abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45625939
Mooi bedrag.
Houd van een lijntje.
pi_45626049
Rosales vanavond wss in de basis
pi_45626065
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:20 schreef Jasza het volgende:
Rosales vanavond wss in de basis
Afscheidscadeautje.
pi_45626173
Ok met een beetje geluk komt er geld vrij, wat te doen met dit geld? Ben benieuwd of er uberhaupt nog gekocht gaat worden voor de transfermarkt sluit.
pi_45626396
Beetje jammer nog steeds van die gelimiteerde transfersom. Nu lijkt het meer alsof hij voor het geld voetbalt dan om het voetballen bij AJAX.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:36:12 #206
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45626501
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef Terrorbita het volgende:
Ok met een beetje geluk komt er geld vrij, wat te doen met dit geld? Ben benieuwd of er uberhaupt nog gekocht gaat worden voor de transfermarkt sluit.
mwah het hele seizoen loop je een miljoentje of 14 mis door het missen van de CL, dus geld over, ik denk het niet.
pi_45626660
Nu we het toch over River Plate hebben:
quote:
An Argentinean football fan is suing a tattooist who drew a penis on his back instead of his favourite team's badge.

The teenager, who cannot be named, asked to have the Boca Juniors logo on his back.

But the tattoo artist was a supporter of rival team River Plate and decided to have some fun at his young customer's expense.

The victim told Terra Argentina: "I could not see what he was tattooing because he didn't have a mirror. I only saw it when I got home and showed it to my parents."

A police spokesperson said: "The tattooist supports Boca Junior's rival, River Plate, so he got annoyed when the teenager asked him to tattoo Boca's symbol and decided to tattoo a penis instead. Unbelievable!" - ananova.com
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45626695
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:44:32 #209
82589 S-Two
barba macacu
pi_45626776
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ahh Silva is dus een rechtsback... nee dan valt hij af. Neen man bedoel Khalid Boulahrouz
Ah ok, Bouhlarouz is welkom ja, maar in mijn ogen niet haalbaar. Ik zou er graag ook nog wel een ervaren middenvelder bij willen, of een goede buitenspeler. Maar beiden zijn volgens mij schaars, en ik zou ook geen enkele naam weten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_45626786
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Haha, fantastisch.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_45626824
Wel een goede tip voor mensen die nog een Ajax tattoo willen. Ga in ieder geval in Amsterdam.
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:47:53 #212
82589 S-Two
barba macacu
pi_45626878
quote:
Boakye maakt debuut in selectie Jong Ghana

24/1/2007 10:46

Voor Emmanuel Boakye ligt mogelijk een interlandloopbaan voor Ghana in het verschiet. De 21-jarige verdediger van Heracles Almelo maakt voor het eerst zijn opwachting in de selectie van Jong Ghana.

Boakye zelf wil graag voor zijn vaderland uitkomen. 'Dit is een droom die uitkomt', liet de huurling van Ajax weten aan VI.nl. Voor Heracles betekent het echter wel dat het de verdediger mogelijk een wedstrijd moet missen vanwege interlandverplichtingen.

Boakye moet zich op 3 februari al melden in Ghana. Op diezelfde dag speelt Heracles thuis tegen Willem II. Op de tiende moeten de Almeloërs op bezoek bij RKC.

Naast Boakye behoort ook Feyenoorder Mohammed Abubakari tot de selectie van Jong Ghana. De ploeg speelt op 7 februari in Ouagadougou een uitwedstrijd tegen Burkina Faso in het kader van kwalificatie voor de Olympische Spelen van Peking.
Mooi voor die jongen. Ik volg Heracles eigenlijk totaal niet, maar iemand enig idee hoe Boakye en Schilder het daar doen? Of ze volgend jaar aan kunnen sluiten bij de eerste selectie?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_45628844
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:

[..]
Dat is best een leuk bedrag
pi_45629913
Rosales en Rosenberg weg zou erg mooi zijn Ben alleen benieuwd wat we ervoor terughalen. Overigens ga ik vanavond niet, Ajax - Haarlem vind ik niet echt een aantrekkelijk affiche. Als het nou uit was in Haarlem had ik wel gegaan Nu lekker met een biertje voor de tv zitten.
pi_45630064
Tijdje niet gezien devv.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:38:27 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45630081
Sowieso zijn (bijna) alle uitwedstrijden beter dan thuis, als er een SCC zou zijn voor alleen uitwedstrijden, kocht ik die en zou ik mijn normale SCC opzeggen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45630180
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso zijn (bijna) alle uitwedstrijden beter dan thuis, als er een SCC zou zijn voor alleen uitwedstrijden, kocht ik die en zou ik mijn normale SCC opzeggen.
De sfeer in uitwedstrijden vind ik een stuk leuker.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:53:59 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_45630640
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De sfeer in uitwedstrijden vind ik een stuk leuker.
Is ook logisch toch? Dan ben je met één vakkie fanatiekelingen, en het hele stadion is tegen je. Is veel leuker dan een thuiswedstrijdje tegen RKC ofzo waar je bijvoorbaat al vanuit gaat dat het 4-0 wordt. Achterover leunen en kijken wat het wordt.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:08:44 #219
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45631149
Rosales 2 miljoen
Rosenberg 3 miljoen

Daar moet iets leuks voor trug zijn te halen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:33:01 #220
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45631974
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:
Rosales 2 miljoen
Rosenberg 3 miljoen

Daar moet iets leuks voor trug zijn te halen
Charisteas
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:36:14 #221
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45632053
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:33 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Charisteas
Graag.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45632176
Is er al wat bekend over de opstelling van vanavond?
pi_45632216
Zal wel Gentenaar, Krohn-Dehli, Lindenbergh en consorten worden.
pi_45633028
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijdje niet gezien devv.
Ja, heb het erg druk met werk, afstuderen en nog wat andere dingen. Tijdens de 'winterstop' dus niet echt veel met Ajax bezig geweest.
pi_45633075
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
Zou ze alle2 nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')