owja klopt, had m daarna nog los verstuurdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt nietdan krijg je alleen een plaatje bij het bericht, de mii zelf moet je sturen via het mii kanaal
oke, die heb ik (of me wii) gemistquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
owja klopt, had m daarna nog los verstuurd
er lopen 150 mietjes op mijn plein, veel Borats, Nice!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopen
rare plaatjes ontvangenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef smash789 het volgende:
Wat kun je nou allemaal als je iemand's Wii nummer hebt toegevoegd?
als je nou geen SD kaart hebt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Whehehe. Hoe ver was je?
En backup je save af en toe naar SD-kaart. Dat had nu veel ergernis bespaard
geen punten meerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:07 schreef gamefreek het volgende:
Jeah, Mario Kart 64 gedownd
En jullie wilden mij maar niet geloven![]()
Niet teveel wat? Rare plaatjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
rare plaatjes ontvangen![]()
Voorlopig niet veel..
Ja en wanneer dan he potverdikkie! Ik wacht ook nog op m'n sterren voor het downloaden van het internetkanaal!quote:Bedankt voor het downloaden van
'Mario Kart 64'
Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.
Ik ben zelf op dit moment bezig om save games te maken en te backupen vanaf het begin maar als je op mij moet wachten tot ik in de temple of time ben dan duurt het nog wel een week of tweequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Webby het volgende:
In jaren gamen met z'n 2'en is me dat nog nooit gebeurd. Dat verwacht je niet. Ik zit nu wel aan af een toe een backup te denken inderdaad. Ik was op de helft van de tempel of time. Ik ben al overnieuw begonnen, maar na enkele minuten hem maar uit gezet. Al die stomme waterdruppel bugs weer etc.
Ik was erg fanatiek in elke schatkist in elke dungeon openen en had al hele gebieden uitgekamd voor poe's en heart parts.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben zelf op dit moment bezig om save games te maken en te backupen vanaf het begin maar als je op mij moet wachten tot ik in de temple of time ben dan duurt het nog wel een week of twee
Op wiisaves.com staan wel backups maar allemaal van mensen die er eentje gemaakt hebben toen ze al aan het einde waren, dat schiet ook niet echt op dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |