Van de zomer hadden we hem ook al kunnen halen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mendes nu kopen zou wel heel sneu zijn. Hij speelde anderhalf (?) jaar geleden bij ons en hem dan nu kopen zou ten eerste gezichtsverlies zijn. En daarnaast laat AZ hem natuurlijk niet gaan naar ons voor een normaal bedrag.
Ja dat is waar .. ze laten hem nooit voor een normale prijs lopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mendes nu kopen zou wel heel sneu zijn. Hij speelde anderhalf (?) jaar geleden bij ons en hem dan nu kopen zou ten eerste gezichtsverlies zijn. En daarnaast laat AZ hem natuurlijk niet gaan naar ons voor een normaal bedrag.
Nu houden we 4 aanvallers over, dat is weer iets te weinig ?quote:'River en Ajax akkoord over transfer Rosales'
23/1/2007 18:28
River Plate en Ajax zijn het eens over een transfer van Mauro Rosales, meldt het Argentijnse dagblad Clarín.
'Dat zou mooi zijn', reageert de aanvaller in de krant op zijn mogelijke transfer naar de club uit Buenos Aires. 'Het is een belangrijke club, met perspectief en grote spelers. En het zou een interessante uitdaging zijn', aldus de 25-jarige Argentijn, die bezig is aan zijn derde seizoen bij de Amsterdamse club.
Bij River Plate lijkt de vleugelspeler meer kans te maken op speeltijd dan in Amsterdam, waar coach Henk ten Cate hem deze competitie elf keer liet opdraven waarvan vijf keer als basiskracht. Met de komst van Leonardo is zijn situatie er niet beter op geworden.
River zou Rosales volledig willen overnemen. Volgens Clarín zou de transfer binnen enkele uren beklonken kunnen zijn. De tienvoudig international kwam in Argentinië eerder uit voor Newell's Old Boys.
Wat was zijn prijs toen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van de zomer hadden we hem ook al kunnen halen.
Je hebt niks aan een ROsales.. voegt geen extra opties toe aan het team. Je kan hem net zo goed NIET hebben. Maakt eigenlijk geen moer uit. Als je in de breedte kijkt moet je een volwaardige speler...talent hebben met toekomst.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu houden we 4 aanvallers over, dat is weer iets te weinig ?
Nee, maar dan hou je maar 4 aanvallers over en als er 2 geschorst/geblesseerd zijn krijg je dus een probleempje. Dus mag hopen dat er nog iets voor terugkomtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax met of zonder Mauro Rosales, ik zie het verschil niet.
Blij dat al die Argentina/Mauro Rosales-songs op 410 dan weer verleden tijd zijn.
Ja maar wat zou Rosales nou uitmaken.. of je daar een een speler uit de jeugd neerzet die keeper is of Rosales .. keeper is balvasterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je maar 4 aanvallers over en als er 2 geschorst/geblesseerd zijn krijg je dus een probleempje. Dus mag hopen dat er nog iets voor terugkomt![]()
Op rechts heb je Tom de Mul en Leonardo, centraal KJH en Ryan Babel, op links dezelfde Babel en Nicolae Mitea.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, maar dan hou je maar 4 aanvallers over en als er 2 geschorst/geblesseerd zijn krijg je dus een probleempje. Dus mag hopen dat er nog iets voor terugkomt![]()
Lijkt mij ook voldoende. Als er nog iemand komt, wil ik dat diegene er meteen staat. Voor de breedte hoeft er niemand te komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:57 schreef Riro het volgende:
Je hebt nog Huntelaar, Babel, Leonardo, de Mul, Mitea, Perez en ik vergeet vast nog wel iemand die voorin kan spelen. Lijkt mij wel goed
Mitea mag ook wel optyfen hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:57 schreef Riro het volgende:
Je hebt nog Huntelaar, Babel, Leonardo, de Mul, Mitea, Perez en ik vergeet vast nog wel iemand die voorin kan spelen. Lijkt mij wel goed
Aghja Ajacieden he, is tegen Rosenberg ook nuquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef S-Two het volgende:
Die totale afkeer tegen Rosales is trouwens ook echt bedroevend.
Is geen afkeer maar je moet gewoon naar zijn voetballende kwaliteiten kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef S-Two het volgende:
Mauro Rosales heeft sinds afgelopen zomer niets meer gepresteerd en ik walg van die adoratie van (een gedeelte van) de supporters, Markus Rosenberg komt ook tekort voor Ajax, zowel op links als centraal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef S-Two het volgende:
Je moet realistisch zijn. Rosenberg maakt het hier gewoon niet, het lukt hier niet. Dan is het zowel voor Ajax als voor hem beter dat hij vertrekt. Heb niets tegen de persoon Rosenberg btw.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aghja Ajacieden he, is tegen Rosenberg ook nu![]()
Rosenberg heeft ook veel kansen gehad dit seizoenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je moet realistisch zijn. Rosenberg maakt het hier gewoon niet, het lukt hier niet. Dan is het zowel voor Ajax als voor hem beter dat hij vertrekt. Heb niets tegen de persoon Rosenberg btw.
Over Rosales zal ik het maar niet hebben![]()
Dit jaar niet nee....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg heeft ook veel kansen gehad dit seizoen![]()
Beter als hij weggaat, maar geen kans gehad dit jaar![]()
Ik wil me geld ook terug, kk Ajaxquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef WEST het volgende:
ik vind het bezonder jammer als Rosenberg weg gaat heb ik niets voor niets Rosenberg op me uit shirt laten drukken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |