quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef Duur het volgende:
feun
inspector clouseauquote:
Föhn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:22 schreef Duur het volgende:
Sorrie hoor, maar ik blijk weer geslaagd te zijn voor "creatief spellen"....
Ik zal zodadelijk wel 100x fohn schrijven
ik laat het gewoon staan, kunnen anderen ook lachen
Dit lijkt mij geen goede oplossing. Je betaald immers extra voor het verlies van het originele document.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
Verbranden en aangifte doen van vermissing?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kon het aan mijn ogen niet verdragen.
Maar je wordt in iedergeval niet uitgelachen bij de baliequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen goede oplossing. Je betaald immers extra voor het verlies van het originele document.
Maar erachter liggen ze blauw van het lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar je wordt in iedergeval niet uitgelachen bij de balie
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef Hakmet het volgende:
Waarom mag je het eigenlijk niet plastificeren?
Kijk eens op de achterkant van een rijbewijs.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef Hakmet het volgende:
Waarom mag je het eigenlijk niet plastificeren?
Waar blijven die strafregels?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:22 schreef Duur het volgende:
Sorrie hoor, maar ik blijk weer geslaagd te zijn voor "creatief spellen"....
Ik zal zodadelijk wel 100x fohn schrijven
ik laat het gewoon staan, kunnen anderen ook lachen
niet handig moet je het proces verbaal (a minimaal 50 euro) en een nieuw rijbewijs betalenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
Verbranden en aangifte doen van vermissing?
En daar komt nog eens bij dat er ruimte is voor aantekeningen van 'het bevoegd gezag'. En dat gaat nogal lastig als er een laag plastic omheen zitquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef Thorical het volgende:
[..]
Kijk eens op de achterkant van een rijbewijs.
Rijkseigendom.
Het onbevoegd aanbrengen van wijzigingen in dit rijbewijs maakt dit rijbewijs ongeldig.
wel dubbel effectiefquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat er ruimte is voor aantekeningen van 'het bevoegd gezag'. En dat gaat nogal lastig als er een laag plastic omheen zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |