Dit jaar gaat mijn vijfde keer worden.... programma was een paar keer minder maar de sfeer is echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als de line-up een beetje goed is dan zou ik best wel eens een Pinkpop willen meemaken (luister altijd via de radio en tv, maar heb het nooit live meegemaakt), het lijkt mij echt gaaf! Rock and rollJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog gewerkt op Pinkpop, dat was ook leuk, dan zie je nog eens watquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit jaar gaat mijn vijfde keer worden.... programma was een paar keer minder maar de sfeer is echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als je dan ook nog eens mooi weer hebt... 2003 was echt geniaal qua weer... vorig jaar ook trouwens
Het is echt mensenkijken in combi met heerlijke muziekquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog gewerkt op Pinkpop, dat was ook leuk, dan zie je nog eens watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laatste keer dat ik er was is al zo'n 6 jaar geledenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt mensenkijken in combi met heerlijke muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht op.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik wacht op Macy Grayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, wat regen heeft ook wel wat, maar mooi weer is natuurlijk helemaal prettig. De sfeer is inderdaad ook iets wat ik best wil meemaken, en natuurlijk de optredens! Hoop dat de Editors ook komen, die vind ik erg goed... Naja, misschien gaat het dit jaar dan wel echt gebeuren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit jaar gaat mijn vijfde keer worden.... programma was een paar keer minder maar de sfeer is echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En als je dan ook nog eens mooi weer hebt... 2003 was echt geniaal qua weer... vorig jaar ook trouwens
Leuke dames enzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog gewerkt op Pinkpop, dat was ook leuk, dan zie je nog eens watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga er wel van uit :-)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd wie van de 3FM crew aanwezig is.. Maricha en Michiel vast wel! Toch?????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Editors waren er afgelopen jaar al... kleine kans dus dat ze er dit jaar weer staan... hebben ook niet echt nieuw materiaal binnenkort... was wel een tof optreden... zelfde geldt trouwens voor de Infadelsquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, wat regen heeft ook wel wat, maar mooi weer is natuurlijk helemaal prettig. De sfeer is inderdaad ook iets wat ik best wil meemaken, en natuurlijk de optredens! Hoop dat de Editors ook komen, die vind ik erg goed... Naja, misschien gaat het dit jaar dan wel echt gebeuren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben benieuwd wie van de 3FM crew aanwezig is.. Maricha en Michiel vast wel! Toch?????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welke is dat? sissor sisters ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wacht op.....
mijn requestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij nog wat inside information qua artiesten voor Pinkpop, Michiel?quote:
Ja, die ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke dames enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
welke is dat? sissor sisters ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben al een paar maanden aan het duimen........quote:
dan moet ik zoooo lang wachtenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mocht mijn request voorbij komen dan meld ik dat wel hoor, wees maar niet ongerustom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Editors waren er afgelopen jaar al... kleine kans dus dat ze er dit jaar weer staan... hebben ook niet echt nieuw materiaal binnenkort... was wel een tof optreden... zelfde geldt trouwens voor de Infadelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja! echt cool inderdaad, die kunnen dus wel bijgeschreven worden (er vanuit gaande dat het goed komt).quote:En de Smashing Pumpkins komen weer bij elkaar en hebben zichzelf aangeboden bij Jan Smeetsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zijn we toch weer ontopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die stem is echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
doe maar een kippenvel-versieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, je moet er iets voor over hebben hequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dan moet ik zoooo lang wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja veel eisen zullen ze wel niet hebben denk ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ja! echt cool inderdaad, die kunnen dus wel bijgeschreven worden (er vanuit gaande dat het goed komt).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop