mwah het hele seizoen loop je een miljoentje of 14 mis door het missen van de CL, dus geld over, ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:24 schreef Terrorbita het volgende:
Ok met een beetje geluk komt er geld vrij, wat te doen met dit geld? Ben benieuwd of er uberhaupt nog gekocht gaat worden voor de transfermarkt sluit.
quote:An Argentinean football fan is suing a tattooist who drew a penis on his back instead of his favourite team's badge.
The teenager, who cannot be named, asked to have the Boca Juniors logo on his back.
But the tattoo artist was a supporter of rival team River Plate and decided to have some fun at his young customer's expense.
The victim told Terra Argentina: "I could not see what he was tattooing because he didn't have a mirror. I only saw it when I got home and showed it to my parents."
A police spokesperson said: "The tattooist supports Boca Junior's rival, River Plate, so he got annoyed when the teenager asked him to tattoo Boca's symbol and decided to tattoo a penis instead. Unbelievable!" - ananova.com
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu we het toch over River Plate hebben:
[..]
Ah ok, Bouhlarouz is welkom ja, maar in mijn ogen niet haalbaar. Ik zou er graag ook nog wel een ervaren middenvelder bij willen, of een goede buitenspeler. Maar beiden zijn volgens mij schaars, en ik zou ook geen enkele naam weten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:48 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ahh Silva is dus een rechtsback... nee dan valt hij af. Neen man bedoel Khalid Boulahrouz![]()
Haha, fantastisch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Nu we het toch over River Plate hebben:
[..]
Mooi voor die jongen. Ik volg Heracles eigenlijk totaal niet, maar iemand enig idee hoe Boakye en Schilder het daar doen? Of ze volgend jaar aan kunnen sluiten bij de eerste selectie?quote:Boakye maakt debuut in selectie Jong Ghana
24/1/2007 10:46
Voor Emmanuel Boakye ligt mogelijk een interlandloopbaan voor Ghana in het verschiet. De 21-jarige verdediger van Heracles Almelo maakt voor het eerst zijn opwachting in de selectie van Jong Ghana.
Boakye zelf wil graag voor zijn vaderland uitkomen. 'Dit is een droom die uitkomt', liet de huurling van Ajax weten aan VI.nl. Voor Heracles betekent het echter wel dat het de verdediger mogelijk een wedstrijd moet missen vanwege interlandverplichtingen.
Boakye moet zich op 3 februari al melden in Ghana. Op diezelfde dag speelt Heracles thuis tegen Willem II. Op de tiende moeten de Almeloërs op bezoek bij RKC.
Naast Boakye behoort ook Feyenoorder Mohammed Abubakari tot de selectie van Jong Ghana. De ploeg speelt op 7 februari in Ouagadougou een uitwedstrijd tegen Burkina Faso in het kader van kwalificatie voor de Olympische Spelen van Peking.
De sfeer in uitwedstrijden vind ik een stuk leuker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso zijn (bijna) alle uitwedstrijden beter dan thuis, als er een SCC zou zijn voor alleen uitwedstrijden, kocht ik die en zou ik mijn normale SCC opzeggen.
Is ook logisch toch? Dan ben je met één vakkie fanatiekelingen, en het hele stadion is tegen je. Is veel leuker dan een thuiswedstrijdje tegen RKC ofzo waar je bijvoorbaat al vanuit gaat dat het 4-0 wordt. Achterover leunen en kijken wat het wordt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De sfeer in uitwedstrijden vind ik een stuk leuker.
Charisteasquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:
Rosales 2 miljoen
Rosenberg 3 miljoen
Daar moet iets leuks voor trug zijn te halen![]()
Graag.quote:
Ja, heb het erg druk met werk, afstuderen en nog wat andere dingen. Tijdens de 'winterstop' dus niet echt veel met Ajax bezig geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijdje niet gezien devv.
Zou ze alle2 nemenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso zijn (bijna) alle uitwedstrijden beter dan thuis, als er een SCC zou zijn voor alleen uitwedstrijden, kocht ik die en zou ik mijn normale SCC opzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |