quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ouders die de psz tijd gebruiken (2 uur) om de weekboodschappen rustig en snel te kunnen doen.
ik weet niet hoe die bus rijdt M@X, maar moet je bij mij in de buurt zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef m@x het volgende:
even heel ot hoor Stiekemurd, maar stopt bus 37 toevallig ergens bij jullie in de buurt?
Dan is dat vast een andere bus 37. Deze is bijna altijd zo goed als leegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef livelink het volgende:
Die bus 37 van jou zit ik bijna dagelijks in, Bix. Of zitten, zeg maar liever staan![]()
Diezelfde bus 37 reed mij daarstraks bijna omverquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef livelink het volgende:
Die bus 37 van jou zit ik bijna dagelijks in, Bix. Of zitten, zeg maar liever staan![]()
Aahh!! Wat lief!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef dutchie het volgende:
Stiekemurd, hier ook vanaf 3 jaar naar een speciaal groepje. Dat groepje gaat dan weer eens naar de opa's en oma's van het bejaardentehuis en dan weer de psz en verder spelen ze op de gang samen. Alleen 's ochtends trouwens, 's middags is de groep weer samen. Knutselen doen ze nu al erg veel. Hoe vaak ik wel niet iets meekrijg wat Léon nu weer in elkaar heeft geflanst.Ben echt blij met dit kdv.
Ik zou ook niet weten wanneer hij naar de psz zou moeten. Op de dagen dat ik vrij ben zeker, dat vind ik gewoon jammer.
Ja dat is bij ons ook! Ook met foto's erbij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:54 schreef m@x het volgende:
Wij krijgen bijna nooit iets mee wat Kai heeft gemaakt. Eigenlijk alleen met speciale dagen zoals bijv. kerst, moederdag, vaderdag. De andere werkjes hangen in het lokaal en worden op gegeven moment in een boek geplakt. In dat boek wordt ook Kai's ontwikkeling bijgehouden. Als Kai vier is krijgen we dat boek. Ik heb nu al zin om het door te gaan bladeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |