neuh, is ook niet bepaald een schoonheid. maar lijkt me wel een rete vette scheurgitaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar krijg ik m'n pik niet mee overeind hoor
alexi dinges.. lelijke schele stink V ... die andere is veel mooierderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nieuwe sig van die COB gast!
Ja dit is de betaalbare versie voor werkschuw tuigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
alexi dinges.. lelijke schele stink V ... die andere is veel mooierder
dit werkschuw tuig vindt em tóch lelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja dit is de betaalbare versie voor werkschuw tuig![]()
Wat men niet kan betalen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dit werkschuw tuig vindt em tóch lelijk.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat men niet kan betalen...![]()
Ik vind em wel wat hebbenMaarja bassist he.
Trouwens pas geleden op een LTD ocasion gespeeld bij feedback, wat een rukding was dat zeg.
ej da's geen nette brian opmerking!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar krijg ik m'n pik niet mee overeind hoor
idd, het is een vieze brian opmerkingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:03 schreef Maaark het volgende:
[..]
ej da's geen nette brian opmerking!![]()
Een mod.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:53 schreef Cynic het volgende:
oi, wie heeft hier reacties lopen verwijderen?
Is er nou een snaar aan de onderkant of aan de bovenkant bijgeplaatst ten opzichte van 7-snaar?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:56 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]
De 8-snaar van Ibanez dus...
Nog een extra lage snaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:39 schreef SNArky het volgende:
[..]
Is er nou een snaar aan de onderkant of aan de bovenkant bijgeplaatst ten opzichte van 7-snaar?
Het lef.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een mod.
Iemand vond het leuk om 10 posts achter elkaar te plaatsen om een nieuw topic te openen
Wat moet je dan als bassist nog vraag ik me af...quote:
Discriminatie zeg ik jequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat moet je dan als bassist nog vraag ik me af...
Het werk van de gitarist iets verlichten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat moet je dan als bassist nog vraag ik me af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |