ja dat verklaard alles!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Thieske het volgende:
Fok! hebben ze afgelopen dagen al geprobeerd aan de snelheid te merken.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:53 schreef Riparius het volgende:
Waarschijnlijk een publiciteitsstunt van de site zelf, ze krijgen de laatste tijd wat weinig aandacht.
Vet, mijn ondergang tekenen. Wie heeft het rode krijtje?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Vampier het volgende:
THE ISLAM IS SUPERIOR -YOU WILL DRAW YOUR PUNISHMENT
ROFL
hier ook jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Unrealist- het volgende:
Oei , ik ging kijken op zn site en evenlater kwam mijn virusscanner al met een mededeling dat er zich een gevaarlijk script wil uitvoeren, gelukkig kon ik nog wel op cancel drukken..
http://retecool.com/post/nieuwe-lay-out-voor-vkmagquote:VKmag heeft een nieuwe lay out, oh wacht, hersenscheet ook, en xmissy en witheet en badmofo en useloos en zattevrienden heeft een nieuwe bovenbalk. Of heeft Al-Quaida z'n netwerk gewoon weer wat uitgebreid? Al-Quaida, Al-Quaida, Al-Quaida wat maak je me nou (vrij naar H. Teeuwen).
Ja, niet slim, dit is een heel bekende groep hackers die behoorlijk bezig zijn, NIET KLIKKEN dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Unrealist- het volgende:
Oei , ik ging kijken op zn site en evenlater kwam mijn virusscanner al met een mededeling dat er zich een gevaarlijk script wil uitvoeren, gelukkig kon ik nog wel op cancel drukken..
Geen idee, zo uitgebreid heb ik het niet bekeken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Komt dit script bij jullie toevallig ook van financeaustralia.com.au?
Haha nu is het plaatje weg maar de link staat er nog. Goed bezig Yvonne..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef smash789 het volgende:
Waarom moest dat plaatje nou weer weggehaald worden???
Ik was nog bezigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha nu is het plaatje weg maar de link staat er nog. Goed bezig Yvonne..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Komt dit script bij jullie toevallig ook van financeaustralia.com.au?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |