abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:15:57 #101
103793 kozakken
Living the life
pi_45840019
Hier is Jonne dus vlak voor bedtijd van een krukje (a la pianokrukhoogte) afgemieterd met zijn hoofd op de houten vloer. Achter de adem en huilen! Bult op zijn hoofd en daarna toch maar naar bed.
Maar hij viel zo snel in slaap en zo diep..
Toch maar even met de huisartsenpost gebeld en het vannacht en morgen toch nog maar even in de gaten houden. Dus het wordt gezellig de wekker zetten.
Nu nog het idee dat het wel meevalt. Maar goed, toch voor de zekerheid maar eens zien hoe wel een diep slapend jongetje weer iets bij de positieven weten te krijgen zo gezellig midden in de nacht.

Morgen op het werk geen internet, dus ik meld me morgenavond wel even af over onze leuk nacht
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:57:07 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45841800
Sterkte vannacht, Kozakken! En kusje voor Jonne Hopelijk valt het allemaal toch nog mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:19:35 #103
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45842591
Oejoejjj Jonne vent sterkte ermee kozakken.

Mimi van Jolie erg lief vindt

Eva met der pokkies

Zo lopen er hier in huis dinosaurussen en blauwe konijnen geen idee waar ze het weg heeft maar mama wil er nog wel eens op gaan zitten

Zoë gaat aanstaande dinsdag dan voor het eerst naar school
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:21:34 #104
37150 livelink
pi_45842656
Weer een nieuwe mijlpaal, Rottdog
  woensdag 31 januari 2007 @ 06:47:12 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_45847059
kozakken, wat schrikken zeg met Jonne, ik hoop dat alles ok is vandaag!

Zoë ook naar de PSZ dus het is erg leuk rottdog Liam is nu 3 keer geweest en hij stapt al zo lief aan mijn hand mee naar buiten als ie klaar is
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:02:00 #106
103793 kozakken
Living the life
pi_45847081
Drukke nacht van wakker maken, huilen, spugen (keer of drie) en weer gaan slapen.. Wakker worden, huillen, spugen, bang zijn dat mama weggaat en na veel gedoe weer gaan slapen [repeat]

Hij lijkt er nu redelijk doorheen. Maar ik wacht nog even met de papfles totdat de oppas gearriveerd is en het niet tijdens mijn weggaan nogmaals een pandemonium wordt.
  woensdag 31 januari 2007 @ 08:36:31 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45847691
Och jee.. Jonne toch Kozakken succes met het open houden van je ogen vandaag

Allemaal kindjes hier naar de psz.. leuk

Wij hebben hier geen blauwe konijnen of Mimo's.. wij hebben monsters En Swieber wil ook nog wel eens wat stelen, maar dat mag niet (hoor de hele dag dus "Swieber, niet stelen!"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 31 januari 2007 @ 09:05:46 #108
81992 Githa
pi_45848009
Gos Jonne! Een dikke voor jou...
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:48:37 #109
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45848650
Ach Jonne, wat een pech. Jammer dat onder de kruk niet zo'n zachte ondergrond was als bij die koe waar je vanaf viel

Wij hebben ook geen Mimi's, Mimo's of konijnen. Wij hebben "pokies" en slangen. "Siebah de pos" komt hier ook af en toe langs maar die laat zich gelukkig vrij makkelijk afschepen.

Kai had gisteren voorleesontbijt op het kdv. Volgende week woensdag is er een voorleesochtend in de bieb en daar gaan we ook naartoe. Nu wil hij alleen nog maar lezen. "Mama, roodkappie lesuh"
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † woensdag 31 januari 2007 @ 09:51:52 #110
81992 Githa
pi_45848716
Het was gister nationale voorleesdag hé
Wij hebben gister een kijkje genomen op de psz waar Jordy medio maart mag starten en daar waren ze ook net bezig met de voorleesochtend.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:55:32 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45848794
Jeetje Jonne vent toch.
Kozakken, misschien moet je toch nog even bellen met de ha, omdat hij ook spuugt. Klinkt mij toch als een kleine hersenschudding. Of overdrijf ik nou? Nou ja, het kan geen kwaad om er even naar te laten kijken. Sterkte.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:14:29 #112
103793 kozakken
Living the life
pi_45861115
We denken ook dat het een kleine hersenschudding is. We houden hem strak in de gaten.
We hebben gisteravond al met de ha gebeld. Die dacht ook aan een hersenschudding. Dus daarom ook in de gaten houden en daarom hebben we hem ook elke drie uur wakker gemaakt. (En tussendoor deed hij zelf nog pogingen om de sfeer te verhogen )
Alhoewel hij vannacht toch ook bijzonder heldere momenten had. (Terwijl ik m'n best deed om warm te worden door ook maar in zijn bed te gaan liggen. 'Gezellig he mama". Wat is geel op z'n engels? jjjjjjjellowwwww )
Gek van ons.

Hij wilde vanmorgen geen pap, maar wel water. En hij heeft dus de hele dag door veel gedronken en niet zo heel veel gegeten. Maar is lekker vrolijk, wel alert en ook niet meer misselijk.
(En nog steeds akelig bijdehand Hij heeft vanmiddag goed geslapen. )
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:24:20 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_45861517
voor Jonne
stormy waters...
sailin'
pi_45861766
Beterschap voor Jonne
Best schrikken toch nog zo'n hersenschudding
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:55:13 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45862634
Jonne beterschap...

Fleur is gisteren naar de bibliotheek geweest voor de voorleesochtend. Ze kwam de psz al binnen met die woorden. We gaan naar de blibliotheek...ze kijkt rond, ziet dat d'r vriendje er nog niet is en meldt dus aan de juf dat ze nog niet wegkunnen want haar vriendje is er nog niet. Nee, zegt de juf we wachten nog wel even. Zo lief....gelukkig is het vriendje ook in de zomer jarig en gaan ze samen van de psz af. Of ze ook naar dezelfde school gaan is afwachten.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:03:14 #116
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45862928
Jonne voorzichtig aan

Liefff Fleur
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:07:32 #117
37150 livelink
pi_45868158
Het zou wel leuk zijn als ze ook naar dezelfde school zouden gaan, Chacama. Heb je Fleur nog niet in moeten schrijven voor een school? Wij hebben Job net vorige week ingeschreven.

Jonne, hopelijk voel je je weer wat beter. Zo zielig om 's nachts wakker gemaakt te worden en dat je dan ook nog zoveel moet spugen.

Hier heeft mijn stoere peuter vandaag voor het eerst geschaatst en heeft zijn DKTP-prik gehad. Het schaatsen vond hij leuk, hoewel hij wel veel gevallen is. Maar dat vond hij ook nog wel leuk.
De prik heeft hij glansrijk doorstaan. Hij heeft niet gehuild en het deed volgens hem ook helemaal geen pijn. Het is zo'n stoere knul. We waren afgelopen zondag in Monkeytown in Amersfoort en daar zit bij het gedeelte voor de grote kinderen zo'n hele enge glijbaan. Die gaat eerst loodrecht naar beneden en dan ga je pas glijden. Al die grote kinderen zaten te twijfelen en durfden niet en Job komt eraan en roetsjt zo van die glijbaan af

Hier nog een fotootje van een schaatsende Job

[ Bericht 6% gewijzigd door livelink op 31-01-2007 23:45:00 ]
  donderdag 1 februari 2007 @ 05:55:20 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45873509
Wat een held, Livelink! Leuk dat je even zo wat langer over 'm vertelt!

En Jonne, arme jongen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 februari 2007 @ 07:45:02 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_45873730
livelink, wat goed zeg! Job you the Man
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:36:31 #120
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45874109
Job, gaaf is dat he..schaatsen. Fleur vind het ook geweldig. En als het op de tv is, moet ze dus altijd even vertellen dat zij dat ook doet.

Inschrijven...ja moet ik inderdaad nog doen. (toch nog een beetje in de ontkenning dat ze al zo groot is).

Vanochtend wilde ze trouwens weer klein worden. Dus toen ik vroeg wat ze leuk vind aan klein zijn kreeg ik een kleine opsomming

- in mijn ledikant slapen
- in de box spelen
- bij mama aan de borst drinken
- ook tv kijken, toch mama?
- kroelen met papa? en maud?

Toen ik echter de opsomming gaf van wat allemaal niet meer mocht....
- niet meer naar school
- niet meer koekjes bakken met mama
- geen snoep meer
- niet meer wakker zijn 's middags

.....toen moest ze toch even hard nadenken, maar wilde ze toch maar weer groot zijn.

Tot ik de babygym naar beneden haalde., toen wilde toch weer heel even klein zijn. Maar dat mag ook wel. Zo af en toe mag je best even klein zijn. Het is immers niet makkelijk om altijd groot te moeten zijn.
pi_45874618
Jonne dat is schrikken.

Djulian is vandaag voor het eerst naar de psz gegaan. Hij is helemaal gek van zijn rugtas en ging dus heel vrolijk de deur uit. Binnen was hij gelijk gaan spelen. Net heb ik hem opgehaald en toen hij de andere kindjes hoorden roepen naar hun moeder riep hij ook heel enthousiast mamaaaaaaaa en liep vervolgens mij straal voorbij
Hij wil zijn rugtas niet meer afdoen nu en hij zegt dat hij helemaal niet moe is. Maar het is moeilijk je ogen open houden als je een lekkere fles pap hebt en net van buiten af komtze hadden buiten gespeeld net voor ze opgehaald werden
Wat een heerlijk ventje is het toch en wat voelde ik me trots toen hij over het schoolpleintje liep En wat word hij groot ineens

[ Bericht 84% gewijzigd door Anitra op 01-02-2007 12:07:31 ]
  donderdag 1 februari 2007 @ 12:40:50 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45879147
Ammen is trots op nuninan

was foto's aan het kijken zegt ze bij djulians fotos telkens nuninan )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45879490
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Ammen is trots op nuninan

was foto's aan het kijken zegt ze bij djulians fotos telkens nuninan )
Wat lief
Arwen leert babbelen en zegt als eerste de naam van d'r vriendje, dat moet echte liefde zijn, kan nit anders
pi_45900802
Randy is nu 2 jaar en 1 maand en ik moet hem ook in gaan schrijven voor een psz. Ik zie daar eerlijk gezegd best wel tegenop, want wat wordt hij dan al groot! Bovendien vind ik het moeilijk om hem los te laten omdat ik 24-7 bij hem ben als thuisblijvende moeder. Maar juist daarom vind ik het wel goed voor zowel hem als mezelf. Bovendien denk ik dat hij het wel heel erg leuk vindt om met andere kinderen spelen en het maakt de overgang naar de echte school wat minder groot. Nou heb ik een beetje gekeken naar een psz hier in de buurt, maar de psz die het meest voor de hand ligt, heeft een schoolplein die niet af te sluiten is?! Dat verbaast me en boezemt me angst in. Er ligt namelijk en redelijk drukke weg vlakbij en een groot water, bijna de hele weg waar hij langs moet naar huis. Ik ben echt als de dood dat hij op een onbewaakt ogenblik wegloopt. Hoe zit dat bij jullie psz? Is dat normaal dat zo'n plein niet afsluitbaar is???

Herkenbaar Chacama! Randy wil ook regelmatig weer 'kleine baby' zijn en doet dan precies zijn babyzusje na! Het leukst vindt hij het als hij haar fopspeen te pakken heeft gekregen, hij komt dan ergens bij mij in de buurt zitten en slist door de speen heen; "Mama, mag niet kleine baby, doos pakken!", om vervolgens de doos te pakken! De bedoeling is dan dat ik zeg: "potverdikkie kleine baby, dat mag niet", hem oppak en ga kietelen of hem in de box leg! Dat vindt hij helemaal het einde!
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:56:26 #125
37150 livelink
pi_45901231
Ik denk dat je het beste een keer een afspraak kan maken met de psz, Mammietje. Wie weet hebben ze wel een oplossing voor dat speelplein. Ik ken geen peuterspeelzalen waarbij het speelplein niet afgesloten kan worden. Dus ik vermoed dat ze misschien een andere afgesloten plek hebben of zo.

Djulian, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad op de psz. Ik vond het zelf als kind altijd vreselijk, weet ik nog. En tegenwoordig vinden de kinderen het allemaal hardstikke leuk. Gelukkig maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')