Owke, ben wakker ff de streamings volgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
Breaking News; Mexico City krijgt een 6.0 voor de kiezen....
Kan nog heel wat teweeg brengen in het centrum van een miljoenenstad.
[afbeelding]
65 km (40 miles) NNW of Acapulco, Guerrero, Mexicoquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Frutsel het volgende:
Breaking News; Mexico City krijgt een 6.0 voor de kiezen....
Kan nog heel wat teweeg brengen in het centrum van een miljoenenstad.
[afbeelding]
Downtown Acapulco dan maar... Zag de header net staan op FOX, maar daar is die ook al veranderd zie ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:15 schreef Light het volgende:
[..]
65 km (40 miles) NNW of Acapulco, Guerrero, Mexico
65 km (40 miles) WSW of Chilpancingo, Guerrero, Mexico
100 km (60 miles) S of Arcelia, Guerrero, Mexico
245 km (150 miles) SSW of MEXICO CITY, D.F., Mexico
Niet ech in downtown Mexico City, als ik het zo bekijk.
En het is nog steeds redelijk in de buurt van Mexico City. Daarbij was je binnen 30 minuten na de beving al met de melding hierquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Downtown Acapulco dan maar... Zag de header net staan op FOX, maar daar is die ook al veranderd zie ik.
Het is wel toevallig, want ik had mijn mailbox nog niet eens geleegd, daar stond het mailtje al inquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:23 schreef Light het volgende:
[..]
En het is nog steeds redelijk in de buurt van Mexico City. Daarbij was je binnen 30 minuten na de beving al met de melding hier
Toen ik de melding hier zag ben ik meteen m'n mailbox ingedoken, daar zat de mail toen nog niet inquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is wel toevallig, want ik had mijn mailbox nog niet eens geleegd, daar stond het mailtje al in( bij jou ook denk ik )
Maar ik zag een flashmelding op de site van FoxNews. (die inmiddels weg is.. dus volgens mij valt het mee..)
Vraag me eerder af nu hoe het in Acapulco is, toch een zeer grote stad met ruim 600.000 mensen. Misschien dat daar meer nieuws vandaan komt. Dat is toch ook een groot toeristenoord?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, sorry 250 km afstand is erg ver weg
Hey, in het topic met "voorspellingen 2007", voorspelde ik een 3e dochter voor WA en Maxima... Dat kwam uit.. Ik voorspeelde ook dat de Britten in 2008 uit Irak gingen... Klopt ook... en hey, ik voorspelde ook een 7.0 of hoger voor californië voor dit jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
BIj het zien van de titel schrok ik me trouwens een ongeluk, mocht ee 6.0 midden in zo'n stad plaatsvinden dan is het wekenlang nieuws, dat is een garantie.
De aardbeving van Roermond was 5,4 op de schaal van richter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
Verwacht ook niet dat het plat ligt... maar toch veroorzaakt een 6.0-6.5 soms aanzienlijke schade. (Iran, Pakistan) waarbij veel levens verloren gaan![]()
dan is het wel een sensationelequote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Drugshond het volgende:
Als het maar geen voorschok is. Want dan zijn we nog wel ff bezig.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:32 schreef aloa het volgende:
Eiland tientallen meters ,,opgetild'' door beving
RANONGGA - Een van de Salomonseilanden die deze week werden getroffen door een zeebeving, is door de kracht ervan tientallen meters ,,opgetild''. Koraalriffen rond het afgelegen Ranongga steken sinds het natuurgeweld opeens boven het water uit en sterven nu af.
Door de zeebeving en de daaropvolgende tsunami zijn op de Salomonseilanden zeker 34 mensen omgekomen. De autoriteiten verwachten een uiteindelijk dodental van boven de honderd.
Bron:
Juist niet. Hoe groot is nou de kans dat er binnen een half jaar ofzo weer een 6.0 of zwaarder komt in Mexico?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef sanni het volgende:
M.a.w. het is duidelijk dat we dit jaar Mexico als vakantieland beter kunnen mijden.[afbeelding]
En wat is dat voor een onzin?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef sanni het volgende:
M.a.w. het is duidelijk dat we dit jaar Mexico als vakantieland beter kunnen mijden.[afbeelding]
...quote:Kent police say they are dealing with a "large explosion" in the Folkestone area of Kent following reports of earth tremors in the area.
Kent Fire and Rescue Service said it has dispatched fire engines in the Folkestone and Dover area.
quote:Another Folkestone man told BBC Five Live Breakfast that his whole house "shook quite violently".
Je bent me net voorquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:27 schreef francorex het volgende:
Last Updated: Saturday, 28 April 2007, 08:15 GMT 09:15 UK
[afbeelding]
'Earth tremors' reported in Kent click
[..]
...
[..]
Voorlopige cijfers van USGS via BBC news, de kracht van de beving, 4.9 à 5 op de schaal van Richter.
De regio staat niet bekent als een actieve zone, laatste gegevens van activiteit voor de regio dateren van de 16 de eeuw.
Over die 'explosions' wordt nu niet meer gesprokenquote:Kent police say there have been reports of an earth tremor in the Folkestone area of Kent.
Kent Fire and Rescue Service said it has dispatched fire engines in the Folkestone and Dover area.
A spokesman said they had received "lots and lots" of calls from residents from Folkestone.
They also said people reported "their chimneys have fallen down, large cracks in people's houses." Eurostar say its services have not been affected.
The BBC has also received a number of calls regarding tremors in the Deal and Folkestone areas..
There have also been reports that the electricity supply is out and also that telephones are not working.
Sharon Hayles, from Stanford near the Eurotunnel terminal at Folkestone, said her house slid from side to side for about 10 to 15 seconds.
Violent shaking
Another Folkestone man told BBC Five Live Breakfast that his whole house "shook quite violently".
Paul Smye-Rumsby, who lives in Dover, said: "It was about 08.15 when suddenly the bed shook violently.
"I thought my wife had got cramp or something but then I saw the curtains were moving and the whole house was shaking. It lasted about 1.5 seconds.
"All the power is off and we have got the portable radio on. People are standing outside talking to each other about it."
Doet me onmiddelijk denken aan het fenomeen 'Sonic booms', een fenomeen dat de laatste jaren meer en meer in het nieuws wordt gerapporteerd.quote:Over die 'explosions' wordt nu niet meer gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |