Ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:07 schreef Backdoorman het volgende:
melis stokelaan geboren en mijn eerste stappen gezet.....eeuwig trots op!!
Anders zou het waarschijnlijk Ado-Feyenoord zonder thuis publiek zijn geworden, gelijk hebben ze dat ze in beroep zijn gegaan.quote:
7 of 8 inderdaad, hoop natuurlijk altijd op meer. Maar ik gun Mols er natuurlijk ook nog wel watquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
Mooi rugnummer voor Hoogendorp, 29!
Op hoeveel goals zetten jullie in? Als hij snel draait moet hij er toch wel een stuk of 7 kunnen maken in de resterende duels, denk ik.
Hofstedequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
Dat Hij ons maar snel uit ons lijden moge verlossen. Amen.
Ja heeft in de Champions League gespeeld en 6 interlands voor het nederlands elftal. Vind het jammer dat hij na dit seizoen stopt want absoluut 1 van de beste bij Ado Den Haag vorig en dit seizoen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Chen het volgende:
[..]
7 of 8 inderdaad, hoop natuurlijk altijd op meer. Maar ik gun Mols er natuurlijk ook nog wel wat
Het gaat maar door met de 'professionalisering'. Resultaten echter, resultaten...quote:ADO DH lanceert ADO TV en nieuwe site.
ADO Den Haag lanceert volgende week in samenwerking met Eyeworks Sport en Sport2Media onder de naam ADO TV een eigen televisiekanaal. Tegelijkertijd zal tevens de vernieuwde versie van de officiële website adodenhaag.nl in gebruik worden genomen.
ADO TV zal bestaan uit een gevarieerd aanbod van video’s, dat de supporters van ADO Den Haag de mogelijkheid biedt hun club nog intensiever te volgen. Naast wedstrijdsamenvattingen en persconferenties zullen onder meer nieuwsitems, voor- en nabeschouwingen, achtergrondreportages en historische beelden worden aangeboden.
Het TV-aanbod van de residentieclub is in eerste instantie via internet te ontvangen. Binnen vier tot zes weken zal ADO TV tevens als toepassing voor de mobiele telefoon worden aangeboden. Doelstelling is om op termijn de eigen geproduceerde content tevens extern te exploiteren. Ter kennismaking is toegang tot het TV-aanbod op internet in eerste instantie gratis. In een latere fase zullen specifieke onderdelen tegen betaling worden aangeboden.
De lancering van ADO TV gaat gepaard met de ingebruikname van de vernieuwde versie van de officiële website. Naast een nieuwe vormgeving zal deze versie een aantal nieuwe onderdelen herbergen. Kenmerkend voor de nieuwe homepage is bijvoorbeeld de videoplayer waarop beelden van ADO TV kunnen worden vertoond en welke toegang verschaft tot de ADO TV-site.
Inderdaad, allemaal heel mooi dit soort dingen, maar eerst eens wat laten zien!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Het gaat maar door met de 'professionalisering'. Resultaten echter, resultaten...
En hij scoort gelijk vandaag!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
Dat Hij ons maar snel uit ons lijden moge verlossen. Amen.
Transfermarkt is toch dicht? of hoe zit dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef Chen het volgende:
Tobiassen op de proef en een goallie van Groningen, ben benieuwd.
ik denk dat Tobiassen contractloos isquote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Transfermarkt is toch dicht? of hoe zit dat?
Hij komt van de jodeeenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Tigger1968 het volgende:
Wat een geweldig ventje was dat die keeper,echte bluf,niet bang voor wie dan ook..en het was idd onze slimme bakkati die wagenaar aanspeelde.
Ga jij het alweer op teletext volgen?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaan jullie weer met gasmaskers staan op de tribune?
Dit keer heeft ie geen keus...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Ga jij het alweer op teletext volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |