Eeeeuh, allebei.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:54 schreef Sethje het volgende:
Aan wie stel je de vraag tony?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:58 schreef keijz het volgende:
Voor Rosenberg en Rosales kan je net zo goed jeugdspelers op de bank zetten
DIe No Silence vind ik wel vet,er worden opzich wel redelijke vette bandieries gemaakt. Maar als ik iets zou maken zou het een spandoek/bandierie zijn tegen beleid/politie/gang van zaken ofzo, anders ben ik toch niet gemotiveerd om zo'n ding te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef PLAE@ het volgende:
Die NO SILENCE was toch van jou montana?
Ik zie mezelf nog wel eens een spandoek maken oid, maar dat zal er dan toch eentje zijn die niet via de normale ingang naar binnen zou komen![]()
Nee, bandieri's zijn niks voor mij, sowieso is de hele ultra-beleving op 410 in mijn ogen iets te gemaakt, te geforceerd. Als ik zelf iets zou maken, zou het een anti-doek zijn of provocerend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef PLAE@ het volgende:
Die NO SILENCE was toch van jou montana?
Ik zie mezelf nog wel eens een spandoek maken oid, maar dat zal er dan toch eentje zijn die niet via de normale ingang naar binnen zou komen![]()
John Jaakke heeft vier dochters, mooie uitdaging om er één te scoren!quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
J A A (middelvingerbandieri) K K E
die gaan we maken!
Jullie maken beiden 3 letters en ik leen die middelvingerbandieri ergens![]()
Je loopt achterquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
John Jaakke heeft vier dochters, mooie uitdaging om er één te scoren!
Je hebt toch laatst een spandoek gemaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om een bandiera te maken. Maar meer voor mezelf en alleen als ik echt wat te melden heb.
[afbeelding]
Hij zei me zondag dat het voor zijn dochters te gevaarlijk was in het supportershome.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je loopt achterdas al gebeurt door wat gasten geloof ik. Maar het fijne weet ik er niet van.
Lazioquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om een bandiera te maken. Maar meer voor mezelf en alleen als ik echt wat te melden heb.
[afbeelding]
Hopelijk zien ze er stukken aantrekkelijker uit dan papa anders kun je mijn portie aan de hond geven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij zei me zondag dat het voor zijn dochters te gevaarlijk was in het supportershome.
Best jammer, want wij zaten zijn dochters al onderling te verdelen.
Wat is dit voor rare post? Jij wil Silva (rechtsback) naar Ajax halen? En Bouzabon? Die wissel van Feyenoord? Nee bedankt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:28 schreef Cordoba32 het volgende:
Ineens schiet Silva van Groningen door me hoofd. Weet alleen niet precies wat zijn positie is. Je kan natuurlijk Heitringa en maduro voor die positie gebruiken, maar dan moet je wel een vcentrale verdediger halen. Sankoh of Bouzabon lijken mij opties.
Volgens mij is er 1tje wel lekker iigquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze er stukken aantrekkelijker uit dan papa anders kun je mijn portie aan de hond geven.
Dat motiveerde wel om weer eens wat te maken. Dat doek was te groot eigenlijk om in m'n eentje te maken. Zeker omdat ik gewoon weinig ruimte hier heb. Een bandiera is wel wat beter te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:13 schreef Sethje het volgende:
Ja dat was wel goed gelukt dat spandoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |