Alleen als Mauro Rosales en/of Markus Rosenberg weggaan, maar wie?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef Messenga het volgende:
MONTANA, verwacht je nog iets van aankopen in de tijd tot 31 Januari 23:59?
Hoe zit dat eigenlijk met het tijdverschil?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:35 schreef Messenga het volgende:
MONTANA, verwacht je nog iets van aankopen in de tijd tot 31 Januari 23:59?
Niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haarlem, Groningen en feyenoord gaan eraan.
Tijd in Zwitserland telt, anders waren Arsenal en Chelsea (transfer Ashley Cole/William Gallas) te laat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met het tijdverschil?
Die zijn beiden ook erg in trek ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen als Mauro Rosales en/of Markus Rosenberg weggaan, maar wie?
John Jaakke wilde me zondag in het supportershome niets zeggen over Edgar Davids, lijkt me ook uitgesloten.
Markus Rosenberg zie ik nog wel vertrekken, eventueel naar Werder Bremen (die denken daar Ajax vast mee te hebben, aangezien KJH de eerste wedstrijd in Brmeen geschorst is). Mauro Rosales blijft hopen tegen beter weten in, misschien River Plate?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die zijn beiden ook erg in trek ja.
Hmm, ik ben niet zo into jagende middenveldersDavids is voor mij ook uitgesloten.
Dat is ook de enige mogelijkheid. Misschien is het ook wel iets voor Heerenveen ofzo, voor als er een rechtsbuitenpositie vrij is. Misschien is het wat om Rosenberg gewoon een half jaar uit te lenen aan NAC ofzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg zie ik nog wel vertrekken, eventueel naar Werder Bremen (die denken daar Ajax vast mee te hebben, aangezien KJH de eerste wedstrijd in Brmeen geschorst is). Mauro Rosales blijft hopen tegen beter weten in, misschien River Plate?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die zijn beiden ook erg in trek ja.
quote:
Kicker: 'Rosenberg naar Werder Bremen'
Het Duitse blad Der Kicker meldt dat Werder Bremen een einde gaat maken aan de lijdensweg van Markus Rosenberg bij Ajax. De Duitse club zou Rosenberg al langer volgen. Werder kan met Rosenberg de afwezigheid van Ivan Klasnic opvangen. Klasnic krijgt een nieuwe nier en kan pas over twee maanden weer in actie komen.
Rosenberg kwam, ondanks een redelijk goed eerste jaar, bij Ajax niet meer aan spelen toe. Ajax heeft zich op het standpunt gesteld dat Rosenberg een speler is die wel verkocht maar niet verhuurd zou mogen worden. Het ligt dus voor de hand dat Ajax aan een transfer meewerkt. Ajax zou een transfersom van vijf miljoen euro vragen.
quote:Rosales toch weer in beeld bij River Plate?
Volgens Argentijnse media is Mauro Rosales toch weer in beeld bij River Plate. De Argentijnse club was al tot een akkoord gekomen over de transfersom van rechtsbuiten Lavezzi van San Lorenzo, toen de transfer alsnog werd afgeblazen vanwege onenigheid over de betalingsvoorwaarden. Volgens Minutouno.com zou River Plate op hele korte termijn duidelijkheid willen hebben van Rosales. De Argentijn lijkt bij Ajax nu zowel De Mul als Leonardo voor zich te hebben.
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Chadi het volgende:
Da silva stiekemOm AZ op hun pik te trappen
Wat is te veel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
JaEn dan lekker veel te veel betalen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles wat je betaalt is te veel. Zeker omdat we hem een paar jaar terug nog in de selectie hadden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat is te veel?
Tot wannee rloopt zijn contract bij AZ?
Mendes nu kopen zou wel heel sneu zijn. Hij speelde anderhalf (?) jaar geleden bij ons en hem dan nu kopen zou ten eerste gezichtsverlies zijn. En daarnaast laat AZ hem natuurlijk niet gaan naar ons voor een normaal bedrag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat is te veel?
Tot wannee rloopt zijn contract bij AZ?
Hij speelt op het moment aardig.. misschien wil ie wel terug om zichzelf te bewijzenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alles wat je betaalt is te veel. Zeker omdat we hem een paar jaar terug nog in de selectie hadden.
Ik hoef hem niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt op het moment aardig.. misschien wil ie wel terug om zichzelf te bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |