Goed lijstje. Alleen Roger nog maar even wat langer uitproberen. Heb Manucharyan toegevoegd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:03 schreef Maarrten87 het volgende:
Ajax transferlijst (wat mij betreft)
Mitea
Krohn-Deli
Roger
Lindenbergh
Rosales
Rosenberg
Manucharyan
Volgend seizoen Boakye (ipv Grygera) en Schilder weer bij de selectie halen. Eén ervaren middenvelder erbij en een getalenteerde buitenspeler.
Nou haha, dat kan ik me niet herrineren. Twee maanden geleden was hij net zo slecht als hij nu nog is. Niveau FC Twente.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:42 schreef Riro het volgende:
Mitea wordt nu weer afgeschreven?
2 maanden geleden was iedereen nog dolenthousiast over hem![]()
2 maanden geleden wilde bijna iedereen hem dolgraag weer terug omdat hij zo lang geblesseerd was.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:48 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Nou haha, dat kan ik me niet herrineren. Twee maanden geleden was hij net zo slecht als hij nu nog is. Niveau FC Twente.
Ik ook niet....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:42 schreef Riro het volgende:
Mitea wordt nu weer afgeschreven?
2 maanden geleden was iedereen nog dolenthousiast over hem![]()
Zeker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:50 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij kostte Krohn-Dehli ons niks. Alsnog flut-transfer.
Maakt dat uit, hij mag toch niet meedoen voor Werderquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:59 schreef super-mario het volgende:
jammer van Markus maar snap het wel. Alleen waarom nou weer een tegenstander van Ajax in europees verband direct? Hopelijk speelt Mauro bij River, het is gweldig voor deze prof dat die in zijn land kan spelen bij River! Het ga je goed Mauro! Bedankt voor alles!
Nee oke, zeg ook niet dat ik hem wel een Ajax speler vind. Maar iedereen wilde hem terug omdat ie geblesseerd was geweest en hij zou wel gaan vlammen. Nu heeft net zo goed niemand echt iets van 'm gezien, net zoals toen ie geblesseerd was, maar wordt ie wel weer afgeschreven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Niveau twente idd. Geen Ajax speler...
Idd, al mag hij vanavond spelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zeker.
Pak dan een jongen uit de jeugd erbij. Krohn-Deli is nu ook aanhangsel en 19e man ofzo...![]()
409 was volgens dat wijf van ticketbox uitverkocht maarjaquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:03 schreef PLAE@ het volgende:
straks toch maar ff de kroeg in enzo denk ik
zijn er nog kaarten voor 409? En komen die nazi's nog gezellig doen in de stad?
Kzou het gewoon ff proberen, dat wijf zat sowieso dom te doen dat er achter het doel niks meer beschikbaar was(maar lijkt me sterk).quote:
Dat zouden we moeten filmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:22 schreef Sethje het volgende:
Hehe nee ik ben er idd niet.
Maar het idee dat wij door 1 poortje vind ik zeker interesant..hehe als dat zou lukken
quote:24-01-2006: Vanavond: Bandieri Battle!
We zijn heel benieuwd naar de resultaten van de uigeroepen bandieri battle! Zoals bekend komt Haarlem met maar liefst 3700 man naar de arena toe en nemen ze bovendien zeer veel sfeerspullen mee. Uiteraard zorgen we dat we niet "gestuurd" worden in eigen huis dus hou alle bandieri's die klaar liggen en degene die je zelf meeneemt bij opkomst van de spelers omhoog. Heb je speciaal voor deze wedstrijd een bandieri gemaakt laat het ons dan weten, dan zetten we hem op de foto en ding je mee naar de prijs!De winnende bandieri zal tevens in groot formaat op de site komen te staan.
Bandieri stokjes zijn gewoon op de omloop bij 410 te verkrijgen van 20.00-20.45 uur.Zoals eerder gemeld is het merchandisehok helaas gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |