Ach man stop je strat in de kachelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef imported_sphinx het volgende:
egocentrische TT's worden over het algemeen niet getolereerd binnen het gitaristentopic.
Sphinx, heb je je gitaar nou gesloopt? *gniffel en gnuif*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach man stop je strat in de kachel
Van wie ben je een kloon?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef LennartCM het volgende:
Laat mij ff in me roes dat ik een topic mag openen ja![]()
Leuk kleurtje is dat welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef LennartCM het volgende:
Classic '50 fiesta red.(mex dus)
versterker:
Nu nog een roland cube 15 en een zoom G2.1 maar binnekort (voorjaars vakantie) komt er een nieuwe.
Waarschijnlijk een low watt buizenbakkie voor mn bandje
mja een beetje welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Sphinx, heb je je gitaar nou gesloopt? *gniffel en gnuif*
*appel framboos sap tegen het scherm aan spuugtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Sphinx, heb je je gitaar nou gesloopt? *gniffel en gnuif*
Maar vind je het niet zonde van je geld dan om een gare gitaar te gaan opknappen ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mja een beetje welmaar niet 'beyond repare'
hij stond toch al tijden maar onbespeeld te staan. zonder humbuckert had ik em niet meer aangeraakt, want als er 1 ding erger is dan een single-coil, is het een goedkope single-coil
Ik ga zaterdag testen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon?
Een newbie die PI's gebruikt
[..]
Leuk kleurtje is dat wel
Low-wat buizenbakjes zijn
VOX AC15 is opzich best tof
Orange Tiny Terrorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag testen.
Tiny Terror en AC15 zowiezo.
en nee ik ben geen kloon![]()
Gaat niet alleen om het geld. Sentimentele waarde is niet in waarde uit te drukken!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar vind je het niet zonde van je geld dan om een gare gitaar te gaan opknappen ?
of speelt hij wel lekker nog ?
Muwoa sentimentele waarde zou ik em eerder aan de muur op hangen an er in gaan boren ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om het geld. Sentimentele waarde is niet in waarde uit te drukken!
Gewoon leuk om van een oud hok weer iets moois te maken!
Toffe tante.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
De hond van m'n tante heet ziggy[/loze mededeling]
Tiny Terror is fijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag testen.
Tiny Terror en AC15 zowiezo.
en nee ik ben geen kloon![]()
Oh, dat is niet de mijne op die foto!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef Falcon4ever het volgende:
uhh wat is er gebeurt met die output kanalen, daar durf je toch geen gitaar kabel in te steken ...
Meer info over verkoop aub.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tiny Terror is fijn.
Ben overigens van plan mijn rack & cab te verkopen en een mooi, handzaam Engl of Koch combo te kopen.
't Gaat dan om zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |