ja, maar je kunt het eigenljik geen huis noemenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
LadyS, nieuwe woonplaats? Hebben jullie een huis gevonden dan? Heb iets gemist denk ik ergens...
mijn Wii doet eigenwijs en heeft niks ontvangen. Het kan ook door Djulian komen die op knopjes heeft zitten drukkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, maar je kunt het eigenljik geen huis noemenHet is een grote ruimte, waarvan we een gedeelte hebben afgesloten met kasten. en in dat gedeelte slapen we met zijn allen. Gelukkig gaat dat goed, maar het is verre van ideaal. Maar het feit dat we wat voor ons zelf hebben maakt een hoop goed. Dit is echt een opstapje naar een "echte" woning hier in het dorp
Of als je kind juist 'te snel' gaat. Lang niet alle scholen hebben daar een (goed werkend) beleid voor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef Rottdog het volgende:
Maxim ook al zo'n grote knul
Zou ook willen weten of er wat begeleiding is als je kind niet mee kan komen.
Met een baby alleen is het net alsof je de hele dag voor jezelf hebt. Althans, zo voelde dat hier. Heerlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef E.T. het volgende:
Even rust voor mama(de twee dagen die Saskia ook nog gewoon naar het kdv gaat zijn ook echt van die uitrust en oplaad-dagen hier
)
Idd, dan heb je echt een makkie. Eik best gek, want toen Benthe net geboren was, vond ik echt dat ik nergens aan toe kwam.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Met een baby alleen is het net alsof je de hele dag voor jezelf hebt. Althans, zo voelde dat hier. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |