er is een sponge bob spel, is dat niets !?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Wil ik iedere keer een foto maken van wessel en de Wii-muts, wil ie die muts niet op, en trekt hem iedere keer vlug van z'n bol af![]()
Kidz...![]()
Weet iemand of er al leuke kinderspellen gereleased gaan worden a-la Dora ofzo voor de Wii?
[afbeelding]
Of iets anders voor een 3 jarige?
![]()
Sterren vangen met je Wiimote! (heb al meerdere Dora afleveringen gezien hier met mijn neefjes/nichtjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Wil ik iedere keer een foto maken van wessel en de Wii-muts, wil ie die muts niet op, en trekt hem iedere keer vlug van z'n bol af![]()
Kidz...![]()
Weet iemand of er al leuke kinderspellen gereleased gaan worden a-la Dora ofzo voor de Wii?
[afbeelding]
Of iets anders voor een 3 jarige?
![]()
had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegd!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
er is een sponge bob spel, is dat niets !?
Ah Dora is meer jou nivoquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegd!
Absoluut!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ah Dora is meer jou nivo![]()
Over naar belangrijker nieuws![]()
Mortal Kombat komt naar de WII![]()
![]()
![]()
of tewel lekker weer mensen hun aars trappen
![]()
we houden van de jaren 90 johquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
MK is zoooo jaren '90
![]()
had ik al gezegd dat ik verkocht was nu?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Deze deed mij ja zeggen
Maar ik ben dan ook al puzzle bobble/bust a move sinds dag 1 fanHeb bijna alle delen zindsdien
Nee nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik verkocht was nu?![]()
ah ga 1st nog voor ZTP, THDHJ en Raymanquote:
en terrecht want die game is geniaalquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
rayman zou ik ooit nog wel willen hebben
ik ook wel, hoop alleen niet dat het snel verveeldquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
rayman zou ik ooit nog wel willen hebben
A non believerquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:39 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan! Ga toch eerst voor wario ware denk ik, heb de Wii meer voor MP, voor SP pak ik 360 wel =]
een maat van me heeft rayman die heb ik even gejat van hem maar hij is echt tof heb hem nu uit gespeeld dus alles is nu geunlockedquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef NrSiX het volgende:
Haha ik geloof het zeker wel.. alleen spreekt Wario Ware me meer aan vanwege de korte tijd die je krijgt ( lekker gestress) en de ongelooflijk loze dingen die je moet doen. Ik ga alleen af op het beeldmateriaal wat ik heb gezien, dus kan niet 100% zeggen welke leuker is.
Ik kreeg ook een email met het bericht dat ik nu 500 i.pv. 250 sterren voor mijn Wii heb gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef DaMook het volgende:Heb eindelijk de missende 250 sterren van mijn Wii erbij gekregen
, nu heb ik er wel 500 sterren voor gekregen.
een enorme hoeveelheid, dank daarvoor...quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
en terrecht want die game is geniaalHoi mschol
al mn Mii-tjes binnen gehad
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |