Als ik niet op stage zou zijn zou ik hier tijdens RabRadio wel zitten...vind `t altijd wel leuk, mja...gaat niet he. Ik gebruik de kamer van mijn stagebegeleidster en die heeft wel Keizerstad FM aan, hoor je toch niet de hele dag door, dus dan is dat best te doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef borisz het volgende:
luistert iedereen opeens 538 ofzo dat het hier zo stil is?![]()
ik ga ook weer een poging wagen, weet alleen nog niet of ik het bij Moloko houdtquote:
Als we nu alle populaire nummers aanvragen dan kan het bijna niet anders dan dat er iets van gedraaid wordtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ga ook weer een poging wagen, weet alleen nog niet of ik het bij Moloko houdt
Ja maar ik wil eigenlijk een plaat die je niet vaak meer hoort, die hits hoor je de hele dag alquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als we nu alle populaire nummers aanvragen dan kan het bijna niet anders dan dat er iets van gedraaid wordt
ik heb gisteren voor het eerst een hit van nu gekozen omdat ik ff wilde kijken of ie dan wel voorbij kwam.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk een plaat die je niet vaak meer hoort, die hits hoor je de hele dag al
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo, heb Macy Gray een kikker met I Try aangevraagd... in het kader van "we blijven het proberen"
quote:
Ik vind 't he-le-maal niets. Ik snap ook niet hoe iemand met droge ogen kan beweren dat dat 'muziek' is.quote:
Vanilla Icequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Within Temptation - Ice Queen is misschien wel een leuke ijs plaat.
I Try blijf ik een wonderschoon liedje vinden, maar goed, smaken verschillenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't he-le-maal niets. Ik snap ook niet hoe iemand met droge ogen kan beweren dat dat 'muziek' is.
Het was dezelfde minuutquote:
Maar die krijg je wel te horenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb zojuist een sms gestuurd, maar volgens mij al te laat
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar die krijg je wel te horen(volgens mij....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |