Nathanael kreeg net een brief waarin stond dat hij de ziekte van pfeiffer heeft gehad in dgk. Ik vind het zelf ook een zeer vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef petraa het volgende:
okee, maar waar slaat de kop op ???
Oh, ik dacht dat het een verkoudheid was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael schijnt de ziekte van Pfeiffer te hebben gehad in DGK. Ook Brian denkt dat hij zoiets heeft gehad vorige week.
Ja, ging het maar zo snel...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een verkoudheid was.
Wel fijn dat hij in 2 dagen van Pfeiffer is herstelt.
Natasia had toch vorige week ook nog "een beetje" pfeiffer in haar bloed?? Ook al zo vaag want volgens mij was haar bloed helemaal niet getest en is ze al 4 maanden zo fit als een hoentje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael kreeg net een brief waarin stond dat hij de ziekte van pfeiffer heeft gehad in dgk. Ik vind het zelf ook een zeer vreemd verhaal.
Echt een wonderbaarlijke omgeving die Gouden Kooi..... al 2 mensen in korte tijd hersteld van Pfeiffer, en dat terwijl we nooit gemerkt hebben dat ze Pfeiffer hadden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael vertelt het nu nogmaals in de kamer. Hij is er dus eigenlijk totaal niet ziek van geweest. Natasia schijnt het ook al te hebben gehad in de gouden kooi.
Best kans van, hoewel de Tokkie-corner zal roepen dat Huub gewoon last heeft van overmatig alcoholgebruik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu dat hij keelontsteking heeft. Huub ook Pfeiffer dus???
een hoer die pfeiffer heeft, word echt wel door d'r pimp op non-active gezet hoor. slecht voor zn bussiness.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Best kans van, hoewel de Tokkie-corner zal roepen dat Huub gewoon last heeft van overmatig alcoholgebruik.
OMG....... Huub Pfeiffer..... en gezoend met een prostituee... dat wordt een virus-outbreak![]()
Nathanael heeft er echter niets van gemerkt. Dus als Gaby het ook niet merkt, wordt er niemand op non-actief gesteld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef s0k het volgende:
[..]
een hoer die pfeiffer heeft, word echt wel door d'r pimp op non-active gezet hoor. slecht voor zn bussiness.
Mwah.. er zijn nog wel ergere ziektes denkbaar. Je hebt genoeg mensen die bij keelpijn onmiddelijk denken dat het wel kanker zal zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef s0k het volgende:
volgens mij verwarren die bewoners pfeiffer echt met een griepje/verkoudheidje. dit neigt echt weer naar patienten die zelf voor huisarts spelen. beetje je 'symptonen' opzoeken op internet, en gelijk jezelf diagnoseren met de ergst mogelijk vindbare ziekte.
Uiteraard, maar de incubatietijd is lang genoeg (4 tot 6 weken)....... en dan ben je het besmettelijkst.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef s0k het volgende:
een hoer die pfeiffer heeft, word echt wel door d'r pimp op non-active gezet hoor. slecht voor zn bussiness.
Ik heb altijd begrepen dat hoeren niet (tong)zoenen, maar dat kan van Huub en Gaby niet bepaald gezegd worden. Als ze dat met ál haar klanten zo doet...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:44 schreef s0k het volgende:
[..]
en ik kan uit ervaring vertellen dat je daar ook flink moe van kan worden...maar dat gun ik niemand, zelfs deze bewoners niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. er zijn nog wel ergere ziektes denkbaar. Je hebt genoeg mensen die bij keelpijn onmiddelijk denken dat het wel kanker zal zijn.![]()
En hoeren pijpen ook niet zonder condoom enzo...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat hoeren niet (tong)zoenen, maar dat kan van Huub en Gaby niet bepaald gezegd worden.
Jawel, heb laatst toevallig gelezen dat sommige het zelfs voor 25 euro meer inslikken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoeren pijpen ook niet zonder condoom enzo...
kortom natasia is een labiel konijn wat zelfs met hulp van 3 zussen het nog niet volhoudt om voor haar kinderen te zorgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
ff Offtopic, en ook al in t Natasia-topic geplaatst, maarre:
Gisteren op V-O-L een post tegengekomen van iemand die enorm haar best gedaan had een interview uit de Vriendin met de zussen van Natasia over te typen (waarvoor dank)
Hier de link
Pikante details:
* Als Natasia niet naar DGK was gegaan dan zou ze in een psychiatrisch ziekenhuis beland zijn?!
* Natasia "spreekt" haar kinderen via de webcam??!
Volgens die 3 zussen in het blad Vriendin.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef snetje het volgende:
[..]
kortom natasia is een labiel konijn wat zelfs met hulp van 3 zussen het nog niet volhoudt om voor haar kinderen te zorgen![]()
Er staat inderdaad:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef snetje het volgende:
[..]
kortom natasia is een labiel konijn wat zelfs met hulp van 3 zussen het nog niet volhoudt om voor haar kinderen te zorgen![]()
Niet dat onze indruk daar nu zo van afwijkt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens die 3 zussen in het blad Vriendin.
Ze zijn het roerend met elkaar eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gaat Sathanael leuk vinden. En Huub ook over de rooie.
en ilona blijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ilona is uitgesloten van ontslag, hahahaha
Dat gaat Sathanael leuk vinden. En Huub ook over de rooie.
Volgens .NL heeft ze hidden messages verstuurd. . .Ilona ontkent het niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona is uitgesloten van ontslag, omdat het niet is toegestaan op een eigen ontslag aan te sturen
Huub (meteen): Wat een gelul, wat een fucking gelul.
Na het vertrek van Brian's moeder was Ilona helemaal over de pis (omdat Brian's moeder vertrok met de mededeling dat Ilona lelijk gedaan had over haar lievelingetje) en toen riep ze dus dat ze wilde gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
Ik snap dat niet. Wat heeft Ilona gedaan om uitgesloten te worden van ontslag?
Ilona heeft dat tot 2 weken geleden gedaan, zei ze.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens .NL heeft ze hidden messages verstuurd. . .Ilona ontkent het niet.
Weet iemand daar wat meer over?
Alleen Sylvia en Ilona zijn niet akkoord, aldus Bart.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Bart wil Nena eruit?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Bart wil Nena eruit?
Mazzelaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ilona heeft dat tot 2 weken geleden gedaan, zei ze.
Toen de aerobicmarathon kwam, had ze een doel, en sloeg haar stemming om.
Hoe dan ook, ze komt er dit keer mee weg.
Dat zullen de Natasiabashers die alles negatief interpreteren wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Want Nena zit er niet in voor het spel, doet de hele dag niets en zit alleen maar de dag door te komen.
Maar ik begreep weer via dit forum dat dát juist een reden was om Natasia erin te houden.
Dat gaat Huub dan ook niet lukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart tegen Huub: "Dus Nena. Daar moet jij je voor hard maken"
Huub: "Dat is een moeilijke taak. ilona is een probleem. Syl ook. "
Ilona, Nena en Natasia gaan er sowieso wel uit vrije wil uit. Dus die moet je idd zo snel mogelijk wegstemmen om een nieuwe bewoner te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:17 schreef Sebi het volgende:
De programmamakers moeten iets verzinnen op dat unaniem wegstemmen, want zolang die groepjesvorming zich doorzet zie ik niets veranderen, tenzij iemand uit zichzelf weggaat of wegens overtredingen wordt weggestuurd. Maar in de laatste 2 gevallen komt er een nieuwe bewoner, die waarschijnlijk wel minder steun zal hebben.
De vraag is hoeveel geld JdM erin wil steken (en sponsors), want op deze manier is het niet met een jaartje afgelopen....
Nena speelt het spel uitstekend, laat zich niet opnaaien door Natasia, en het stikt in DGK van de mensen die echt helemaal geen ruk uitvoeren (behalve dat dan letterlijk)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
![]()
Want Nena zit er niet in voor het spel, doet de hele dag niets en zit alleen maar de dag door te komen.
Maar ik begreep weer via dit forum dat dát juist een reden was om Natasia erin te houden.
Huub kan zich "betrouwbaar" maken bij die Tokkie-groep door mee te stemmen als er 1 van zijn groep genomineerd wordt, omdat er al afgesproken is dat de anderen van zijn groep toch tegen zullen stemmen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Mar Huub, Syl, Nena, en ilona hebben toch afgesproken dat een van hun (of paar) tegen zullen stemmen als er stemming komt?
Dus wat doet Huub nu? snap het niet helemaal
- Doet ie echt mt satan, bart enzo mee?
- Of laat ie ze denken en wordt het lachen bij stemming?
Is dat wel zo? Het klonk namelijk wel heel erg alsof hij het wel prima vond dat Nena eruit vliegt, want ook Huub heeft er belang bij dat de mensen zo snel mogelijk het huis uit gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub kan zich "betrouwbaar" maken bij die Tokkie-groep door mee te stemmen als er 1 van zijn groep genomineerd wordt, omdat er al afgesproken is dat de anderen van zijn groep toch tegen zullen stemmen.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar Huub, Syl, Nena, en Ilona hebben toch afgesproken dat een van hun (of paar) tegen zullen stemmen als er stemming komt?
- Doet ie echt met satan, bart enzo mee?
- Of doet ie alsof en wordt het lachen bij stemming?
Dat Nena niks doet en alleen de dag zit door te komen waren niet mijn woorden maar die van Bartquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena speelt het spel uitstekend, laat zich niet opnaaien door Natasia, en het stikt in DGK van de mensen die echt helemaal geen ruk uitvoeren (behalve dat dan letterlijk)
Nathanael en Bart zitten alleen de hele dag op kantoor nix te doen, vandaar dat het niet zo opvalt.
Ze noemen het ook "op kantoor zitten" het enige wat er nog aan ontbreekt is dat ze 's morgens met een aktetas richting kantoor gaan.
Natasia is voor de groep Bart, Brian en Nathanael gewoon belangrijk genoeg om er nog niet uitgestemd te worden, enerzijds omdat ze hun stormram is en ook nog een keer heel makkelijk voor ieder karretje te spannen is, anderzijds omdat ze denken dat Natasia er niet voor de winst zit, maar slechts om "haar doelen" te halen: ze zien haar dus niet als echte concurrentie en denken dat ze vanzelf wel een keer gaat.
Dat is koffiedik kijken, dat weten we pas zeker op donderdag ben ik bang....Maar het zou mij tegenvallen als hij Nena afvalt. Hij heeft voldoende 'vijanden' lijkt mij. Maar ja, voor het 'grotere plaatje' is het misschien wel beter. Ben blij dat ik daar niet zit (en niet alleen hierom).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar Huub, Syl, Nena, en Ilona hebben toch afgesproken dat een van hun (of paar) tegen zullen stemmen als er stemming komt?
- Doet ie echt met satan, bart enzo mee?
- Of doet ie alsof en wordt het lachen bij stemming?
Dat was al met de dames afgesproken toen er nog een stemming voor Ilona in de lucht hing.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Is dat wel zo? Het klonk namelijk wel heel erg alsof hij het wel prima vond dat Nena eruit vliegt, want ook Huub heeft er belang bij dat de mensen zo snel mogelijk het huis uit gaan.
Dat is toch juist méér reden om haar er wel uit te stemmen via zo'n exit ronde. Als ze namelijk uit zichzelf gaat, krijgen ze een nieuwe bewoner en wie weet is dat wél iemand die heel erg voor de winst gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
anderzijds omdat ze denken dat Natasia er niet voor de winst zit, maar slechts om "haar doelen" te halen: ze zien haar dus niet als echte concurrentie en denken dat ze vanzelf wel een keer gaat.
Huub zei eerder vandaag dat het hem niets uitmaakte, omdat hij toch wel in het huis blijft, of het nou 20 of 28 maanden gaat duren, hij zit er het langste in, punt. Hij was niet zoals Bart dat ie anders zelf wel op zou rotten als het hem te lang duurde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Het klonk namelijk wel heel erg alsof hij het wel prima vond dat Nena eruit vliegt, want ook Huub heeft er belang bij dat de mensen zo snel mogelijk het huis uit gaan.
Ik geloof er niets van dat Huub Nena zal wegstemmen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Sebi het volgende:
[..]
Dat is koffiedik kijken, dat weten we pas zeker op donderdag ben ik bang....Maar het zou mij tegenvallen als hij Nena afvalt. Hij heeft voldoende 'vijanden' lijkt mij. Maar ja, voor het 'grotere plaatje' is het misschien wel beter. Ben blij dat ik daar niet zit (en niet alleen hierom).
Blijkbaar was de redactie toch bang dat Nena en Syl wel mee zouden gaan om Ilona eruit te stemmen omdat ze stiekem aangegeven schijnt te hebben dat ze eruit wil. Via een briefje oid.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk.
Ik snap dan ook niet waarom de redactie het nodig vond om in te grijpen mbt de stemming tegen llona. Ik begreep juist dat het de bedoeling was om Bart c.s. te laten denken dat het ze ging lukken, Huub ook voor ontslag te laten stemmen zodat ze vertrouwen in hem kregen, en dat Sylvia er dan vervolgens voor zou gaan liggen.
Als ze het eerste jaar gaat wel, maar gisteren (of eergisteren) heeft ze al geroepen dat ze 28 september pas naar buiten loopt..... 23 september kwam ze er in maar ze wilde op safe spelen en dus zeker weten dat ze haar borg terug kreeg en dus de 28ste de poort uitwandelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is toch juist méér reden om haar er wel uit te stemmen via zo'n exit ronde. Als ze namelijk uit zichzelf gaat, krijgen ze een nieuwe bewoner en wie weet is dat wél iemand die heel erg voor de winst gaat.
Maar hij zou juist meestemmen met de andere groep om vertrouwen te winnen omdat de groepsleden van zijn eigen groepje een exit toch wel tegenhouden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Huub Nena zal wegstemmen.
Al is het alleen al omdat Huub te veel kickt op mooie vrouwen om zo iemand nu al het huis uit te stemmen. Maar hij snapt ook wel dat hij een "zwevende bewoner" die een beetje neigt naar zijn groepje, er niet uit moet gaan stemmen nu. Ook zal hij inschatten dat zijn populariteit in de polls behoorlijk zal dalen als hij zich tegen Nena keert. Het publiek ziet veel liever dat Huub zijn vijanden frustreert door te doen alsof hij meegaat in een stemming tegen Nena, om dan ineens roet in het eten te gooien.
Hij zegt dat hij dat bijna al doetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
o jee ... Nathanael moet de alcohol laten staan van zijn dokter.
Voor die tijd heeft ze allang weer geroepen dat ze naar dr kindjes wil en dat ze wilgo niet wil opgeven, dat wordt dan een gedwongen exit en dag borg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze het eerste jaar gaat wel, maar gisteren (of eergisteren) heeft ze al geroepen dat ze 28 september pas naar buiten loopt..... 23 september kwam ze er in maar ze wilde op safe spelen en dus zeker weten dat ze haar borg terug kreeg en dus de 28ste de poort uitwandelen.
Hierop maakte Nathanael overigens het grapje dat het hele programma volgende maand opgedoekt zou worden....... Natasia schrok zich rot.
Idd...BIJNAquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij dat bijna al doet
Ja, die man is niet in zijn eerste leugen gestikt ... LOLquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij dat bijna al doet
Zo werkt dat bij een dokter idd. Als je komt met een zere teen adviseren ze je ook al te stoppen met roken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
o jee ... Nathanael moet de alcohol laten staan van zijn dokter.
Ja, donderdagavond omstreeks 20:00uur (de vorige stemmingsrondes waren iig rond deze tijd)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer wordt er gestemt? Donderdag?
Ok bedanktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, donderdagavond omstreeks 20:00uur (de vorige stemmingsrondes waren iig rond deze tijd)
Dat vind ik ook, al zullen ze als het echt 'fouteboel' is dat wel niet telefonisch melden. Maar toch, gesprek tussen patient en arts vind ik vertrouwelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat typisch dat die doktersgesprekken uitgezonden worden trouwens ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |