je hebt een amp met gain knoppen, maar je weet niet wat het doet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die heb ik een maar ik ben te dom om dat soort dingen te snappen doh!.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt een amp met gain knoppen, maar je weet niet wat het doet?
![]()
Ik heb overwogen zo'n AC30 te proberen, maar je kan geen kanalen schakelen met de footswitch. Laat dan maar!quote:
Waarom zou je kanalen willen switchen? Een tubescreamer d'r bijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb overwogen zo'n AC30 te proberen, maar je kan geen kanalen schakelen met de footswitch. Laat dan maar!
Vind het een beetje zonde om je distortion uit een doosje te halen als de versterker die zelf heel mooi kan voortbrengen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom zou je kanalen willen switchen? Een tubescreamer d'r bij(als ik 't geld had..... )
Gewoon twee AC30's neerzetten, dan kan het welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb overwogen zo'n AC30 te proberen, maar je kan geen kanalen schakelen met de footswitch. Laat dan maar!
Een hoop herrie maken met humbuckers is makkelijk. Een hoop herrie maken met single coils, daar moet je voor geleerd hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Coil tap gebruik ik eigenlijk nooit, gewoon alles over de humbuckerts![]()
singel coils zijn voor mannen die zitten plassen
no offense he brian![]()
Single coils met distortion is toch automatisch herrie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een hoop herrie maken met humbuckers is makkelijk. Een hoop herrie maken met single coils, daar moet je voor geleerd hebben.
Mooie herrie enzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Single coils met distortion is toch automatisch herrie?
Je moet trouwens je sig even verbeteren.
Grammaticaal moet je zeggen: I didn't have the nerves to say no.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mooie herrie enzo![]()
Wat is er fout aan me sig dan?![]()
dubbele verleden tijd enzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Grammaticaal moet je zeggen: I didn't have the nerves to say no.
Dubbele verleden tijd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dubbele verleden tijd enzo.
wat zijn goeie snaren voor Drop C? ik heb nu .12 - .56 maar das misschien wat overkill![]()
+ ze zijn niet te koop bij lordofthestrings.nl en in de winkel 10 euro..
Als je de hoeveelheid distortion eroverheen gooit die de gemiddelde metalhead gebruikt dan wel ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Single coils met distortion is toch automatisch herrie?
Je moet trouwens je sig even verbeteren.
ik moet echt beter opletten, de volgende keer dat ik een video van Blondie kijk en het nummer komt in beeldquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Grammaticaal moet je zeggen: I didn't have the nerves to say no.
I Never Had The Nerve To Say Noquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik moet echt beter opletten, de volgende keer dat ik een video van Blondie kijk en het nummer komt in beeld![]()
dat wou ik dus ook zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als je de hoeveelheid distortion eroverheen gooit die de gemiddelde metalhead gebruikt dan wel ja.
Geef mij maar single coils met een klein randje buizenoverdrive, dat is veel mooier en heeft veel meer dynamiek dan dat oververzadigde moddergeluid dat gitaristen vaak gebruiken om hun gebrek aan talent te maskeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |