er lopen 150 mietjes op mijn plein, veel Borats, Nice!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh hij was me niet toe gezonden maar ik dacht al dattie van jou kwam... (heb em inmiddels binnen gehaald via het plein, waar er nu bij mij ~50 rond lopen
rare plaatjes ontvangenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef smash789 het volgende:
Wat kun je nou allemaal als je iemand's Wii nummer hebt toegevoegd?
als je nou geen SD kaart hebt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Whehehe. Hoe ver was je?
En backup je save af en toe naar SD-kaart. Dat had nu veel ergernis bespaard
geen punten meerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:07 schreef gamefreek het volgende:
Jeah, Mario Kart 64 gedownd
En jullie wilden mij maar niet geloven![]()
Niet teveel wat? Rare plaatjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
rare plaatjes ontvangen![]()
Voorlopig niet veel..
Ja en wanneer dan he potverdikkie! Ik wacht ook nog op m'n sterren voor het downloaden van het internetkanaal!quote:Bedankt voor het downloaden van
'Mario Kart 64'
Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.
Ik ben zelf op dit moment bezig om save games te maken en te backupen vanaf het begin maar als je op mij moet wachten tot ik in de temple of time ben dan duurt het nog wel een week of tweequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Webby het volgende:
In jaren gamen met z'n 2'en is me dat nog nooit gebeurd. Dat verwacht je niet. Ik zit nu wel aan af een toe een backup te denken inderdaad. Ik was op de helft van de tempel of time. Ik ben al overnieuw begonnen, maar na enkele minuten hem maar uit gezet. Al die stomme waterdruppel bugs weer etc.
Ik was erg fanatiek in elke schatkist in elke dungeon openen en had al hele gebieden uitgekamd voor poe's en heart parts.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben zelf op dit moment bezig om save games te maken en te backupen vanaf het begin maar als je op mij moet wachten tot ik in de temple of time ben dan duurt het nog wel een week of twee
Op wiisaves.com staan wel backups maar allemaal van mensen die er eentje gemaakt hebben toen ze al aan het einde waren, dat schiet ook niet echt op dus
Da's wel jammer ja. Dat hadden ze makkelijk erbij kunnen stoppenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:05 schreef mschol het volgende:
wel jammer dat er geen ghost data opgeslagen kan worden bij mariokart 64
Cool vanavond even kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:10 schreef Jonnyboy het volgende:
Nieuwskanaal is er!!!
Jupquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:19 schreef __Saviour__ het volgende:
moet je voor dat nieuwskanaal weer updaten?
ok dan, straks maar ff doen!quote:
Uiteraard niet met de Wiimote. Like duh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Mario 64 werkt zeker niet met de Wii moteDan wacht ik nog wel even met die downloaden
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard niet met de Wiimote. Like duh!
Mario Kart dus! Dan is er nog bijv. Donkey Kong Country. En Zelda 1 (NES). Super Mario Bros. Super Mario 64.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me er uit principie nog niet mee bezig gehoudenmaar goed welke spellen zijn must-downloads? Bomberman natuurlijk maar verder?
Wel geinig. Je kunt net zoals met het weerkanaal rond de aarde vliegen, en dan zie je waar de nieuwsberichten vandaag komen. Leuk bedacht wel. Voor de rest lees je op fok natuurlijk veel meer, maar toch.quote:
Voor games uit die periode gebruik je gewoon de Wiimote.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:15 schreef _GdR_ het volgende:
enige download waar ik voor ga betalen is zelda link to the past.
de rest zuigt gewoon. ga geen andere controller kopen om games uit 1980 te spelen.
maar dat is niet op de Wii!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje he, maar waarom is iedereen zo blij met het nieuwskanaal? Je kan toch ook gewoon NOS teletekst pagina 101 doen als je het nieuws wil zien? Of frontpage.fok.nl![]()
Nou volgens mij zijn er een hoop downloads die je met de classic controller MOET spelen. Anders werkt het niet. Dat heb ik tenminste op een site gelezen, weet het niet uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor games uit die periode gebruik je gewoon de Wiimote.
Ook sommige toekomstige Wiigames kunnen gebruik maken van de Classic Controller. Lang niet alle games lenen zich voor bewegingsbesturing.
Tsja, maar dan nog? Voegt het iets toe? Ik kan ook niet op de Wii naar de wc, maar toch geniet ik ervan als ik lekker op de wc kan schijtenquote:
Ja precies... achja het is leuk maar of mensen er daadwerkelijk op kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje he, maar waarom is iedereen zo blij met het nieuwskanaal? Je kan toch ook gewoon NOS teletekst pagina 101 doen als je het nieuws wil zien? Of frontpage.fok.nl![]()
Classics van de NES werken allemaal met de wiimote. SNES heb je bijvoorbeeld een classic of cube controller voor nodig, omdat die gewoon meer knoppen heeft. Tja, zo werkt het gewoon. En zo duur is 20 euro echt niet. Je hóeft het niet te kopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nou volgens mij zijn er een hoop downloads die je met de classic controller MOET spelen. Anders werkt het niet. Dat heb ik tenminste op een site gelezen, weet het niet uit eigen ervaring.
Maar als dat zo is is het natuurlijk wel weer slimme marketing van nintendo. "Speel nu klassiekers om je jeugdherinneringen op te halen!" "Maar koop er dan wel even een classic controller bij a 20 euro, anders werkt het niet"![]()
Het werkt gewoon lekker. Je zit bijv. op de bank en wilt nieuws zien. Nou, dan heb je dat nu ook op de Wii. In een tof gelikt jasje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja, maar dan nog? Voegt het iets toe? Ik kan ook niet op de Wii naar de wc, maar toch geniet ik ervan als ik lekker op de wc kan schijten![]()
Klopt maar Donkey Kong spelen werkt echt niet fijn met de cube controller. De spring- en renknoppen liggen voor het mooie te ver van elkaar om lekker te spelen, je moet je vingers nu heel anders plaatsen. Bij de classis controller mag ik hopen dat het zo is als bij de SNES.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Classics van de NES werken allemaal met de wiimote. SNES heb je bijvoorbeeld een classic of cube controller voor nodig, omdat die gewoon meer knoppen heeft. Tja, zo werkt het gewoon. En zo duur is 20 euro echt niet. Je hóeft het niet te kopen.
je kan jezelf ook mailen, hetzelfde effectquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:43 schreef Adagio het volgende:
Krijg je nog een mailtje dat je je nieuwskanaal kunt updaten? Ik kick op die blauwe verlichting
Yep, die en de Squaresoft RPGs..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:51 schreef BMH het volgende:
Ik wil super metroid... Als dat spel te downloaden is ga ik uit me dak
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:48 schreef BMH het volgende:
Alleen vind ik de 64 versie van Mariokart niet zo leuk.
Als ze The Lost Levels ook maar origineel uitbrengenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wacht ook nog op mario all stars. maar ze zullen eerst wel alle delen los uitbrengen in de nes versie
trage verbindingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan heb je een trage verbinding. Hier duurde het updaten hooguit 30 seconden ofzo.
Een gig in anderhalf uur snel noemenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
trage verbinding![]()
echt uber snel is t niet ofzo.
maar een gig is binnen anderhalfuur wel binnen. en de update duurde denk ik zo'n 30min.
kan echt niet groter dan 50mb zijn die update.
waar zeg ik dat precies?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een gig in anderhalf uur snel noemen
Je probeert wel te zeggen dat het gewoon snel genoeg zou moeten zijn, en 1 gig en anderhalf uur is gewoon traag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waar zeg ik dat precies?
ik zeg: "het is niet ubersnel ofzo".
nintendo servers zijn gewoon traaaaag. ben benieuwd wanneer er echt online gegamed kan worden. moet Mr. nintendo iig wel zn te dikke portemenee open trekken.
Kleine 200kb/s als ik zo snel eens kijk. Geen geniale snelheid maar ook nou weer niet iets om heel neerbuigend over te doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een gig in anderhalf uur snel noemen
Dat kán niet, technisch onmogelijk, over en uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel ook. De nostalgie van Mario Kart ligt in de SNES versie, niet in de 64 versie (voor mij iig).
Duck Hunt met de mote zou ook geniaal zijn
het is idd snel genoeg om een update van +/- 50mb (ik denk dat de update bij langena niet groter is dan 5mb). en daar doet hij dan 30min over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je probeert wel te zeggen dat het gewoon snel genoeg zou moeten zijn, en 1 gig en anderhalf uur is gewoon traag.
Nintendo heeft anders zelf gezegt dat het wel kan volgens mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Mortale het volgende:
[..]
Dat kán niet, technisch onmogelijk, over en uit.
Bedankt he voor het vermorzelen van dromenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Mortale het volgende:
Je nick stond gisteren op zwart, maar nog niks doorgestuurd. Zo maar evenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
SHOOOTO en Tweek, jullie zijn toegevoegd.
GDR, het was weer brullen gisteravond....Stomme plaatjes.. Die brievenbus ook..
Want?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:14 schreef Mortale het volgende:
[..]
Actie = reactie, dat weet je toch he? Muhahahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je nick stond gisteren op zwart, maar nog niks doorgestuurd. Zo maar even![]()
Want een light gun gaf signalen, via de console, aan de TV die hij dan zelf weer registreerde op het beeld. De wii-mote kan dit niet dus zal de gameplay anders zijn want je kun niet niet meer langs de loop van het geweer kijken.quote:
Eerst met je wii een mail sturen naar je mailadres. Dan reageer je terug naar je Wii.. Plaatjes kan je gewoon meesturen volgens mij. De eesrte keer kan het effe duren voordat je Wii m binnen krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
Ow ja als n00b Wii mailer. Hoe stuur ik mails vanaf hier naar m'n Wii (welk adres). Komen plaatjes goed aan enzo?
Er zit een kartonnen cdtje bij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
Bij die Wii points zat een CDtje hoor ik net. Heb ik die echt nodig of is dat maar gelul?
Nee, maar wat weerhoudt nintendo ervan om de Wii-mote te gebruiken als cursor zodat je wel kan mikken op je scherm en toch nog duckhunt kan spelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:40 schreef Mortale het volgende:
[..]
Want een light gun gaf signalen, via de console, aan de TV die hij dan zelf weer registreerde op het beeld. De wii-mote kan dit niet dus zal de gameplay anders zijn want je kun niet niet meer langs de loop van het geweer kijken.
Niks, koop wii play maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wat weerhoudt nintendo ervan om de Wii-mote te gebruiken als cursor zodat je wel kan mikken op je scherm en toch nog duckhunt kan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |