jordy niet mee)

Vandaag voor het eerst met Léon bij de logopedist geweest. Hij moest even de kat uit de boom kijken, maar het ijs was snel gebroken. Ze gaat de aankomende tijd spelenderwijs hem leren zijn tong anders te gebruiken waardoor hij minder gaat slissen. Volgens mij gaat hij het hartstikke leuk vinden die sessies. Ze gaan lezen, spelen, werkjes maken en hij krijgt ook stickers. In ieder geval zie ik het wel zitten.
Ohw dat heb ik niet meegekregen, ik zal zo eens gaan lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')