Het is dus waar.quote:
Kelly watch the Starsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoe heet deze ook alweer?
http://www.youtube.com/watch?v=iV_oBB1iQQk Mocht je de clip willen zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoe heet deze ook alweer?
ik dacht having sex, maar komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is dus waar."...to lay down on your back stretched out doing sex so good like it should". Ik kom er nu gewoon voor uit, wat ik uit dat gezever van de zanger opmaak. Tell me it's not true.
![]()
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
Michiel maakt het vol tot de laatste tiende van een seconde
morgen een nieuwe poging?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijne ook niet hoor
maar volgens mij doen ze dat met opzet
Nou, laat ik dan maar op z'n minst hopen dat ze dát in ieder geval in goed engels hebben gedaan want ik verstond 'doing sex' steeds en dan kun je net zo goed op z'n Borat's met 'sexy time' aan komen zetten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht having sex, maar komt op hetzelfde neer
Okay dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik blijf doorgaan tot het me gelukt is
trustequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef Seraphina het volgende:
Mensen, ik ga pitten!
Morgenavond om 19:48u wordt mijn request gedraaidquote:Succes D.Rose! Laat even weten als en wanneer het je lukt, dan kan ik de podcast even opzoeken (ik heb het vermoeden dat ik 2 topics ofzo ga missen en die scroll ik dan altijd heeeeeeel snel door dus dan mis ik dat). Ik wil het legendarische moment dat jouw requestje wordt gedraaid natuurlijk niet missen.
quote:
Ben zeer benieuwd naar wat je hebt aangevraagd, hopelijk horen we het morgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik heb al 2 platen uitgezocht waar ze niet omheen kunnen
Vast welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar wat je hebt aangevraagd, hopelijk horen we het morgen.
* Againzender gaat de radio weer aanzettenquote:
Ligt er maar net aan wat je request.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vast wel
Ik bedoel, ze kunnen me toch niet blijven negeren?
Ik probeerde het voorheen eningzins mainstream te houden, maar wel nummers die zelden op de radio komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je request.![]()
Hoop trouwens niet dat het de RHCP's zijn.. wat een crap, alhoewel ze ook wel een paar goede platen hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik probeerde het voorheen eningzins mainstream te houden, maar wel nummers die zelden op de radio komen.
Morgen ga ik voor wat ik denk dat ze wel willen draaien
Nee, die vond ik 10 jaar geleden nog wel goed, maar ze klinken nu nog steeds zo en dat wordt vervelendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop trouwens niet dat het de RHCP's zijn.. wat een crap, alhoewel ze ook wel een paar goede platen hebben gemaakt.
I second that, hey how let it snow.. Brrrrrrr.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, die vond ik 10 jaar geleden nog wel goed, maar ze klinken nu nog steeds zo en dat wordt vervelend
Bij deze.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Prima
Zolang we geen meets gaan organiseren
aardig plan, ik duik ook achter mijn vrouw aanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
ok, dan ga ik nu achter mijn vrouw aan
truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |