Ik kick overal op tegenwoordig. Geef me een post-it en ik ben twee dagen door de dolle heen.quote:
Eh. Wie zegt dat het vrouwelijk is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
**oldbie meld**
maaruh waar is t vrouwlijk naakt nou?
had dr iig wel op gehooptquote:
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kick overal op tegenwoordig. Geef me een post-it en ik ben twee dagen door de dolle heen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Dinsdagavond snookeravond! Of zo.
Laten we er dinsdagmiddag snookermiddag van maken.quote:
Bij mij helaas de komende anderhalf uur nog nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is de werkdag al voorbij?
Ik neem aan dat die laatste anderhalf uur een borrel was ter ere van je verjaardag? Lijkt me stug dat je door gaat zitten werken toto 19.00 op een dergelijke legendarische dag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij helaas de komende anderhalf uur nog niet
Het is gewoon puur onethisch, naar mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die laatste anderhalf uur een borrel was ter ere van je verjaardag? Lijkt me stug dat je door gaat zitten werken toto 19.00 op een dergelijke legendarische dag.
Helaas welquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die laatste anderhalf uur een borrel was ter ere van je verjaardag? Lijkt me stug dat je door gaat zitten werken toto 19.00 op een dergelijke legendarische dag.
Dan zit er tenminste nog één spelletje tussen dat ik kan winnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet verbazingwekkend natuurlijk dat wanneer Mitä een snookeravondje regelt, het gekozen etablissement geen snookertafels heeft. Dat werd dus poolen en darten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |