Dag pluk,dag sneeuwquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:53 schreef Jodelaar het volgende:
Ja ze gaan dood net voor de grensgelukkig komt die pluk van flevoland recht op me af. Jammer dat die uit duitsland niet aan land komt.
Na zaterdag? Ik denk na vrijdagmorgen al behoorlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:22 schreef The_S het volgende:
volgens mij is het na zaterdag gebeurd, voor zover ik het kan bekijken, voor de 2e keer iets meer verdiept in die kaarten
Dat klopt, Vrijdag misschien nog een enkel (nat) sneeuwvlokje voordat we regen krijgen en daarna is het gebeurd. Tja mensen, welkom in Winter 2007. Hier moeten we het voorlopig mee doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:22 schreef The_S het volgende:
volgens mij is het na zaterdag gebeurd, voor zover ik het kan bekijken, voor de 2e keer iets meer verdiept in die kaarten
Vanavond rond 6 uur heeft het tussen Kruiningen en Goes redelijk gesneeuwd! Ik zat precies in de sneeuwbui. Het bleef even liggen maar toen het ophield met sneeuwen werd het al snel een natte drab.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef axz0l het volgende:
was te verwachten![]()
Zeeland wel redelijk wat sneeuw rond kwart voor 9...
Zoals het er nu uit ziet was dat de laatste sneeuw die we hier krijgen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:27 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Dat klopt, Vrijdag misschien nog een enkel (nat) sneeuwvlokje voordat we regen krijgen en daarna is het gebeurd. Tja mensen, welkom in Winter 2007. Hier moeten we het voorlopig mee doen.
Aantal hellmannen tot nu toe: 1.9![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Keromane het volgende:
JOKI 3.
volgende winterquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wanneer kunnen de volgende kansen zich voordoen?
quote:
quote:Ja, en dan hebben we natuurlijk Jorrit, die zich onsterfelijk heeft gemaakt bij alle lijders aan het wintervirus. Hij is namelijk de geestelijke vader van het zogenaamde “Joki-getal” waarbij “JOKI” een afkorting is voor “JOrrit-Kans-Index”. Dit getal, lopende van “0” tot “10” geeft aan in hoeverre er kans is op winterweer, of niet, en hoe daar wellicht op het forum mee wordt omgegaan. Bij de zeer lage getallen is de huidige atmosferische situatie zeer tot behoorlijk hopeloos, absoluut anti-winters en wellicht ook gedurende tenminste de komende twee weken. Bij een cijfer van rond de “5” kan het letterlijk vriezen of dooien. Er is weliswaar nog geen sprake van winterweer, maar in de vooruitzichten zijn, in tenminste een paar modellen, een aantal winterse scenario’s verschenen. Bij een cijfer van “8” of meer is de kans erg groot of is het zelfs (nagenoeg) zeker dat de Lage Landen tenminste een aantal dagen met écht winterweer tegemoet gaan.
Nou. nou de hoop niet te snel opgeven. We hebben straks nog een hele februari maand te gaanquote:
En anders hebben we altijd Maart nogquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou. nou de hoop niet te snel opgeven. We hebben straks nog een hele februari maand te gaanDe kou is iig veel dichterbij dan een tijd geleden.
Fuck Maart, November was de shizzlequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef ReWinD het volgende:
[..]
En anders hebben we altijd Maart nog
* ReWinD verlangt naar begin Maart 2005...
[afbeelding]
Ja voor jullie, herinner me het nog wel, met die verkeerschaosquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Fuck Maart, November was de shizzle![]()
Hie ligt sneeuwquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:04 schreef Lariekoek het volgende:
Voorlopig is het dus, na vandaag, gedaan met de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |