Ach man stop je strat in de kachelquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef imported_sphinx het volgende:
egocentrische TT's worden over het algemeen niet getolereerd binnen het gitaristentopic.
Sphinx, heb je je gitaar nou gesloopt? *gniffel en gnuif*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach man stop je strat in de kachel
Van wie ben je een kloon?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:23 schreef LennartCM het volgende:
Laat mij ff in me roes dat ik een topic mag openen ja![]()
Leuk kleurtje is dat welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef LennartCM het volgende:
Classic '50 fiesta red.(mex dus)
versterker:
Nu nog een roland cube 15 en een zoom G2.1 maar binnekort (voorjaars vakantie) komt er een nieuwe.
Waarschijnlijk een low watt buizenbakkie voor mn bandje
mja een beetje welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Sphinx, heb je je gitaar nou gesloopt? *gniffel en gnuif*
*appel framboos sap tegen het scherm aan spuugtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Sphinx, heb je je gitaar nou gesloopt? *gniffel en gnuif*
Maar vind je het niet zonde van je geld dan om een gare gitaar te gaan opknappen ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mja een beetje welmaar niet 'beyond repare'
hij stond toch al tijden maar onbespeeld te staan. zonder humbuckert had ik em niet meer aangeraakt, want als er 1 ding erger is dan een single-coil, is het een goedkope single-coil
Ik ga zaterdag testen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Van wie ben je een kloon?
Een newbie die PI's gebruikt
[..]
Leuk kleurtje is dat wel
Low-wat buizenbakjes zijn
VOX AC15 is opzich best tof
Orange Tiny Terrorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag testen.
Tiny Terror en AC15 zowiezo.
en nee ik ben geen kloon![]()
Gaat niet alleen om het geld. Sentimentele waarde is niet in waarde uit te drukken!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar vind je het niet zonde van je geld dan om een gare gitaar te gaan opknappen ?
of speelt hij wel lekker nog ?
Muwoa sentimentele waarde zou ik em eerder aan de muur op hangen an er in gaan boren ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om het geld. Sentimentele waarde is niet in waarde uit te drukken!
Gewoon leuk om van een oud hok weer iets moois te maken!
Toffe tante.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
De hond van m'n tante heet ziggy[/loze mededeling]
Tiny Terror is fijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:31 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag testen.
Tiny Terror en AC15 zowiezo.
en nee ik ben geen kloon![]()
Oh, dat is niet de mijne op die foto!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef Falcon4ever het volgende:
uhh wat is er gebeurt met die output kanalen, daar durf je toch geen gitaar kabel in te steken ...
Meer info over verkoop aub.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tiny Terror is fijn.
Ben overigens van plan mijn rack & cab te verkopen en een mooi, handzaam Engl of Koch combo te kopen.
't Gaat dan om zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenkort.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
........
naar het midden..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:15 schreef Gitarist het volgende:
tvp en een vraagje
De halspen van een Strat... welke kant moet je opdraaien als je de hals wat meer naar voren wilt zetten (iets krommer wil maken dus)?
Ik neem aan dat je me in de maling neemt.quote:
Doelde niet op jou hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Binnenkort.Ik zit middenin een toetsweek.
de solo van free bird van lynyrd skynyrd. Ben je wel even onder de pannenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Noem eens wat grappige rocknummers om te spelenof iets in die richting
net sweet home alabama gedaan!
MEEEERRRRR![]()
![]()
Links is los dus slapper dus krommer, rechts is vaster dus strakker dus recht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je me in de maling neemt.![]()
Ik bedoel dus bij de kop van de gitaar, daar kan je met een inbussleutel de halspen van de gitaar afstellen. Moet je die links of rechtsomdraaien als je de hals iets krommer wil zetten...?
quote:Door de halspen aan te draaien, biedt je meer trekkracht tegen de snaren in. De hals zal dan dus rechter gaan staan. Wanneer je de halspen losser draait, dan zal de hals krommer gaan staan.
Liever gewoon ff wat toffe leuke melodietjes riffjes enz hele solo's hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Neidropje het volgende:
[..]
de solo van free bird van lynyrd skynyrd. Ben je wel even onder de pannen
Nou, ik moet nog even goed zoeken wat de straatprijzen zijn van e.e.a.quote:
Wat voor voor en eind versterker zijn het precies?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog even goed zoeken wat de straatprijzen zijn van e.e.a.
Cab is in zeer goede staat, nauwelijks gebruikt. Preamp en eindversterker zijn ook ok, hebben een paar jaar geleden nieuwe buizen gehad en sindsdien bijna niet meer gebruikt. De preamp mist wel één knop.![]()
Preamp heeft 3 kanalen, clean, crunch & lead, met aparte eq voor de overstuurde kanalen. Het gaat loeihard. Het klinkt verder wel fantastisch, maar ik wil er vanaf omdat ik het teveel gesjouw vind. Bovendien treed ik steeds minder op, en is het te hard voor thuis.
oja, de voor- en eindversterker zitten in een mooie 4HE-flightcase.
Preamp is een Peavey Rockmaster http://reviews.harmony-ce(...)avey/Rockmaster/10/1quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat voor voor en eind versterker zijn het precies?
Welke knop mist er precies? De potmeter doet het wel nog gewoon?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Preamp is een Peavey Rockmaster http://reviews.harmony-ce(...)avey/Rockmaster/10/1
de eindtrap is een Peavey Classic 60/60.
http://reviews.harmony-ce(...)Classic+60%2F60/10/1
Was je weg danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
jaaa, ik ben er weer!
*fap fap fap* sorry manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hou dat voortaan even voor je![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |