Ik vraag me nog steeds af wat we met Krohn-Dehli moetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef jna het volgende:
Krohn-Dehli vervangt Gabri volgens at5
We'll never know.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat we met Krohn-Dehli moeten![]()
Is hij daar dan zo goed in dat hij vanavond een basisplaats krijgt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:14 schreef Urquhart het volgende:
Krohn-Dehli is gehaald om de naastgeschoten ballen op te halen op de training
ballenjongenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:14 schreef Urquhart het volgende:
Krohn-Dehli is gehaald om de naastgeschoten ballen op te halen op de training
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat we met Krohn-Dehli moeten![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij weet het zelf ook niet..
Krohn-Deli en Rosales in de basis, het gaat nog spannend worden ook vanavondquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef jna het volgende:
Krohn-Dehli vervangt Gabri volgens at5
Ben benieuwd of Rosales nou wel een keer zijn man voorbij komt, en dan nog een goede voorzet kan geven ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Krohn-Deli en Rosales in de basis, het gaat nog spannend worden ook vanavond
Ik heb nou ook niet echt een reden om Krohn-Dehli af te zeiken. Dan zou ik eerder Van Geel de schuld geven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De keren dat Krohn-Dehli inviel deed hij het uitstekend. Prima dus dat hij vanavond in de basis staat,
Ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:11 schreef keijz het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel het idee dat het mis kan gaan vanavond
Nee, Zondag in Groningen welquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:11 schreef keijz het volgende:
Ik niet, maar zie het nog wel 1-0 ofzo maar wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:11 schreef keijz het volgende:
Doe jij aan stand-up comedy ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:11 schreef keijz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |