de shadraq was ik laatst ook maar eens naar binnen gelopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik kom meestal alleen zéér laat snachts in de zolder als we nog even een jaytje willen roken en het buiten zo koud is! is wel handig, de shadraq uit, hup de zolder in, joint roken , 10 meter lopen de shadraq weer in
Nja. best klein, maar ze hebben 4 verdiepingen hequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
de shadraq was ik laatst ook maar eens naar binnen gelopen.
Best klein.
hoe tegenstrijdig, durfalquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink meestal thee in de koffiesjop
4?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja. best klein, maar ze hebben 4 verdiepingen he![]()
Good luckquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik slapen om morgen lekker frisjes en geil voor zo'n zaal nerds een presentatie te doen
M'n foute grapjes zitten alvast in de powerpoint....
Wish me luck
![]()
![]()
![]()
Zijn der maar 2 open meestalquote:
Thee is wel pimpin' iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drink meestal thee in de koffiesjop
Trustuh kerelquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik slapen om morgen lekker frisjes en geil voor zo'n zaal nerds een presentatie te doen
M'n foute grapjes zitten alvast in de powerpoint....
Wish me luck
![]()
![]()
![]()
Trustuh en Suc6 kerel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Good luck
[..]
Zijn der maar 2 open meestalde andere verdiepingen alleen als er DJ's draaien of bijvoorbeeld met feesten als oud & nieuw of speciale feesten
normaal maar 2
![]()
ik ga ook pitten, morgen theorie examen autooooowish me luck2
sucksess morguhquote:
onder een steen waar ze geen thee drinken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
ik heb geen koude handen, heb niet zoveel slaap gehad door dat kut projectquote:
ik moest net een heel eind fietsenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb geen koude handen, heb niet zoveel slaap gehad door dat kut project
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik moest net een heel eind fietsen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]aaaah, ik moet zometeen een stukje fietsen, maar surveillance-fiets houdt me wel in de gaten
Ik ga mijn band oppompenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga mijn band oppompen![]()
Want een te lage bandenspanning heeft een negatief effect op het brandstofverbruik![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jah pfff met hun dimlicht buiten de bebouwde kom hoe moet ik dat weten![]()
ja schelden hun zijn dom het ligt niet aan mij enzo
Echt een kut dagquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]whehe!
owja en mn fiets wil niet heel
! hehehe kuuuuut
Niet naar gevraagt... we waren zwaar depressiefquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Jammer B-D & S-F. Hopelijk volgende keer beter. Was er geen plaats meer in de groep erna?
Halloquote:
wanneer?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ontopic, bijna weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |