verkeerde topic?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
[afbeelding] Zeer binnenkort samen met andere rommel in uw mailbox!
Is straks ineens op de markt gok ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat er met deze game is gebeurd? Op de e3 hoor je er nog wat van en nu is ie compleet uit de spotlights![]()
Nope, 1 van de rare plaatjes die naar de mensen in mn ontact lijst gaanquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef FragHank het volgende:
Ik word depressief van die Wii... Ik heb al een lange lijdensweg afgelegd, hier een kort stukje gequote uit mijn dagboek....
8 December '06: Launch datum van de Wii... Na school rij ik even langs de Dixons en de Free Record Shop in Katwijk om even een glimp op te vangen van de console. Helaas was er in beide winkels een wachtrij van +- 40 man voor me. Ik besluit me bij Dixons in te schrijven (sorry), en keer bedroefd naar huis.
15 December '06: Dit duurt me allemaal te lang, ik surf naar Bol.com om een Wii met Red Steel en Zelda te bestellen. Top, levertijd 3 dagen ! Oh, een mail dat het allemaal wat langer duurt, maakt niet uit, ik heb de tijd.
16 December '06: Er is een Wii voor me binnen bij Dixons, ik besluit deze te annuleren omdat ik een bestelling heb staan bij bol.com.
19 December '06: Bericht van moeders, er is een pakket van Bol.com. Wiiiiiiiiii ! Wat een klein pakket ? Oh, alleen Red Steel is bezorgd, de andere duren nog wel wat langer.
15 Januari '07: Nog steeds geen Wii, ik kan het niet aan, annuleer de bestelling bij bol.com en bestel bij Otto omdat ik positieve reactie's lees hier.
25 Januari' 07: Nog steeds geen Wii, kan nog wel 2 weken duren. En Zelda moet ik ook nog steeds halen in de winkel.
Het leven valt niet mee voor een student...
Ja mooi he, hoe OLIEDOM mensen kunnen zijn.quote:
Geist flashback.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wat er met deze game is gebeurd? Op de e3 hoor je er nog wat van en nu is ie compleet uit de spotlights![]()
Domste actie ooitquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef FragHank het volgende:
Ik word depressief van die Wii... Ik heb al een lange lijdensweg afgelegd, hier een kort stukje gequote uit mijn dagboek....
8 December '06: Launch datum van de Wii... Na school rij ik even langs de Dixons en de Free Record Shop in Katwijk om even een glimp op te vangen van de console. Helaas was er in beide winkels een wachtrij van +- 40 man voor me. Ik besluit me bij Dixons in te schrijven (sorry), en keer bedroefd naar huis.
15 December '06: Dit duurt me allemaal te lang, ik surf naar Bol.com om een Wii met Red Steel en Zelda te bestellen. Top, levertijd 3 dagen ! Oh, een mail dat het allemaal wat langer duurt, maakt niet uit, ik heb de tijd.
16 December '06: Er is een Wii voor me binnen bij Dixons, ik besluit deze te annuleren omdat ik een bestelling heb staan bij bol.com.
19 December '06: Bericht van moeders, er is een pakket van Bol.com. Wiiiiiiiiii ! Wat een klein pakket ? Oh, alleen Red Steel is bezorgd, de andere duren nog wel wat langer.
15 Januari '07: Nog steeds geen Wii, ik kan het niet aan, annuleer de bestelling bij bol.com en bestel bij Otto omdat ik positieve reactie's lees hier.
25 Januari' 07: Nog steeds geen Wii, kan nog wel 2 weken duren. En Zelda moet ik ook nog steeds halen in de winkel.
Het leven valt niet mee voor een student...
voeg mij eens toe..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waarom een Geist flashback?
die heb je van mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef mschol het volgende:
net wackojacko via me zaal binnen gehaald, wie heeft die rond lopen?
ik moet alleen maar werken, heb geen tijd om te Wii'enquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
voeg mij eens toe..![]()
had je ook al ge pm'ett
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef Roi het volgende:
Hoorde je ook vrij weinig van, en toen boem plotseling lag daar een matige titel klaar!
ok!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef Tweek het volgende:
Gisteravond maar eens gekloot met het wifi gebeuren en het werkt eindelijk naar enige tevredenheid, bomberman gedownload, leuk spel.
Maar nu is het tijd voor wiifriends, anders is die lijst ook zo leeg.
Heb dus even wat mensen toegevoegd, namelijk mschol, robhimself.2, _GDR_, Linebear, FJD, Shooto, NrSiX en BMH.
Dus laat me dromen uit komen en wordt zwart, mijn WII nummer is: 3388 6022 4020 0341.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef Tweek het volgende:
Dus laat me dromen uit komen en wordt zwart
Begrijp die mensen ook niet.... je wilt niet meer wachten... er is 1 beschikbaar dan wiltie hem niet :Squote:Op donderdag 25 januari 2007 17:49 schreef Snever het volgende:
[..]
Domste actie ooit![]()
Maar dankzij jouw heeft iemand jouw wii nu![]()
Ik iig niet
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopenquote:
ik zal je vanaaf toevoegen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef Tweek het volgende:
Gisteravond maar eens gekloot met het wifi gebeuren en het werkt eindelijk naar enige tevredenheid, bomberman gedownload, leuk spel.
Maar nu is het tijd voor wiifriends, anders is die lijst ook zo leeg.
Heb dus even wat mensen toegevoegd, namelijk mschol, robhimself.2, _GDR_, Linebear, FJD, Shooto, NrSiX en BMH.
Dus laat me dromen uit komen en wordt zwart, mijn WII nummer is: 3388 6022 4020 0341.
Er zat een mail bij. Met de tekst "kinderen veilig?"quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopen
dat werkt nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Er zat een mail bij. Met de tekst "kinderen veilig?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |