Yep!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:14 schreef TornadoDK het volgende:
was dat niet dat joey een geslachtsziekte had en dat ie daarom niet naar zijn familie kon.
Helemaal goed. Bij twee heeft Chandler een stukje uit zijn boek over relaties gequote.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:13 schreef Breuls het volgende:
1. Ross over Carol, hij beloofde nooit van een andere vrouw te houden.. insert quote
2. Ik twijfel, maar: Joey tegen Chandler nadat hij voor de zoveelste keer een of andre wijsheid had ge-uit.
3. Joey nadat hij de door Rachel neergelegde telefoon met haar vader aan de andere kant had opgepakt, hierop had gereageerd en op had gehangen
Je hebt ook een andere, dat Ross de verjaardag van Emma gaat filmen. En dan komt Phoebe met het verhaal dat ze dat kan zien terwijl de wereld is over genomen door "the Ant People" en dan zegt Ross: That's the dream!quote:
Ik heb zo geen idee.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:12 schreef kletskop het volgende:
"Yeah, you have a couple hours?"
nou sinds er toch niemand reageerd kan het ook geen kwaad dat ik zeg wat ik zover weetquote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Breuls het volgende:
Okay, nu ik weer.
1. "I dig you."
2. "Just tell me on the way to the bird store."
3. "I think I just had a tiny orgasm."
1. Ross in Barbados tegen een fan die een handtekening wilquote:Op maandag 29 januari 2007 15:57 schreef Breuls het volgende:
Okay, nu ik weer.
1. "I dig you."
2. "Just tell me on the way to the bird store."
3. "I think I just had a tiny orgasm."
Zelfde aflvering. Zijn strakke spijker broek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:07 schreef Smash-it het volgende:
Als Joey de entertainment unit aan het bouwen is, en er dus heel veel planken in de woonkamer staan..
Nieuwe:
'Sergio Valente'
Das op een feestje waarbij Chandler heeft gezoend met een vrouw die 'm Dennis noemt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zelfde aflvering. Zijn strakke spijker broek.
"Dennis!" "Oh wait, that's me"
Chandlers goede voornemen was om geen grappen meer te maken, en zet daar een geldbedrag op. Op 't laatst trekt ie het niet meer en loopt de kamer binnen, en zegt het bovenstaande, waarbij hij het geld geeft en de waterval van grappen loslaatquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Dana85 het volgende:
3. Oh good, okay, I can't take it anymore. I can't take it anymore. So you win, okay? Here!
Pheebs? Flying a jet? Better make it a spaceship so that you can get back to your home planet! And Ross, phone call for you today, Tom Jones, he wants his pants back! And Hornswoggle? What are you dating a character from Fraggile Rock?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Chandlers goede voornemen was om geen grappen meer te maken, en zet daar een geldbedrag op. Op 't laatst trekt ie het niet meer en loopt de kamer binnen, en zegt het bovenstaande, waarbij hij het geld geeft en de waterval van grappen loslaat.
2.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef Dana85 het volgende:
1. Oh, guys, this is fun, isn't it? You know? Just the four of us. Just hangin'.
2. Yeah-yeah, you remember how I call you bunny?
3. Oh good, okay, I can't take it anymore. I can't take it anymore. So you win, okay? Here!
1. Het is Ross, nog even nadenken waarover ook alweer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:05 schreef Dana85 het volgende:
1. Well, the stuff I just mentioned.
2. So what?! That doesn’t give you the right to ditch me!
3. Yeah, but after Denise DeMarco, I had to promote it.
Goed! Denk nog maar even over 1. na, bedenk ik vast nieuwe quotes.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
1. Het is Ross, nog even nadenken waarover ook alweer.
2. Phoebe die afgeblazen word door Joey omdat hij een date heeft.
3. Joey die zijn Luitenant heeft gepromoot naar Generaal na Denise DeMarco.
Goede context, alleen het was Monica die het zei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef Bleekwater het volgende:
3. Chandler of Joey die zegt dat tegen Rachel, omdat de haan van hun haar wakker maakte en ze de kamer instormde.
Geloof ik
Bijna goed. Volgensmij is het Monica tegen Rachel nog voordat ze bij Chandler en Joey aankomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef Bleekwater het volgende:
3. Chandler of Joey die zegt dat tegen Rachel, omdat de haan van hun haar wakker maakte en ze de kamer instormde.
Geloof ik
Foutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:26 schreef Roi het volgende:
1. Monica dumpt wat haar uit het afvoerputje van Richard in de cornflakes van Ross.
Het is Ross tegen Phoebe als hij een aantal negative dingen opnoemt over haar zwangerschap en Phoebe vraagt wat zijn probleem daarmee is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Goed! Denk nog maar even over 1. na, bedenk ik vast nieuwe quotes.
1. Tijdens de ruzie tussen Ross en Rachel. Over het idee de been hars te eten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef Dana85 het volgende:
1. Oh great, food with hair on it.
2. Get in here!!!
3. Boy, you are really not a morning person.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is Ross tegen Phoebe als hij een aantal negative dingen opnoemt over haar zwangerschap en Phoebe vraagt wat zijn probleem daarmee is.
Ross, waarbij hij wordt beroofd door één van Phoebe's vroegere straatvrienden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef Dana85 het volgende:
Nog steeds op zoek naar:
2. Take whatever you want, just please don't hurt me.
Nee, fout!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ross, waarbij hij wordt beroofd door één van Phoebe's vroegere straatvrienden?
Joeys reactie op een dreigbrief die hij onder de deur van Monica schoof, toen ze koekjes bakte voor de hele flat en de hele meute voor haar deur stond voor méér.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef Dana85 het volgende:
Nog steeds op zoek naar:
3. Oh, yeah. Sorry about that. Mob mentality...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |