verdwaald ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian het weer over Nena![]()
Dat zit hem aardig hoog.
www.rtvnh.nl (radio en tv noord-holland)quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:35 schreef Gerdien76 het volgende:
IK wilde even zeggen dat ik me te pleuris om hem heb gelachen. En als ik dit terug lees dan hoor ik het hem nog zeggen. Zo geweldig adrem dat tie is. Heeeeeeeeeerlijk wat een geweldige vent.
Ik heb op internet gekeken maar ik weet niet waar ik hem kan vinden om wat op zijn site te zetten.. ! Weet iemand dat hier ? Als hij er al 1 heeft dan..
Ik hoop zo snel mogelijk, Martin zou elke week moeten komen, desnoods starten we een kaartenactie...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:59 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt hij weer?
opletten, hij is er nu!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik hoop zo snel mogelijk, Martin zou elke week moeten komen, desnoods starten we een kaartenactie...
wilde ik ook net postenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef Elounda het volgende:
Amanda: wat gaan we eten?
Martin: hetzelfde als gisteren, weer niks...
ow, gelukkig! Ik dacht dat ik de enige was...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Elounda, ik vind hem ook niks hoor. Hij probeert te leuk te doen.
Hij probeert het niet, hij ìs hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Elounda, ik vind hem ook niks hoor. Hij probeert te leuk te doen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Elounda het volgende:
Martin: ik zoek een vrouw tussen de 35 en 55, van mijn leeftijd hoef ik ze niet...
Nou. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef Canisfire het volgende:
Haha dat is die gast van de wereld draait door![]()
Met zijn uitspraak : Mijn nagels zijn niet zo schoon maar als ik in het gehakt ga kneden raak ik dat wel kwijt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |