abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:42:57 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45612472
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef Meki het volgende:

[..]

onzin dat doe ik niet
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Heel Nederland is rep en roer door een mening van een bezoeker van een Moskee
heel Nederland slaapt en weigert iets te zeggen over de racistische opmerkingen van de racist Wilders
Stel nou dat ik je posthistory ga doorzoeken. Kom ik dan meer van dit soort racistische generaliserende en opruiende hitler-achtige opmerkingen tegen? Ja he?

Face it meki... je bent geworden waar je zelf claimt zo'n pokkenhekel aan te hebben. Ik zou als ik jou was m'n conclusies trekken.

Ter herinnering: "Down the road, not across the street."
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_45612550
quote:
heel Nederland slaapt en weigert iets te zeggen over de racistische opmerkingen van de racist Wilders
Ja zeg, wie neemt Wilders nou serieus?
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_45612562
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

Stel nou dat ik je posthistory ga doorzoeken. Kom ik dan meer van dit soort racistische generaliserende en opruiende hitler-achtige opmerkingen tegen? Ja he?

Face it meki... je bent geworden waar je zelf claimt zo'n pokkenhekel aan te hebben. Ik zou als ik jou was m'n conclusies trekken.

Ter herinnering: "Down the road, not across the street."
dat is de waarheid

Jij veroordeelt het niet jij verdedigt meneer racist Wilders
schandelijk dat jij met 2 maten meet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:45:27 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45612578
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeg me dat dit een parodie is. Alsjeblieft.
Het doet me denken aan een verslag van Michiel Smit over een werkbezoek met de passage "Verder los ik ook nog wat criminaliteit op tussendoor, ik draai nergens mijn hand voor om."
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_45612591
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ja zeg, wie neemt Wilders nou serieus?
640.000 mensen en bijna heel fok
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:47:25 #131
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45612675
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is de waarheid

Jij veroordeelt het niet jij verdedigt meneer racist Wilders
schandelijk dat jij met 2 maten meet
Haha. Waar verdedig ik geert wilders dan? Nergens. Je bent zo diep in je slachtoffer rol gekropen dat je contact met de realiteit compleet kwijt bent. Dezelfde moslims die jij zogenaamd hier op fok aan het verdedigen bent kunnen voor zichzelf gewoon prima relativeren dat er overal we racisten en gewoon domme mensen zijn die domme dingen roepen.

Moslims hebben jouw kromme en vooral domme fundamentalisme niet nodig.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_45612758
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Haha. Waar verdedig ik geert wilders dan? Nergens. Je bent zo diep in je slachtoffer rol gekropen dat je contact met de realiteit compleet kwijt bent. Dezelfde moslims die jij zogenaamd hier op fok aan het verdedigen bent kunnen voor zichzelf gewoon prima relativeren dat er overal we racisten en gewoon domme mensen zijn die domme dingen roepen.

Moslims hebben jouw kromme en vooral domme fundamentalisme niet nodig.

Ik heb jou niet zien afkeuren.

ontken het niet jij bent nu scheinheilig bezig ga meneer Wilders achter na
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:49:38 #133
272 R@b
No-nonsens
pi_45612766
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:31 schreef Meki het volgende:

http://www.nieuwnieuws.nl(...)ilders_mohammed.html

Mohammed is springlevend
[..]

Zeer gevaarlijk dit
Wilders provoceert hiermee direct alle moslims ter wereld.

Zeer diep triest

Dit is uitlokking van de heer Wilders doet...
Welke zaken in Wilders' column zijn in strijd met de waarheid? En kennelijk van een dusdanig niveau dat een sharia jegens deze parlementariër gerechtvaardigd zou zijn?
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_45612817
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Goed dan, speciaal voor jou, en niet minder gemeend:

Achterlijk bericht van Wilders, dat slechts ten doel heeft de boel te provoceren.

tevreden?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:51:41 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45612843
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Haha triest ventje ben je. Je loopt een random kamer binnen en iedereen die niet direct opstaat en schreeuwt "IK VEROORDEEL ALS BLANKE TOP DER DUINEN DER NEERLANDSCHE POLITICUS GEERT WILDERS" zijn racisten.

If you're not with us, you're against us... sloagan van mijnheer bush. Diezelfde bush waar jij zo'n kuthekel aan hebt.

Flikker gewoon eens lekker van dit forum vuile hypokriete kutracist.
pi_45612898
quote:

[..]

So? Dat komt misschien omdat dit een westers land is...in landen waar het Moslim geloof hoog aangeschreven staat is het precies omgekeerd...

En om eerlijk te zijn hebben ze wel een naam gemaakt, ook bijvoorbeeld met de Mohamed cartoons...zij helemaal boos, doen ze het over de westerse wereld ed. gebeurt er niks...en tja dat is wel een cultuur verschil he
pi_45612932
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Haha triest ventje ben je. Je loopt een random kamer binnen en iedereen die niet direct opstaat en schreeuwt "IK VEROORDEEL ALS BLANKE TOP DER DUINEN DER NEERLANDSCHE POLITICUS GEERT WILDERS" zijn racisten.

If you're not with us, you're against us... sloagan van mijnheer bush. Diezelfde bush waar jij zo'n kuthekel aan hebt.

Flikker gewoon eens lekker van dit forum vuile hypokriete kutracist.
Vreemd genoeg wordt er wel altijd van iedere moslim geëist dat hij zich onmiddelijk openlijk distantieert van uitspraken en/of daden die een of andere imam of extremist heeft gedaan.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:56:46 #138
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45613057
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Vreemd genoeg wordt er wel altijd van iedere moslim geëist dat hij zich onmiddelijk openlijk distantieert van uitspraken en/of daden die een of andere imam of extremist heeft gedaan.
Niemand eist dat van een moslim als individu. Ik heb mij in het buitenland ook nooit hoeven te verontschuldigen voor het fenomeen "big brother". Daarom hebben we een nederlandse overheid die zich voor zulke dingen kan verontschuldigen.

(met andere woorden, er wordt gewoon van officiele instanties gevraagt om een veroordeling dat's heel iets anders dan van elke moslim eisen dattie meteen sorry roept als er ergens een islamistische zelfmoordterrorist zichzelf opblaast.)
pi_45613062
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef R@b het volgende:

[..]

Welke zaken in Wilders' column zijn in strijd met de waarheid? En kennelijk van een dusdanig niveau dat een sharia jegens deze parlementariër gerechtvaardigd zou zijn?

provocatie en uitlokking en ontwrichting van de samenleving.
Hoe zou vrijheid ?? Barbaars zijn dat woorden van een volksvertegenwoordiger ??

Hoezo geen racist en geen extreem rechts ?? . Dit soort barbaarse acties zijn erger dan extreem rechts

schaam jullie diep
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:57:38 #140
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45613100
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hij haalt nooit Kruistochten van het CHRISTENDOM aan
Hij haalt nooit landjes pikken van het JODENDOM aan

Maar wat haalt ie aan ?? alleen de Islaam
Waarom zou je oude koeien uit de sloot halen ? Dat was vroeger, "wij" doen dat tegenwoordig niet meer . Moslims nog steeds. Wij zijn beschaafd geworden, moslims helaas nog niet (allemaal, er zijn zeker goede).
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel goed Meki! Hiermee geef je juist toe hoe een kort lontje moslims hebben!
Want je waarschuwt naar aanleiding van een simpele column (die helemaal gelijkt heeft)
Idd, "wij" zeggen iets over moslims en het is fout en er vliegen ambassades in de fik, terwijl als jullie zoiets doen dan zeggen wij mischien hooguit "goh wat een flauw grapje" .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:59:10 #141
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45613162
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef Meki het volgende:

[..]

provocatie en uitlokking en ontwrichting van de samenleving.
Hoe zou vrijheid ?? Barbaars zijn dat woorden van een volksvertegenwoordiger ??

Hoezo geen racist en geen extreem rechts ?? . Dit soort barbaarse acties zijn erger dan extreem rechts

schaam jullie diep
Hoezo dat ? Wilders verteld toch alleen maar waarheden uit jullie eigen "bijbel" (hoe noemen jullie dat ook alweer? ). Wat is daar provacatie en of uitlokking aan .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_45613189
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef DaMook het volgende:
Wij zijn beschaafd geworden...
Nederlanders beschaafd? De hufters van Europa zul je bedoelen.
Mag ik een teiltje?
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_45613199
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:

[..]

Hoezo dat ? Wilders verteld toch alleen maar waarheden uit jullie eigen "bijbel" (hoe noemen jullie dat ook alweer? ). Wat is daar provacatie en of uitlokking aan .
Omdat het totaal niet ter zake doet? Als de paus iets achterlijks zegt, of als er weer een pedo-schandaal opduikt onder priesters of wat dan ook, gaan we toch ook niet zwaaien met het achterlijke oude testament?
pi_45613222
De profeet Mohammed vrede zij met hem zei:¨Roddelen is niet toegestaan in de islam¨.
Toen vroeg een van de metgezellen :¨¨Maar O boodschapper van Allah en als het de waarheid is ?¨
Hij zei:¨Dan is het juist niet toegestaan¨

Geert wilders begaat 2 zondes tegelijk

~Roddelen over een persoon terwijl deze hier niet aanwezig is en zichzelf niet kan verdedigen
~Meneer wilders vind het blijkbaar leuk om haat en leugens voor te brengen in zijn columns

Voor mij is het niet verbazingwekkend ik verwacht niets anders van deze soepkip aka rascist
pi_45613234
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje?
Er zijn wel beschaafde Nederlanders, maar dat zijn geen aanhangers van Wilders of z'n gedachtengoed.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:01:34 #146
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45613242
quote:

[..]

Mag ik een teiltje?
Ik zie hier maar een ... oh nee... met meki der bij 2 hufters.
pi_45613274
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:

[..]

hoezo bijbel
je weet donders goed waarom Wilders dit doet
pi_45613287
quote:

[..]

Mag ik een teiltje?
Wat heb IK hier nou weer mee te maken?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:04:25 #149
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45613343
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Meki het volgende:
De profeet Mohammed vrede zij met hem zei:¨Roddelen is niet toegestaan in de islam¨.
Toen vroeg een van de metgezellen :¨¨Maar O boodschapper van Allah en als het de waarheid is ?¨
Hij zei:¨Dan is het juist niet toegestaan¨

Geert wilders begaat 2 zondes tegelijk

~Roddelen over een persoon terwijl deze hier niet aanwezig is en zichzelf niet kan verdedigen
~Meneer wilders vind het blijkbaar leuk om haat en leugens voor te brengen in zijn columns

Voor mij is het niet verbazingwekkend ik verwacht niets anders van deze soepkip aka rascist
Je bent zelf een racist. Reageer eens op mijn vorige reactie op jou. Ik heb je ontmaskert meki. Je bent hoogstwaarschijnlijk een blanke kaasnederlander die er op uit is de boel op te ruien. En iedereen zit rustig achteroverleuned te kijken hoe je zielige pogingen tot polarisatie mislukken.

Moslims en niet moslims in dit land zouden allebij een kuthekel aan jouw gedrag hebben als ze eens konden zien wat voor een belachelijk racistische onzin jij hier post.
pi_45613420
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef gelly het volgende:
Er zijn wel beschaafde Nederlanders, maar dat zijn geen aanhangers van Wilders of z'n gedachtengoed.
De meeste Nederlanders hebben nauwelijks een idee hoe negatief het imago van Nederland in het buitenland langzamerhand is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')